Lisa-" '_______________'တကယ်လို့ငါတို့ထပ်မတွေ့ရတော့ရင်..နင်ငါ့ကိုမေ့လိုက်ပါkimနင်နဲ့ခနတာတွေ့ဆုံဖူးတဲ့လူတစ်ယောက်အဖြစ်ပေါ့...ငါကနင့်အတွက်ပြည့်စုံတဲ့လူတစ်ယောက်မဟုတ်ဘူးဆိုတာငါကိုယ်တိုင်သိနေခဲ့ပါတယ်.နင်ရွေးချယ်မှုကလည်းမမှားယွင်းခဲ့ပါဘူးkimရယ်..ငါတို့နှစ်ယောက်ဝေးကွာရတာနင့်အမှားမဟုတ်ဘူးkim...နောက်ပြီးနင့်ကိုနင်အပစ်မတင်ပါနဲ့Kim..နင့်မှာငါ့ကိုငြင်းပိုင်ခွင့်တွေရှိပါတယ် နင်ငါ့ကိုမချစ်တော့ဘူးဆိုရင်တောင်နင့်ရဲ့အားနာတက်တဲ့စိတ်နဲ့ငါ့ကိုအားမနာပါနဲ့kimငါအဆင်ပြေပါတယ်.အရာအားလုံးကငါ့ကြောင့်ဘဲလို့ဘဲတွေးပါ..ငါထွက်သွားပြီးရင်နင့်ဘဝတစ်လျှောက်လုံးကိုစိတ်သန့်သန့်နဲ့ပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်ဖြတ်သန်းစေချင်တယ်...ငါ့ထက်နင်ပိုချစ်ရမယ့်သူတွေရင်ဒါမှမဟုတ်နင်ဘဝအတွက်ကောင်းမွန်တဲ့လက်တွဲဖော်တွေ့ခဲ့ရင်..ကောင်းမွန်တဲ့မိသားစုဘဝလေးကိုတည်ထောင်ပါkim မိခင်တစ်ယောက်ဖြစ်ချင်တာkimရဲ့ဆန္ဒတွေထဲကအရေးပါတဲ့တစ်ခုဘဲလေ..နင်ပျော်နေဖို့ဘဲငါမျှော်လင့်ရုံဘဲ...ငါအတွက်ကနင်ပျော်အောင်အတက်နိုင်ဆုံးလုပ်ပေးခဲ့ပြီး အဝေးတစ်နေရာကနေနင်ပျော်နေတာလေးကိုကြည့်ရင်းဆုတောင်းပေးရုံဘဲတက်နိုင်တော့မယ်ဆိုတာ နင်သိပါတယ်kimရယ်...နောက်ပြီး"________"ငါနင်နဲ့ ထပ်မဆုံချင်တော့ဘူးkim မနီးစပ်ရမယ့်အတူတူ မမြင်ရတဲ့အဝေးတစ်နေရာမှာဘဲနေကြတာပေါ့....ငါနင့်ကိုအရမ်းချစ်ပါတယ်kim...ဒါငါရဲ့နင့်အတွက်ချစ်တယ်လို့ပြောစကားဟာနောက်ဆုံးပါဘဲ.နင်ငါ့ကိုထပ်တွေ့ရတော့မှာလည်းမဟုတ်ပါဘူးkim ငါနင့်ရဲ့အဝေးကိုပြေးမထွက်ချင်ပေမယ့်ထွက်သွားရခဲ့ပါပြီ.နင့်နှုတ်ခမ်းဖျားက 'jenရဲ့babyliလေး' လို့ခေါ်သံလေးကိုငါအရမ်းလွမ်းမိတယ်kimရယ်..။________________"
