Jen's mom-" သူရောအခုဘယ်မှာလည်း "
Jen-" သူမနက်ကဘဲနိုင်ငံခြားကိုပြန်သွားပြီ omma "
Omma ကjenပုခုံးလေးကိုပွတ်ပေးရင်း
Jen's mom-" သေချာရှင်းပြလိုက်လေသူနားလည်ပေးမှာပါ "
Jen-" nae omma jenလည်းသူ့ဆီလိုက်သွားဖို့ဆုံးဖြတ်ထားတယ် "
Ommaကjenကိုပြုံးကာကြည့်နေတယ်
Jen's mom-" သမီးကommaသွေးပါတာဘဲ "
Jen-" ရှင် "
Jen's mom-" omma လည်းသမီးလိုဘဲတက္ကသိုလ်တုန်းကseniorမိန်းကလေးကိုသဘောကျခဲ့ရတယ် သူကလည်းommaကိုသဘောကျခဲ့တယ်"
Jen-" အဲ့တော့ဘာဖြစ်ခဲ့လည်းဟင်omma "
ommaတို့ချစ်သူတွေဖြစ်ခဲ့ကြတယ် ommaတို့အများကြီးဖြတ်သန်းခဲ့ကြတယ်သူကလည်းommaကိုအရမ်းချစ်သလိုommaလည်းသူ့ကိုအရမ်းချစ်တာ ဒါပေမယ့်လည်းအဲ့အချိန်တုန်းကမိဘတွေသိသွားပြီးommaတို့နှစ်ယောက်ကိုအတင်းခွဲခဲ့ကြတာပေါ့ အခုခေတ်မှာသာအမြင်တွေပွင့်လင်းပေမယ့်သမီးအဖိုးတို့ခေတ်တုန်းကတော့မရခဲ့ဘူးလေ ဘယ်လိုမှပေါင်းစပ်မရခဲ့ဘူး နောက်ဆုံးသမီးအဖိုးမိတ်ဆွေရဲ့သားဖြစ်တဲ့သမီးappaနဲ့ommaကလက်ထပ်ခဲ့ရတယ်..လက်မထပ်ခင်မှာ.သူommaကိုအတူတူထွက်ပြေးဖို့ပြောလာတယ်...ငယ်သေးတဲ့အချိန်တစ်ခုဆိုတော့ကြောက်ပြီးမလိုက်ရဲခဲ့ဘူး.အနေကြာလာတော့ommaတို့ရင်းနှီးမှုနဲ့နေသားကျမှု မိသားစုလေးတစ်ခုရခဲ့ပါတယ် ဒါပေမယ့်လည်းသူမ...သူမကတော့သူ့ကိုယ်သူသတ်သေသွားခဲ့တယ်......အကြေကွဲရဆုံးအချိန်ဘဲအဲ့တုန်းကသမီးလေးကတစ်နှစ်သာသာပေါ့ နောက်ဆုံးတစ်ခေါက်သူလာတွေ့တယ် သမီးကိုတောင်နမ်းသွားသေးတယ်ဒါပေမယ့်အခုတော့သူမရှိတော့ပါဘူး..."
Ommaဘဝကအရမ်းဝမ်းနည်းဖို့ကောင်းတယ်
Jen's mom-" ommaဘဝမှာမိန်းကလေးချင်းချစ်နေပါတယ်ဆိုတဲ့အရာကိုဖုံးကွယ်ခဲ့ရတယ်၊အချစ်ဆုံးဖြစ်တဲ့ကိုယ်ချစ်ရတဲသူရဲ့စျာပနာပွဲကိုတိတ်တခိုးတက်ရောက်ရတယ်၊နောင်တတွေကလည်းအခုထိရနေတုန်းဘဲ အမှန်ဆိုသူခေါ်တုန်းကလိုက်သွားခဲ့ရင်အခုလိုမဖြစ်ခဲ့ဘူး ဒါပေမယ့်လည်းအဲ့တာတွေကပြီးဆုံးသွားခဲ့ပြီလေသမီူလည်းအခုလိုရှိနေခဲ့ပြီ လူတွေကတော့မမှတ်မိတော့ပေမယ့်ommaကတော့တစ်သက်စာချစ်ရသူအနေနဲ့သတ်မှတ်ခဲ့တာမို့မေ့မရခဲ့ဘူး..အဲ့တာကြောင့်မို့ommaသမီးကိုommaလိုအဖြစ်မျိုးတစ်သက်လုံးနောင်တရပြီးဖုံးကွယ်သွားရမယ့်အဖြစ်မျိုးမဖြစ်စေချင်ဘူး သမီးချစ်ရတဲ့မိန်းကလေးကိုသွားရှာပါဘယ်သူမှလက်မခံရင်တောင်ommaကလက်ခံပေးမယ် "
Jen-" omma ရယ် "
Jen omma ကိုဖက်ကာငိုနေမိတယ်ဘာလို့ဆိုးရွားခဲ့တာလည်းommaအလှည့်တုန်းက...liနင်ကိုငါမတွေ့တွေ့အောင်ရှာမယ်.....ငါနင့်ကိုအဆုံးရှုံးမခံနိုင်ဘူး.။
One week later
တစ်ပတ်လုံးliအကြောင်းစုံစမ်းနေခဲ့တယ်မသိရခဲ့ sooတို့ကိုပါအကူအညီတောင်းတော့sooတို့ကပါဝိုင်းရှာပေးနေကြတယ်မနေ့ကတော့ဘာကိစ္စနဲ့လည်းမသိဘူးsooတို့ထိုင်းကိုသွားကြတယ်...အခုတော့jenလည်းcompanyရှေ့ကcoffeeဆိုင်မှာkaiနဲ့စကားပြောနေမိတယ်
Jen-" ဒါဆိုkaiကအချစ်စစ်တွေ့သွားပြီပေါ့ "
Kai-" ဟုတ်တယ်အစကတော့လက်မခံနိုင်ဘဲရှောင်ပုန်းနေမိတာအခုတော့အရာအားလုံးကိုလက်ခံလိုက်ပါပြီသူကယောကျာ်းလေးတစ်ယောက်လေ D.Oတဲ့ "
Jen-" oh တကယ်လား congrulation ပါkai shi တကယ်ဂုဏ်ယူပါတယ် "
Kai-" ရပါတယ်ဗျာ jenဆီကနေကျွန်တော်ကအများကြီးသင်ယူလိုက်ရတာပါဒါနဲ့jenနဲ့ချစ်သူနဲ့ရောပြန်အဆင်ပြေပြီလား "
Jen-" ရှာနေတုန်းပါဘဲသူကိုဒီတစ်ခါတော့ပြန်ခွင့်မပြုတော့ဘူးလေ ".
