aitte nandesuka ? - aşk nedir ? -

200 13 3
                                    

Uyandığımda yukio ile birlikte onun yatağında yatıyorduk. Dün başımıza gelen onca olaydan sonra hala insan formumdaydım. Nasıl veya ne zaman  kediye döneceğimi bilmediğim için anın tadını yaşamaya karar verdim.

"nnnh" yukio nun uyandığını fark ettiğimde alnına bir öpücük koydum.

"Günaydın, iyi uydun mu? " dedim

"evet" diyip uykulu haliyle bana sarıldı. "teşekkür ederim ....." . 

bu gün cumartesiydi ve markette cumartesileri büyük indirimler olurdu. yukio nun bir gün bile bu indirimleri kaçırdığını hatırlamıyorum . yavaşça belime dolanan kollardan kurtuldum ve tuvalete gittim.

Dün alışkanlıktan insan olduğumu unutup tuvalet için kumuma gitmiştim. Yukio da tam altımı çıkarırken beni yakalayıp insanların kullandığı türden tuvalete götürmüştü. fazla sıcak olduğu için sadece boxer giymeye dayanabilmiştim .bana insan gibi nasıl işeyeceğimi göstermişti .

****.s.s.s insan gibi işemek

O sırada yüzü o kadar kırmızıydı ki daha da kızaramaz derken altımdaki uzantının sertleştiğini hissettim. demekki o da farketmiş olacakki yüzü daha da kızardı.

"ş şey .. bu da insanlarda olan 'doğal' birşey" demişti .

"biraz acıtıyor . nasıl düzelticem?" dedim.

aslında çoktan bunun ne olduğunu ve nasıl düzeltildiğini yukio kendisine yaparken görmüştüm. yukio nun kendisini ellerkenki yüzü ve seslerini hatırlayınca altımdakinin daha da sertleştiğini hissettim.

yukio ; " böyle bırakamayız . ha-hareket ediyorum .. " dedi sesini alçaltarak.

şeyimdeki elini ileri geri yavaşça hareket ettirmeye başlayınca sinirlerimden geçerek bütün bedenime yayılan,  kelimelerle anlatamadığım ve ilk defa hissettiğim bir şey hissettim. ağzımdan hafifçe 'ah' sesi çıktı . bu kimin sesiydi? bu sesi ilk kez duyuyordum.. bana dokunan ellerin daha hızlı hareket ettiklerini farkettim. o başka birinin sesleri her ağzımı açtığımda çıkıyordu. insanların böyle şeyler hissedebildiklerini bilmiyordum. arkamda bir sertlik vardı. sırtımda ise yukio nun saçları ve şu an daha hızlı ve sıcak hissettiren nefes alışları.. sağ elim yukio nun şeyimdeki elini tutmaya çalışırken sol elim arkamdaki sert şeye dokunuyordu.

" ahh" bu yukio nun sesiydi. elimi arkamdaki sert şeye her sürttüğümde daha çok zevkle inleyen yukio yu duyuyordum.

"ah... hah hah nnghh ughh mmh " onu duydukça şeyim zonklamaya başladı 

" yukio .. hah .. huh.. birşey ge..liyor..nn!!" beyaz bir sıvı uzantımdan dışarı doğru fışkırırken

*daha iyi bir tanım bulamayan yazarın hali    TT.TT *

bedenim felç olmuş gibi bütün bir zevkle dondu . arkamda kendini bana sürtmeye başlayan yukio

"aaaaaahhhhnnn!" diyerekten boşaldı. arka tarafımda biraz ıslak biraz da yapış yapış birşey hissettim. Yukio, nefesini nir düzene soktuktan sonra kendine geldi ve ben de onu çenesinden nazikçe tutup birazcık havaya kaldırdım. yüzünü kendi yüzüme yaklaştırırken eğildim ve onu öptüm. dudaklarımı dudaklarından hafifçe uzaklaştırdıktan sonra fısıldar gibi

" Seni Seviyorum "

Kelimeler ağzımdan çıkarken kendimden o kadar emin konuşuyordum ki ben bile şaşırmıştım.

"Ben de..seviyorum.." dedi .

sonra kafasını sağına çevirdi ve " bana söyletme böyle şeyler .. çok utandırıcı " kızararak böyle şeyler söylerken çok tatlı     merak etme sana daha çok utandırıcı şeyler  söylettireceğim ki bu kadar utanmayacaksın.. 

Olanlardan sonra banyoyu temizlemiştik. işte dün böyle oldu. yukio nun yanına gittim ve onu öperek uyandırdım. giyinip alışverişe gittik . çok sıcak olmasına rağmen dışarıyı merak ettiğim için ve ayrıca yukio ile birlikte dışarı çıkmak istediğim için buna dayanıyordum. markete girdik ve alacaklarımızı bulmaya çalıştık . benim gözüme kedi mamaları takıldı. öylece orda durmuş dik dik bakıyordum. ağzımın suyu akmıştı ve arkamdan geçenler fısıldaşıyorlardı.

"TAMA!"

ses köşeden gelen yukio ya aitti. kafamı ona doğru çevirdim. "yukio bana yaklaşıp rahatlamış bir ses tonuyla " demek burdasın " dedi . sonra dikkatini sağ tarafındaki kedi mamaları çekti. " İstiyor musun? " dedi izin verircesine. ben de başımı sallayıp istediğimi gösterdim . mamayı da alıp eve döndük. bu akşam yemekte köri vardı. kaşık tutmayı bilmediğim için yukio üfleyerek yediriyordu. gece olduğunda da ona sarılarak yattım. bakalım yarın ne olacak ....

**** evet böylece yazarınız garip yollar kullanarak hikayenizi yazıyor .p

** lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :D

Kimi no Face (YAOİ) Ara VerildiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin