Saya sudah tidak sabar untuk merobek lubang pantat Haris yang pastinya ketat!
Haris terus terima jilatan pada lobang jobonya dari saya yang sedang dipenuhi nafsu yang sudah tidak terkawal. Haris hilang arah kerana jilatan dan sedutan saya pada tempat sensitif dia dan membuat Haris betul-betul memberi nikmat luar biasa kepadanya.
Tanpa membuang waktu lama saya mengubah posisi Haris secara mengiring dan arahkan sebelah kaki Haris diangkat agar batang saya mudah untuk menjolok lubang jobo Haris yang telah lembab dan basah dengan air liur saya.
Haris memberi pesan agar saya tidak terus fuck jobo dia dengan kasar. Pelan-pelan katanya.Saya sebelum itu masuki jari terlebih dahulu ke jobo Haris agar jobo Haris tidak menerima terus batang saya yang besar dan dah keras gila ini dan pasti ini akan menyakitkan Haris.
Dari satu jari saya masuk lagi dua jari dan akhirnya sekali tiga jari dan saya mainkan ini agak lama juga supaya jobo Haris terus membesar sedikit dan mudah untuk batang saya fuck nanti. Kami berdua terus tanpa henti bercium dan dan mainkan puting susu masing-masing bagi tambahkan lagi ghairah dan nikmat bercinta.
Haris terangkat-angkat badan dia bila saya mula laju dan kasar jolok jobo dia dengan tiga jari saya...betul-betul seronok saya tengok Haris dalam keadaan yang telah benar-benar horny.
"Abang Dani... abang Dani...cepat lah fuck Haris sekarang"!!! Terkejut saya dengan laungan Haris ini...
Kerana dah ada isyarat jelas tanpa buang waktu saya terus simpan air liur pada batang saya dan mula pelan-pelan fuck jobo Haris yang virgin ini. Betul- betul ketat dan Haris banyak kali cuba menolak kerana saiz batang saya yang super monster ini. Setelah beberapa ketika masih juga belum berjaya kerana jolokan saya masih belum mampu untuk tembusi jobo Haris..
Saya tiada pilihan lain selain ubah cara yang lain... saya suruh Haris doggy stail agar mudah saya menolak batang saya ke dalam.. kata saya pada Haris.
Saya ambil posisi dan mula tekan batang saya dan fuck Haris!!! Haris cuba menolak kerana katanya dia sangat-sangat sakit.Saya sudah tidak lagi mampu kawal nafsu saya dan terus paksa dan paksa batang saya ke dalam lobang Haris. Dengan penuh kesakitan dan Haris betul-betul menanggis, akhirnya saya berjaya masuki keseluruhan batang saya dlm jobo Haris. Saya berhenti seketika dan saya pesan Haris yang masih tersedu menanggis agar tidak kemut dan ini akan lebih lagi sakiti jobo dia nanti.
Setelah beberapa ketika saya bagitau Haris agar bersedia kerana saya akan mula fuck dia... Haris hanya angguk kepala dan masih lagi menahan kesakitan kerana batang saya dah terbenam sepenuhnya di dalam lobang Haris.
Saya peluk Haris erat dari belakang dan mula pelan-pelan tarik dan tolak batang saya dalam jobonya... punya lah ketat dan sedapnya jobo virgin Haris ini. Benar-benar luar biasa. Oleh kerana Haris dah mula dapat terima rentak jolokan saya, maka saya mula melajukan rentak fucking saya pada Haris.
Saya teruskan fuck dia dengan rentak lebih kasar kerana saya amat nikmati cara ini. Haris akhirnya keluarkan kata-kata....
"Abang Dani... please fuck Haris... Fuck Haris puas-puas abang Dani" katanya.