Kai-" ကောင်းတာပေါ့ ဗျာ ဒါဆိုကျွန်တော့ကိုခွင့်ပြုအုံးနော်ချိန်ထားလို့ "
Jen-" ဟုတ်သေချာသွားပါ "
Kaiထသွားပြီမကြာဖုန်းလာတော့Sooဆီဖြစ်နေတယ်
Jen-" hello soo "
Soo-" hello jenငါဒီကိစ္စကိုနင့်ကိုအသိပေးသင့်တယ်ထင်လို့..."
Jen-"ဘာလည်းsoo "
Soo-" နင်ဖြစ်နိုင်ရက်ဒီနေ့ချက်ချင်းဘဲထိုင်းကိုလာခဲ့တော့jenမဟုတ်ရင်နင်နောင်တရနေလိုက်မယ်...အချိန်သိပ်မကျန်ဘူးjen "
Jen-" ဘာမို့အဲလောက်လောနေတာလည်းsooရယ် "
Soo-" li....liကိစ္စမိုနင့်ကိုဒီရောက်ရက်အကုန်ပြောပြမယ်အမြန်လာခဲ့ပါjen မဟုတ်ရင်နင်နောက်ကျနေလိုက်မယ် "
Jen-" ငါအခုဘဲမှီတဲ့လေယာဥ်နဲ့လိုက်လာခဲ့မယ်soo "
Jenလည်းအိမ်အမြန်ပြန်ကာအထုတ်တွေထုပ်ပြီးလေဆိပ်ကိုလာလိုက်တယ်ကျေးဇူးတင်ရမယ့်အချက်ကနောက်ဆုံးထွက်ခါနီးလေယာဥ်မှီတာပါဘဲ....လေယာဥ်ပေါ်ရောက်တော့liနဲ့တွေရမှာကြောင့်စိတ်လှုပ်ရှားနေတယ်.....6နာရီလောက်လေယာဥ်စီးအပြီးမှာတော့ထိုင်းနိုင်ငံကိုရောက်လာတယ်တော်သေးတာကမနက်အချိန်ဖြစ်နေလို့ပါ ဘယ်သွားရမှနမသိတာနဲsooတို့ဆီဖုန်းဆက်တော့sooတို့ကလာခေါ်မယ်ဆိုလို့ ထိုင်စောင့်နေမိတယ်နာရီဝက်လောက်နေတော့sooတို့ရောက်လာပါပြီ
Soo-" jenရောက်ပြီလား လာငါတို့သွားကြမယ်liဆီကို "
Sooတို့တိုနှစ်ယောက်မျက်နှာဟာသိပ်မကောင်းပါ
Chae-" ငါ့ကိုပေးjenအခုကားပေါ်တက်ပြီးသွားကြရအောင် "
Jenလည်းကာပေါ်တက်လိုက်ပြီးသုံးယောက်လုံးliရှိရာနေရာဆီကိုသွားလိုက်ကြတယ်တစ်လမ်းလုံးလည်းတိတ်ဆိတ်နေပြီး...sooကလည်းအပြင်ကိုသာငေးနေတယ် သူတို့ဝမ်းနည်းနေသလိုပင်..နာရီဝက်လောက်မောင်းပြီးတော့ခြံတစ်ခြံကိုရောက်တယ်လှလှပပနဲ့ပန်းလေးတွေပါရှိတာမို့သဘောကျမိသား အိမ်ကိုရောက်တော့jenအိမ့ထဲကိုအမြန်ဝင်ဖို့လုပ်လိုက်တယ်ဒါပေမယ့်sooကjenလက်ကိုဆွဲပြီး...
Soo-" နင်သိသင့်တဲ့အကြောင်းအရာတစ်ချို့ပြောပြချင်တယ်jen ကျေးဇူးပြုပြီးနင်အထဲကိုမဝင်ပါနဲ့အုံး..."
Jen=" ဘာပြောမလို့လည်း soo.liအကြောင်းလား."
Soo-" ဟုတ်တယ်..မနေ့တစ်နေ့ရမှငါတို့သိရတဲ့liအကြောင်း..."
#Part-29(end)
YOU ARE READING
Unable to met
FanfictionLisa-" ငါတို့ကမတွေ့ဆုံသင့်ခဲ့ဘူးkim....အဲ့လိုဆိုရင်kimအတွက်အနှောက်အယှက်မဖြစ်ရတော့ဘူးပေါ့ liအချစ်တွေကအရေးမကြီးပေမယ့် kimစိတ်ချမ်းသာဖို့ကတော့အရမ်းအရေးကြီးတယ်" Jennie-" jenသတ္တိတွေနည်းခဲ့လိုပါliရယ်...jenအမှားတွေပါ ချစ်တယ်နော်အရမ်းချစ်တယ်..." **ပင်...