Denki x Kirishima

30 1 3
                                    

@mimi_kimtaehyung1201-kerésére💛💛
Mivel sztorit nem kaptam ezért most én találtam ki egyet😇
Remélem tetszeni fog❤❤❤

Denki Kaminari szemszög:

Éppen a suliból tartottam a koli felé amikor észrevettem Eijirou-t. Már régóta tetszik de még sosem mertem bevallani neki az érzéseimet. Nem azért féltem mert visszautasítana csak szerintem ez elég kényes téma. Lehet hogy hetero.

Már éppen léptem be az ajtón. Felmentem a szobámba és telefonozni kezdtem (volna) Amikor valaki kopogott.
"Gyere nyugodtan"-mondtam az ismeretlen személynek amikor megláttam hogy Ei az.
"Hali, gondoltam jövök egy kicsit mert unatkozok"-lépett be a szobámba.
"Persze, gyere ülj le!"-paskoltam meg a melletem lévő helyet az ágy szélén.
"Tudod-szólalt meg egy idő után-..igazából azért jöttem mert mondani akartam valamit.."
"M-mi az?"-lettem kíváncsibb.
"Tudod már egy ideje .... többet érzek irántad mint barátság...de nem szeretném ezzel tönkretenni a kapcsolatunkat. Remélem nem fogsz ezért megutálni."-ennél a résznél már azt se tudtam mit mondjak. Örömömben majdnem sírtam. Amikor..
"Ahogy látom téged ez...zavar. Akkor én megyek is."-mondta keservesen.
"VÁRJ!"-szoltam az utolsó pillanatban.
"N-nem. Nem zavar e-ez. Sőt örülök neki."- mosolyogtam amit valószínüleg nem értett.
"Varjunk.... hogy érted azt hogy örülsz ne-mondta volna de én megszakítottam az ajkaink távolságát.
Egy kis idő után már viszonozta is majd ő nyerte meg a dominánciát, amit nem bántam.
Másnap már meg is kérdezte azt amire mindig is vártam.
"Leszel a barátom?"-húzta egy bizonytalan mosolyra a száját.
"Persze!"-ugrottam a nyakába. Majd persze egyből vissza is ölelt.
Egy héttel később már mindenki tudta higy együtt vagyunk. Nagyon szeretem Ei-t.

Attól a perctől fogva elválaszhatatlanok lettünk. Néha voltak kisseb veszekedéseink de hamar kihevertük. Örülök annak hogy boldogan élhetem az életemet azzal az emberrel akit szeretek.

Nah. Kész is volnánk az első "tényleges" résszel. Remélem tetszett. Várom a további kéréseket privátban is!

Lenne még egy kérdésem is! Hogyha esetleg még valaki ilyet kérne akkor hoyg csináljam meg? Pl. úgy ahogy most hogy én találtam sztorit ki vagy hoyg ti irtok?

A kövi részig pusszancs!

PLUS ULTRAA❤💛

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jun 06, 2021 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Anime Boys x Reader✨💞Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon