Sabah çok erken uyandım. Canım hiç bir şey istemiyordu. Sanki bir şey beni günden güne eritiyordu. Ne istediğimi bilmiyordum. Bazen aynaya bakıp "ben güzelim, hep olduğum gibi! Ama aynı zamanda da sürdüğüm. Siktir!"
Diyorum kendime...Umut hala uyanmadı. Uyandırmaya da kıyamadım. O kadar tatlı ki... hiç bir insan evladı onu yataktan kaldırmak için çaba gösteremez kesinlikle! Nasılsa uyanacak...
Havuza mı girsem?
Evimde kapalı bir havuz var. İlginç ama mümkün.
Uzun zamandır girmedim. Yapacak bir şey de yok. Umut uyuyor. En doğru zaman yüzmek için!Hızlıca giyinme odama girdim. Siyah bir mayom vardi. Aslında bir sürü var ama En çok onu seviyorum. Onu hemen üstüme geçirdim. Aynaya baktığımda çok seksisin dedim kendime... mayo ince belimi sarıyordu ve vücudumu ön plana çıkarıyordu!..
Havuza birkaç saniye baktım. Su çok güzeldi.tam sevdiğim gibi soğuk... hiç düşünmeden atladım. Günler sonra gercekten de gülüyordum.Havuz ve yüzmek her ne kadar bana bazı kötü anılarımı hatırlatsa da şuanda mutluydum.
Yaklaşık 20 dk yüzdükten sonra kafamda " bir zamanlar sarışın bir çocuğun koynunda, onunla sarmaş dolaş bu havuzdaydın!" Cümlesi yankılanmaya başladı.
Kalbim hızlı bir şekilde sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Bacaklarım hissizleşmisti. Kafamda eski anılarım teker teker kendini gösteriyordu.
Buna dayanamayacağım!
Bitti...
Kendimi sertçe havuzun dibine ittim. Kalçlarım havuzun kaygan zeminine temas ettiğinde bacaklarımı kırıp, onları kendime çektim.Uzun kızıl saçlarım suda dalgalanıyordu.
Tek isteğim her şeyin bitmesiydi! Unutmak istiyordum. Her şeyi...Yavaş yavaş nefesim tıkanmaya başladı. Başarıyorum... artık yok oluyorum...tüm bu iğrenç geçmişi burada bırakıyorum. Kurtuluyorum....
Sonra sıcak bir el belime temas etti. Beni kucaklayıp havuzun dışına çıkardı."Siktir! Az kalmıştı! "
Nefes nefeseydik. Göğüs kafesim hızla inip kalkıyordu.
"Umut"
Dudaklarımdan bu kelime çaresizce döküldü.
" Ben sadece..."
Ağlamaya başladım. Gözlerimden sıcak damlalar yanaklarımdan aşağı kayıyorlardı.
Umut elini yanağıma koydu.Alnını alnıma dayadı. Sonra " Her şey geçecek. Söz veriyorum." Sonra beni kucağına aldı. Ve yatağıma götürdü. Ben yavaş yavaş Kendimi uykuya teslim ediyordum.Ve her şey karardı....
_____________________🍷__________________
Kurguyu beğendiniz mi?
Umut?
Mina?
Havuz ve Mina?
Sarışın çocuk?
Mina'nın intihar girişimi?
Umut'un onu kurtarması?
Multimedya?
🔔 YORUM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP
Teen FictionGeçmişiyle boğuşan, şimdiki hayatını düzenlemeye çalışan bir kız. Ayrıca bilinmeyen bir kişi onun hayatını zorlaştırmaya yemin etmiştir.