Mendengar kata Haris ini saya ubah lagi posisi lain iaitu cara berdiri dan saya secara kasar fuck Haris dalam posisi berdiri dan Haris saya tolak ke dinding bilik dan saya fuck dia dengan kasar tanpa ampun. Namun Haris sudah tidak ada bantahan dan saya ambil posisi mengangkat tubuh Haris dan fuck dia secara berdiri dan Haris mendakap badan saya dengan kuat agar jobo dia terus dijolok oleh batang monster saya tanpa henti.Seterusnya berbaring atas tilam dan saya arahkan posisi Haris duduk atas batang saya yang kekal gagah berdiri. Haris segera lakukan seperti diarahkan. Setelah jobo dia dah masuk semua batang saya, saya peluk Haris kuat-kuat dan saya fuck dia dalam posisi ini dengan kuat dan kasar. Haris sama-sama memberi kerjasama dan biarkan saya lakukan sesi ini tanpa henti untuk masa yang agak lama. Saya tambahkan lagi gigitan merah pada leher dan badan Haris kerana posisi ini amat saya gemari. Haris cuma biarkan seluruh tubuh dan leher dia kemerahan.
Posisi seterusnya yang pasti Haris tunggu adalah dari depan dan saya arahkan Haris kangkang dan buka kaki lebar-lebar. Dari posisi ini saya dah dapat lihat dengan jelas jobo Haris kemerahan dan ada kesan merah-merah tanda ada darah semasa mula-mula beliau terima jolokan saya tadi. Tanpa ampun lagi saya fuck Haris dengan lahapnya dan Haris hanya betul-betul pasrah terima jolokan kasar saya pada jobonya.
Saya berbisik pada Haris;
" Kerana ini adalah malam pertama kita dan abang akan pastikan benih abang ini akan dikeluarkan di dalam jobo Haris" "Dan biar air mani abang ini akan buat adik Haris sayang bunting anak abang Dani"!!! Kata saya bergurau pada Haris.Akhirnya saya sudah tidak mampu lagi bertahan kerana Haris dah pandai mengemut dan saya rasa batang saya dah mula mengembang dan akhirnya saya lepaskan pancutan di dalam lobang jobo Haris dengan banyaknya!!!!... Saya fuck Haris kuat-kuat dan jobo Haris penuh dengan air mani saya yang pastinya pekat.
Saya beri ciuman pada Haris dan keluarkan batang saya dari jobo dia pelan-pelan. Saya angkat Haris ke bilik mandi dan suruh Haris buang air yang dah saya pancutkan tadi dan cuci lobang keramat dia. Fuhhhhh punya lah banyak air mani saya keluar dari lobang dia yang bercampur darah.
Selepas itu saya tolong lancapkan batang Haris dan dalam masa tiga minit Harispun pancutkan air dia tepi lubang jamban. Air yang Haris pancutkan juga begitu banyak dan Haris nampak sekali sudah keletihan.
Kita berdua sudah tidak mampu lagi untuk round seterusnya kerana masing-masing sudah keletihan kerana sesi saya fuck Haris hampir makan masa tiga jam. Jam di dinding telah tunjukkan jam 3.30 pagi!!!!Saya dan Haris terus tidur dalam keadaan bogel dan kita berpelukan dengan begitu romantis seperti pasangan suami isteri yang baru berkahwin.
Saat ini hati saya telah mula untuk menyayangi Haris adik kawan ku bernama Mamat!!! Apakah akan berlaku seterusnya?
Tunggu sambungan seterusnya dari saya. Sayangilah pasangan anda terutama yang ada menyimpan dan skandel bersama anak-anak ikan!!! 💝💖
YOU ARE READING
KESAH SEORANG HARIS 🌈
Viễn tưởngHaris yang telah terjebak di alam pelangi bersama Dani dan abang kandung nya Mamat. Dani telah mula kenal Haris semenjak dia berumur sekitar 13 tahun. Dani dan Mamat adalah kawan baik dan sama- sama bersekolah. Haris dan Mamat hanya dua beradik seda...