Yukio
~~~~
Bugün perşembeydi ve okula gitmem gerekmiyordu. Yoğun kar yağışından dolayı okul 1 hafta tatil edilmişti(Y/N : a~ah ah nerde o günler -_- ) . Ben de erken kalktığım için Tama ve kendime kahvaltı hazırladım.
*1 saat sonra*
"Eh? Tama'nın şimdiye kalkmış olması gerekiyordu ?"
Odamıza geçtim . Uwaaah >////<)
"Tama?" Yatakta hiç bir hareket yoktu. Acele edip yorganı açtım. !!!! Tama çok kötü görünüyordu. Yüzü kızarmıştı ve çok hızlı soluk alıp veriyordu. Ateşini ölçtüm.
Yukio "Yanıyorsun !"
Tama "Yukio, günaydın- öhö öhö! Kendimi pek iyi hissetmiyorum."
Yukio "Sen ne diyorsun, ateşler içindesin!" Hemen dolabı açıp termometreyi bulup getirdim. Termometreyi Tama'nın ağzına koydum."38.7°C" İnanamıyorum. Ve bu havada hala tişörtsüz yatıyordu!
En kalın kıyafetleri aldım dolaptan ve Tama'ya giydirdim. Bir yandan da su ve havluyu hazırladım. Havluyu ıslatıp sıktıktan sonra Tama'nın alnına yerleştirdim.
Y" Şimdi nasılsın? "
T" Çok sıcak. " diyip üzerindekileri çıkarmaya çalıştı ama hali olmadığı her şeyinden belliydi.
Y " Bu böyle olmayacak, seni bir doktora göstermeliyiz."T " öhö öhö!"
Y " Neyse, sen şimdi uyumaya çalış."Ne yapmalıydım . O bir kediydi ama veterinere götürsem onlarla dalga geçtiğimi düşüneceklerdi. Ama onu normal bir hastaneye götürsem ve onlarda Tama'nın aslında bir kedi olduğunu anlarlarsa ? Hayır hayır ! Şimdi yapacak en iyi şey onu bir doktora göstermek.
Ah! Hatırladım, 'Kouta' ! Tabii ya! O bir doktordu ve onunla çocukluk arkadaşıydık. Şansımı denemeliyim!
xxxx
*zırrr zırrr*
Kouta " Alo ?"
Y " Alo, kouta? Ben Yukio !"
Kouta " Ah, Yukio! Konuşmayalı uzun zaman oldu. Nasılsın?"Y "İyiyim. Şey, Kouta? Sen hala doktor olarak çalışıyorsun değil mi?"
"Evet??"
" Şey, eğer bir sorun olmazsa senden bir ricada bulunabilirmiyim ?""Haha. Nasıl bir istekmiş bu yukio-kun?"
" Benim bir arkadaşım var adı 'Tama'. Çok fazla ateşi çıktı. Hareket edecek gücü yok. Acaba gelip onu muayene edebilir misin?"
" Yukio-kun. Biliyorsun, bu saatte Acil doktorları var .Eve gelebiliyorlar."
"Olmaz!"
"Eh- neden ? Onlar daha iyi bakarlar."
"Hayır! Anta de nakya dame nanda!! (Sen olmazsan olmaz!!) *ağlamaya başlar* Lütfen Kouta, sadece sen yardım edebilirsin.. ıghh *hıçkırıklı ağlar* ""Tamam Yukio. Anladım. Ağlama hadi, şimdi geliyorum "
"Kouta! *mutlu olur* *sob* Sana borçluyum!"
"Tamam , hadi ağlama artık. Adresin hala aynı değil mi? Geliyorum."
"Evet. " *telefonu kapatır*Kouta
------
Acaba ne olmuştu? Yukio.... Seni sevdiğimi ve seni üzmemek için senden uzak durduğumu bildiğin halde beni çağırıyorsun..----
Gah! Yazarınız olarak bu hikayeyi okuyan ve sabırla bekleyen herkese teşekkür ediyorum *^* devamı gelecek *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimi no Face (YAOİ) Ara Verildi
RomanceTama, 3,5 yıldır Yukio(17) yla beraber yaşıyor. Birgün Yukio nun onunla her zaman beraber olduklarında yukio ya zorlu anlar yaşatan , ona acı veren erkek arkadaşı bir gün onunla konuşmaya gelir ama ..... --- :D tanıtımı artık 5 kere değiştirmişimdi...