The next day
Jen-" john ငါ့ကိုသူ့အကြာင်းစုံစမ်းပေးသူအခုဘာလုပ်နေတယ်ဘယ်မှာနေတယ်ဘယ်သူနဲ့ရှိနေလည်းကအစ သိတာနဲ့ငါ့ကိုချက်ချင်းအသိပေးပါ ငါသူ့ကိုအမြန်တွေ့ချင်တယ် "
(Liပုံလေးကိုပြကာစုံစမ်းခိုင်းမိတယ်ငါနင့်ကိုအရမ်းလိုအပ်တယ်li လက်ထပ်ကြရအောင်ဒီတစ်ခါပြန်တွေ့ရင်ဘယ်သူ့ကိုမှဂရုမစိုက်ဘဲငါတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ဘဝတစ်ခုတည်ဆောက်ရအောင်ငါသတ္တိတွေရှိနေပြီli အဲ့တာနင့်ကိုချစ်လွန်းလို့ငါ့အနားကိုပြန်လာခဲ့နော်)
John-" ဟုတ်ကဲ့မမလေး "
Jen-" နောက်ပြီးငါနာမည်အကြီးဆုံးသတင်းထောက်နဲ့တွေ့ချင်တယ် ဒီလပိုင်းထဲမှာဘဲစီစဥ်ပေးထားပါ ငါအားတဲ့ရက်တစ်ရက်ကျတွေ့ချင်တယ် "
John-" ဟုတ်ကဲ့ ceo ကျွန်တော်စီစဥ်ထားလိုက်ပါ့မယ် "
Jen-" ငါခြံတစ်ခြံလိုချင်တယ်တိုက်ပုလေးတစ်လုံးပါမယ့်အိမ်လေးအေးချမ်းတဲ့ရပ်ကွက်မှာလိုချင်တာတစ်လအတွင်းရှာပေးပါ အဆင်ပြေတာတွေ့ရင်ငါ့ကိုလာပြပါ "
John-" nae ကျွန်တော့အသိတွေဆီကနေလိုက်ရှာပြီးဆုံစမ်းလိုက်ပါ့မယ်အိမ်ကို "
Jen-" ငါနင့်ကိုဘာတွေစုံစမ်းခိုင်းလုပ်ခိုင်းတယ်ဆိုတာဘယ်သူမှမသိစေနဲ့နောက်ပြီးဒီတလောငါလုပ်နေတာတွေကိုappaတို့မသိစေနဲ့ ရှင်းရှင်းပြောမယ်ဒါနင်နဲ့ငါရဲ့ကြားကလျှို့ဝှက်ချက်လို့သိထားပါ "
John-" nae မမလေး မမလေးမှာထားတာတွေအကုန်လုပ်ပေးပါ့မယ် "
Jen-" ရပြီသွားလို့ရပြီငါတွေစရာလူရှိသေးတယ် "
John-" nae မမလေး "
Johnထွက်သွားတာနဲ့ဖုန်းကိုဖွင့်ကာContact တစ်ခုကိုနှိပ်လိုက်တယ်မကြာခင်မှာဘဲဖုန်းကိုင်လိုက်တယ်
Kai-" jen..."
Jen-" jenတို့ကုမ္ပဏီအရှေ့ကcoffeeဆိုင်မှာခနလောက်တွေရအောင်kai shi အရေးတကြီးပြောစရာရှိလို့ပါ "
Kai-" nae အခုဘဲလာခဲ့ပါ့မယ် "
Jenလည်းဖုန်းချပြီးတာနဲ့ company ရှေ့ကcoffee shopကိုလာခဲ့လိုက်တယ် အရင်ကတော့liနဲ့အတူလာထိုင်နေကြဆိုင်လေးလေ အခုတော့ liကမရှိသေးပါဘူးဒါပေမယ့်jenမရရအောင်ပြန်လိုက်ရှာမယ်li kimကိုဘဲချစ်နော်
Girl-" ဘာသောက်မလည်းMrs "
Jen=" Americano နဲ့ chocolate coffeeနှစ်ခွက်ပေး....အာမေ့သွားတာဘဲ...Americanoတစ်ခွက်ဘဲပေးပါနော် "
ဒီဆိုင်လာတိုင်းနင့်အကြိုက်လေးကိုငါသောက်နေကြAmericanoနဲ့တွဲမှာမိနေတုန်းli အမြဲတိုင်းပါဘဲ
Girl-" ဒီတစ်ခါလည်းမှားပြန်ပြီနော်...Americanoပြင်ပေးပါ့မယ်ခနလေးစောင့်ပါနော် "
Jen=" nae "
ဆိုင်လာတိုင်းအမြဲမှားနေကြမို့ဆိုင်ကဝန်ထမ်းလေတွေတောင်သိနေကြပြီလေရင်းနှီးနေပြီးသားဆိုတော့အထွေအထူးတော့မဟုတ်ပါဘူးအခေါက်တိုင်းဒီလိုချည်းဘဲကို ခနနေတော့အရှေ့ကိုရောက်လာတဲ့Americanoကိုကြည့်ကာပြုံးမိပြန်တယ်
"Americanoဆိုတာဖြည်းဖြည်းချင်းအရသာခံသောက်ရတယ်kim ရဲ့ဖြည်းဖြည်းသောက်နော်ပူနေမယ် "
အမြဲတမ်းလောလော လောလောသောက်တက်တဲ့jenကို မပူစေဖို့ဖြည်းဖြည်းသောက်စေဖို့အတွက်liပြောနေကြစကားလေးကိုလွမ်းမိသား
Kai-" ကျွန်တော်ရောက်ပြီနော်jen "
Liအကြောင်းတွေးနေမိတာkaiရောက်လာတာတောင်မသိလိုက်
Jen-" arr ဒါဆိုတစ်ခုခုမှာပါအုံး "
Kai-" ရပါတယ်jenနဲ့စကားပြောဖို့လာတာဘဲညcomapnyမှာသောက်လာလို့တော်ပါပြီ "
Jen-" nae "
Kai-" ဘာပြောစရာရှိလို့လည်း jen.."
