🕊️ | ДОБРЕ ДОШЛИ

153 23 27
                                    

══ ∘◦❁◦∘ ══
КОРИЦА
══ ∘◦❁◦∘ ══

═══ ∘◦❁◦∘ ═══ЗА АВТОРА═══ ∘◦❁◦∘ ═══

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

═══ ∘◦❁◦∘ ═══
ЗА АВТОРА
═══ ∘◦❁◦∘ ═══

🕊️ Казвам се Джоана Дахабре и съм на 18 години. Повече за мен, псевдонима и творческия ми процес можете да научите от интервюто ми, линк към което ще оставя в коментарите.

⏳Тези от вас, които не ме помнят - ще си ме припомните. Ако пък не ме знаете - ще се запознаем. При условие, че все още не сте ме видели в коментарите под текстовете си, значи съдбата се е смилила над вас, но вероятно няма да е за дълго.

⭐ Създател съм на българския подкаст за художествена литература „Модерна мисъл", който стана носител на наградата за 2020г. в категория „Култура" към Център за образование и култура „Проф. Елка Константинова", както и финалист в националната олимпиада по гражданско образование, организирана от МОН през 2021г. Повече информация за подкаста можете да откриете в описанието на профила ми.

⭐ Едно от най-високите ми лични постижения в сферите на литературата е, че в момента съм претендент за челната тройка в Международния младежки литературен конкурс „Който спаси един човешки живот, спасява цяла вселена" 2021 г. Стискайте ми палци ✌🏻

⭐ Част съм от екипа зад младежкото онлайн списание WE MATTER, което е създадено именно за хора като вас. Затова, ако искате да получите адекватна обратна връзка за текстовете си, както и вашето творчество да бъде публикувано в списание, не се двоумете да се свържете с мен за повече информация.

═══ ∘◦❁◦∘ ═══
ЗА ПРОЕКТА
═══ ∘◦❁◦∘ ═══

Спонтанно реших да се завърна в Wattpad след дълго отсъствие. Спонтанно избрах заглавие на стихосбирката и скалъпих корица. В крайно сметка, май само когато върша работата си сама, се получава както искам. Текстовете, които ще публикувам, са едни от последните ми. Най-доброто от предишните ми стихосбирки можете да откриете в профила ми в Инстаграм @/yavora.writes.

Сега започвам на чисто с нова самоличност, но същото аз. Всички досегашни проекти са свалени, но ви очаква нещо на много по-високо ниво. Само трябва да се заредим с търпение и стихосбирки на Яворов за черни дни.

═════ ∘◦❁◦∘ ═════
БЛАГОДАРНОСТИ
═════ ∘◦❁◦∘ ═════

Благодаря на Андрей, че е с мен на всяка крачка и се вълнува в пъти повече от мен за всичко, което се случва в живота ми. Благодаря!

═════ ∘◦❁◦∘ ═════
АВТОРСКИ ПРАВА
═════ ∘◦❁◦∘ ═════

Питайте колегите си от Instagram - хващам заимстване от творби на други автори - вас ли няма да усетя. Не ви карам да уважавате моя труд, но поне уважавайте себе си. Щом нямате достатъчно оригиналност да създавате уникални идеи, може би трябва да смените специалността. Всеки може да пише, но писането не е за всеки.

═════ ∘◦❁◦∘ ═════
ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ!
═════ ∘◦❁◦∘ ═════

ПТИЧЕ ЛЯТО | поезияWhere stories live. Discover now