Jennie-" အချိန်တွေသာနောက်ပြန်ဆုတ်ခွင့်ရှိမယ်ဆို..အရင်ချိန်တွေဆီပြန်သွားပြီး..ငါနင့်လက်ကိုဆုပ်ကိုင်ထားခဲ့မှာli....ငါ့ဘဝမှာနင်ကအရေးအပါဆုံးဘဲ...နင်သာငါ့အတွက်အပြည့်စုံဆုံးသူပါဘဲ...jenလေပတ်ဝန်းကျင်ကစကားတွေနဲ့မိဘတွေပြောတဲ့စကားတွေကြောင့်မထင်မှတ်ဘဲliကိုလက်လွှတ်ခဲ့မိတယ်...အနားမှာအရင်လိုရှိနေပေးလေli အရင်လိုအနားကပ်ချွဲတဲ့ကလေးလေးဖြစ်ပေးလေli jenအရင်ကထက်ပိုဂရုစိုက်မယ် liဖြစ်ချင်တာအကုန်ဖြစ်ပေးမယ်နော်..နောက်ပြီး. နောက်ပြီး.. .ဆေးပညာတွေခေတ်မှီပြီသိလားliရဲ့...jenတို့နှစ်ယောက်ရဲ့အသွေးအသားနဲ့ရင်သွေးလေးယူလို့ရတယ်လေ..အရင်ကပြောခဲ့မိတာတွေအတွက်jenနောင်တရတာမို့..ကျေးဇူးပြုပြီးအဝေးကိုထွက်မသွားနဲ့နော်...jenကအကုန်လုပ်ပေးမယ်လေနော်....liသာjenအနားနားရှိပေးမယ်ဆိုဘယ်သူ့ကိုမှjenဂရုမစိုက်ဘူးသိလား liလက်ကိုကိုဆုပ်ကိုင်ထားရဲတယ်...ဒါကြောင့်မို့ထွက်မသွားပါနဲ့ကွာနော်...liနဲ့မိသားစုဘဝလေးjenကလိုချင်တာတခြားလူမဟုတ်ဘူးလေနော်..အရင်ကသတ္တိမရှိဘဲliကိုနာကျင်စေတဲ့စကားတွေပြောခဲ့မိတာကြောင့်စိတ်မဆိုးပါနဲ့နော်.. liပြောဖူးတယ်လေjenနဲ့ကိုယ်ပိုင်နှစ်ယောက်အတူတည်ဆောက်ထားတဲ့မိသားစုဘဝလေးလိုချင်တယ်ဆို.jenပြောတာတွေမမှတ်ထားနဲ့တော့နော်jenဆီပြန်လာခဲ့နှစ်ယောက်အတူတူဘဝလေးကိုတည်ဆောက်ကြမယ်လေနော်ကလေးလေး....jenရဲ့babyliကလိမ်မာတယ်နော်....
**ပင်ပန်းသွားပီjenရဲ့babyliလေးအရမ်းချစ်တယ်နော်အချိန်တိုင်းပြောနေမှာ jenဘဝတစ်သက်စာ နောက်ဆုံးထွက်သက်အထိbabyliကိုဘဲjenကချစ်သွားမှာသိတယ်မဟုတ်လားli....**
* kimပင်ပန်းမယ်kimရယ် liဘက်ကိုမတွေးပါနဲ့ *#What wrong???
#တဖြည်းဖြည်းချင်းတင်ပေးသွားပါမယ်...ကြိုးစားရေးနေတာမို့လို့စောင့်ပေးကြပါ..။
#ဖတ်ပြီးရင်voteဖို့မမေ့ပါနဲ့👍
YOU ARE READING
Unable to met
FanfictionLisa-" ငါတို့ကမတွေ့ဆုံသင့်ခဲ့ဘူးkim....အဲ့လိုဆိုရင်kimအတွက်အနှောက်အယှက်မဖြစ်ရတော့ဘူးပေါ့ liအချစ်တွေကအရေးမကြီးပေမယ့် kimစိတ်ချမ်းသာဖို့ကတော့အရမ်းအရေးကြီးတယ်" Jennie-" jenသတ္တိတွေနည်းခဲ့လိုပါliရယ်...jenအမှားတွေပါ ချစ်တယ်နော်အရမ်းချစ်တယ်..." **ပင်...