Jenလည်းသောက်လက်စcoffee ခွက်ကိုပြန်ချလိုက်ပြီး
Jen-" jenဘက်ကစေ့စပ်မှုကိုလုံးဝသဘောမတူဘူးkai shi စေ့စပ်ပွဲကိုဖျတ်သိမ်းမှာပါ "
Kai-" ဗျာ ဘာဖြစ်လို့လည်းဟင်ဘာမှားနေလို့လည်း "
Jen-" အဖြေကရှင်းပါတယ်jen kaiကိုမိတ်ဆွေတစ်ယောက်ထက်မပိုသလိုချစ်လည်းမချစ်ပါဘူး ဒီစေ့စပ်ပွဲဖြစ်သွားတာကိုလည်းနောက်မှသိခဲ့ရတာပါဘာမှမသိဘဲတဖက်သက်ကြီးဖြစ်နေတဲ့jenအတွက်တော့ဒါကတရားမမျှတပါဘူး နောက်ပြီးjenမှာချစ်ရမယ့်သူရှိပါတယ် "
Kai-" ကျွန်တော့မှာဘာလိုအပ်ချက်တွေရှိနေလို့လည်းဗျာ "
Jen-" kai ကပြည့်စုံတဲ့လူပါဒါပေမယ့် jenချစ်တဲ့သူနှလူံးသားတစ်ခုလုံးကိုပိုင်တဲ့လူကရှိနေပြီးသားမို့ပါ "
Kai-" ကျွန်တော့သိခွင့်ရှိမလားဟင် jenနှလုံးသားရဲ့ပိုင်ရှင်ကို သူကကျွန်တော့လောက်jenကိုချစ်ပါ့မလား "
Jen-" ဒါဆိုjenကိုမေးခွန်းတစ်ခုမေးခွင့်ပြုပါ kai shi ဘယ်အချိန့ကနေဘယ်လိုကြောင့်jenကိုစချစ်မိခဲ့တာလည်း "
Kai-" jenကအလုပ်မှတိကျတယ် တော်တယ်လှတယ်သွက်လက်တယ်နောက်ပြီးအိမ်ထောင်ရှင်မကောင်းတစ်ယောက်ရဲ့အရည်အချင်းတွေနဲ့ညီတယ်ချိုသာတယ်မိန်းကလေးပီသတယ် နောက်ပြီးကျွန်တော်jenကိုသဘောကျတယ် "
Jen-" သူနဲ့kaiရဲ့ကွဲပြားချက်ကအဲ့တာဘဲ သူကjenကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်ခဲ့တာ jenဆိုးနေရင်တောင်jenအလိုမကျမှုတွေရှိရင်တောင် jenပြောဆိုနေရင်တောင်jenကိုချစ်နေပြီးjenအနားမှာနေနေတဲ့သူ သူကjenကိုuniversityမှာထဲကစတွေ့တွေ့ချင်းသဘောကျခဲ့တာ အမြဲjenပြောသလိုနေခဲ့တာ နောက်ပြီးသူကjenကိုဘာအကြောင်းပြချက်မှုမရှိဘဲအရမ်းချစ်တယ် jenကသူ့ရဲ့အချစ်ဦးဖြစ်သလိူသူကလည်းjenရဲ့အချစ်ဦးဘဲ နောက်ပြီးjenသူ့အပြင်နောက်ထပ်တစ်ယောက်ကိုချစ်မရသလိုသူအပြင်နောက်တစ်ယောက်နဲ့လည်းဘဝလက်တွဲဖော်အဖြစ်လက်ထပ်ဖို့မတွေးသလိုရှိလည်းမရှိရဘူး jenသူနဲ့ဘဲလက်ထပ်မှာ နောက်ပြီးkaiကjenကိုတကယ်ချစ်တာမဟုတ်ပါဘူး jenရဲ့ညင်သာတဲ့အပြင်ပိုင်းပုံစံနဲ့အားသာချက်တွေကိုသဘောကျလို့ချစ်နေတယ်လို့ထင်ယောင်ထင်မှားဖြစ်နေတာပါ သူကတော့jenရဲ့dark sideတွေကိုပါသိပြီးသီးခံနားလည်ပေးတဲ့သူပါမတူညီဘူးလေ kai နောက်ပြီးjenသူ့ကိုအချစ်ဆုံးဘဲ့အရာအားလုံးထပ်သူ့ကိုဘဲလက်ထပ်မှာ "
