Mamat jantan hebat!

343 3 0
                                    

Haris terus sambung cerita...aku tengok kat Haris... dia tak sedar yang saya sedang perhatikan batang dia berdiri keras! 🤣 Mungkin dia ghairah bercerita pasal abang dia kot... saya terus lebih dekat dengan Haris. Haris biarkan saja.

"Abang Dani tahu tak? Lepas tue abang Mamat cakap dengan budak tue apa?"
"Apa dia cakap?" Tanya ku segera
Abang Mamat tanya dan bisik kat telinga budak tue...sama ada dia dah bersedia untuk difuck oleh abang Mamat..? Budak itu sekadar cakap this special for you daddy!!! Budak tue menambah... lubang ini khas untuk daddy dan dan daddy pecahkan virgin sayang malam ini... terpulang daddy mau brapa round untuk fuck dia!!! katanya.

Abang Mamat mengambil sesuatu berupa satu botol kecil entah apa kandungan nya...kemudian abang buka penutup nya dan dia macam sedut-sedut apa yang ada dalam botol berkenaan. Kemudian dia juga paksa budak tue sedut sama. Abang bagitau budak tue... untuk dia lebih nafsu bila abang fuck dia nanti dan tidak akan sakit bila jubo dia kenak jolok abang dengan kasar. Lepas masing-masing dah agak lama sedut...abang terus ambil peranan dan rebahkan budak tue atas katil dengan kasar dan abang mulakan lagi aksi sex bersama dengan penuh nafsu. Budak itu juga sangat pakar dan sama-sama bertindak liar bermain-main puting susu abang Mamat dan juga hebat bermain lidah serta meninggalkan bekas merah di leher abang Mamat!!!

Asyik Haris bercerita telepon aku berbunyi dan yang buat panggilan adalah Mamat.
"Dani mana si Haris? Dah pukul 11 mlm ini belum balik lagi dia... you dua kat mana ni Dani?"
"Alahhhh rilex bro... Haris sekarang maseh kat rumah aku..kita sedang menonton film kat tv ini" aku bohong pada Mamat. Haris senyum dan tutup mulut sambil ketawa.
"Kalau macam tue, biar saja si Haris tidur di rumah you malam ini... okay tak?"
"Tunggu kejap saya tanya Haris dulu k"
"Okay bro... Haris cakap boleh dan esok pagi dia akan balit awal ke rumah"

Akhirnya saya bagitau Haris oleh kerana dah agak lewat malam lebih baik pindah ke bilik tidur saya dan Haris tanya sama ada saya tak kesah tidur sekatil dengan dia. Saya jawab tak ada masalah.
Haris cakap dia kalau tidur biasa nya half naked ataupun fully naked. Saya cakap Haris lagi saya okay je.

Saya suruh Haris sambung balik cerita abang dia si Mamat dengan budak laki yang dia panggil sayang-sayang itu. Haris pun melanjutkan cerita.

Abang nya Mamat merapatkan muka ke lubang pantat budak itu dengan penuh bernafsu dan kelihatan lubang budak itu maseh lagi sangat ketat dan berwarna pink. Abang Mamat terus bermain lidah di sekitar lobang jubo budak itu dengan air liur dan remaja itu nampaknya amat menikmati permainan abang Mamat.

Setelah lebih kurang 20 minit budak itu abang kerjakan... abang pun mengangkat kedua-dua kaki remaja itu dan abang dengan batang yang keras mula untuk menjolok lubang jubo nya.. mula-mula kedengan budak itu bagitau abang Mamat agar pelan-pelan cucuk dan jangan kasar. Abang Mamat ikut arahan dan dengan sedikit dan perlahan masukkan batang dia yang monster itu memasuki lubang keramat pasangan abang. Memang nampaknya amat payah abang Mamat nak masukkan batang dia yang besar itu masuk ke lubang jubo remaja itu. Kedengaran budak itu menahan sakit yang amat sangat kerana seolah-olah batang abang Mamat tidak mampu untuk memasuki lubang pantatnya.
Akhirnya abang Mamat tukar posisi dan mengarahkan budak itu untuk berada di sebelah atas badan abang Mamat. Abang Mamat mahu dia duduki batang abang Mamat secara berkenaan. Setelah dia ikut arahan abang Mamat... dia pun mula duduki batang abang Mamat dari atas namun budak itu terus mengeluh kesakitan. Abang Mamat terus mainkan peranan kerana abang Mamat dah sangat-sangat bernafsu untuk menjolok lubang remaja yang masih ranum dan virgin itu. Setelah agak lama dipadat-padat dan dipaksa masuk dengan bantuan pelincir akhirnya batang abang Mamat dah tertanam di lubang jobo remaja ini. Namun terdengar suara memohon dari abang Mamat agar tidak terus sorong tarik kerana lubang dia rasa seperti berdarah dan amat sakit sekali katanya.

Abang Mamat sudah tidak peduli lagi dengan alasan-alasan pasangan nya... abang Mamat terus dengan kasar masukkan batang nya keluar masuk jobo ketat budak sex nya. Kedengan budak itu menanggis dan abang Mamat terus peluk dan cium dia agar hilangkan rasa sakit dan ngilu. Abang Mamat ubah posisi lain dengan cara dari depan. Sekali saja abang Mamat padatkan batang dia... remaja berkenaan menjerit dengan kuat kerana mungkin lubang jobo dia kesakitan!

Abang Mamat dah tidak peduli dengan kesakitan yang ditanggung budak sex nya... dan abang Mamat dah ubah entah berapa kali posisi mainan nya dengan pasangannya. Kemudian abang Mamat fuck secara berdiri dan letakkan posisi di diding bilik sambil-sambil mereka terus bercumbu mesra.

Akhirnya dengan posisi ini baru ada kedengaran sesuatu dari mulut remaja ini. Daddy now daddy can fuck me hard!!!!! Let fuck me daddy... this pussy is for you daddy... katanya pada abang Mamat. Abang Mamat memang dah berada pada nafsu berahi yang sudah tidak terkawal. Dia terus fuck sex boy dia dengan pelbagai aksi yang kasar dan pasangan nya dah dapat terima tujahan demi tujuhan dari batang super monster abang Mamat.

Setelah beberapa puluh minit dengan pelbagai aksi menarik antara mereka berdua... abang Mamat pun bagitau dah nak keluar... dan dengan penuh tenaga secara doggy abang padatkan sedalam-dalamnya batang nya di lubang jobo anak ikan nya yang penuh dengan darah... dengan suara yang kuat abang peluk sex boy dia dan pancut air mani dia di dalam. Abang pancut dengan banyak dan sex boy dia meraung kesakitan dengan hentakan kasar dan hebat abang Mamat.

KESAH SEORANG HARIS 🌈Where stories live. Discover now