Kai-" သူ့ကိုအဲ့လောက်တောင်ချစ်တာလား jennie shi "
Jen-" ချစ်တာပေါ့သူ့ကြောင့်အရာရာတောင်စွန့်လွှတ်ရဲတဲ့သတ္တိတွေရှိနေပြီအရင်အချိန်တွေကသူ့ကိုအလိုမလိုက်ပေးနိုင်ခဲ့ဘူးသူကကလေးလေးလိုဘဲလေ အခုတော့ပြန်တွေ့ရင်သူ့ကိုအလိုလိုက်ပေးဖို့တွေးထားတာ သူကမိန်းကလေးတစ်ဦးလေ jenကမိန်းကလေးတစ်ယောက်နဲ့မေတ္တာမျှနေတာပါ jenကLGBTတစ်ယောက်ပေါ့"
Kai-" ဗျာ "
jen-"အဲတာကြောင့်မို့jenက kaiကိုစေ့စပ်ပွဲဖျတ်သိမ်းမယ့်အကြောင်းအသိပေးတာပါkaiဘက်ကသဘောတူသည်ဖြစ်စေမတူသည်ဖြစ်စေjenကတော့စေ့စပ်ပွဲကိုအတိအလင်းဖျတ်သိမ်းမှာပါဘဲ "
Kai-" ကျွန်တော်သဘောတူပါတယ် အခုလေးတင်jenနဲစကားပြောရတဲ့အခြေအနေမှာတင် ကျွန်တော်ရာရာကိုနားလည်လိုက်သလိုပါဘဲအမှန်တော့ကျွန်တေယ်ကသဘောကျတာနဲ့ချစ်တယနဲ့ကိုဝေခွဲမရရောသွားခဲ့တာပါနောက်ပြီးအချစ်က ယောကျာ်းလေးမှမိန်းကလေးမှုဆိုတဲ့ ပိဋက်ချက်တွေမရှိဘူးဆိူတာကျွန်တော်နားလည်လိုက်ပါပြီ jennieကကျွန်တော့်အသိတွေကိုအလင်းပြလိုက်တာပါဘဲ LGBTဆိုတဲ့ဖြစ်တည်မှုကိုရဲရဲဝံဝံ့ပြောရဲလိုလုံးဝချီးကျူးမိပါတယ် jennie အဆင်ပြေမယ့်အချိန်မှာစေ့စပ်ပွဲကိုဖျတ်သိမ်းလိုက်ပါမိဘတွေကိုဂရုမစိုက်ပါနဲ့ကျွန်တော့်သဘောတူပါတယ် "
Jen-" နားလည်ပေးလို့ကျေးဇူးပါkai shi ဒါဆိုjenကိုခွင့်ပြုအုံးနော် "
Kai-" nae ကောင်းကောင်းပြန်ပါ "
Jenလည်းပြုံးနေလျက်ပင်အိမ်ပြန်ခဲ့လိုက်တယ်အရာအားလုံးအဆုံးသတ်ပြီးရင်ငါတို့နှစ်ယောက်အတူတူရှိကြရအောင်li...။
#Chaoter-26(end)
YOU ARE READING
Unable to met
FanfictionLisa-" ငါတို့ကမတွေ့ဆုံသင့်ခဲ့ဘူးkim....အဲ့လိုဆိုရင်kimအတွက်အနှောက်အယှက်မဖြစ်ရတော့ဘူးပေါ့ liအချစ်တွေကအရေးမကြီးပေမယ့် kimစိတ်ချမ်းသာဖို့ကတော့အရမ်းအရေးကြီးတယ်" Jennie-" jenသတ္တိတွေနည်းခဲ့လိုပါliရယ်...jenအမှားတွေပါ ချစ်တယ်နော်အရမ်းချစ်တယ်..." **ပင်...