Yn'den
Sabah çalan alarm sesi ile uyanıp Kenma'nın odasına gittim. Üstüne atladığımda kıpırdandı ama gözlerini açmadı.
Kenma: Kuroo? Sen mi geldin?
Yn: Yiooo gelmedi. gelsin mi isterdin?
Kenma: Hayır. Sen böyle şeyler yapmazdın da ondan dedim.
Yn: Tamammm artık kalk hadi. Hazırlık maçı varğğ. Miyagi'ye gidicezzzz!
Kenma: Tamam gerizekalı üstümden kalk.
Yn: Switch'nin şarjı var mı?
Kenma: Yok." dedi Kenma. Nintendosunu ve şarjını alıp odama geçtim. Kendiminki ile onun switchini yan yana şarja taktıktan sonra telefona baktım. Noya'dan mesajlar vardı.
Roling Thunderr
selam Yn! Bugün geliyorsunuz değil mi?
8.45Evt Noya. Geliyoruz!
8.50yaşasın!
8.50
Gitmem gerekiyor okula geç kalıcam!
8.51Görüşürüz Noya!
8.51Yazdım ve telefonu kapattım. Üstümü değiştirmem lazımdı. Üstüme kedili ve büyük bir tişört, altıma da eşofman altı. Olduuuu! Çantamı dün akşam hazırladığım için rahatım. Aşağı inmeden önce Kenma'nın kapısını tıklattım. Aşağı inip bişeyler atıştırıp çıktık. Kapıdan çıktığım gibi Nintendoları unuttuğum geldi. Hemen gidip onları aldım. Ve geri geldim. Elimdeki Nintendoları ve şarjlarını Kuroo'nun tuttuğu çantama sıkıştırıp, son olarak ilaçlarıma baktım. Her şeyim yanımdaydı.
Kuroo: Günaydın Kenma'lar.
Yn: Günaydın sırık.
Kenma: Günaydın Kuroo." dedi Kenma. Ben ikisine de uzun oldukları için lanet okurken Kuroo beni kucağına alıp ilerlemeye başladı. Böyle şeylere alışkındım artık. Kuroo ile çocukluğumuzdan beri arkadaşız ve küçüklüğümüzden beri bizden 1 yaş büyük olduğu için hep bize abilik yapıyor. Aslında o kadar da kötü değil. Kenma'yı voleybola alıştırdı, beni menajer yaptı, artık daha az asosyalim, bize anne gibi davranıyor, kötü geçen zamanlarımda yanımda, her şeyimi anlatabiliyorum, regl olduğumda bana çikolata getirip benimle birlikte kalıyor, beni ölümden kurtardı. Daha fazlası da var ama şu an saymayacağım.
Kuroo: Eee heycanlı mısınız?
Kenma: Shoyou'yu görücem.
Yn: Nede olsa aşıksın demi?(Arkadaşlar şakasına yazıyorum KenHina shipleyenler üzgünüm sms KuroKen olucak. İsteyen olursa onun için KenHina yazabilirim)
Kenma: Saçmalama! Kimi sevdiğimi biliyorsun. Shoyou saece arkadaşım.
Yn: Tamam ya şakaydı.
Kuroo: Kyanmah? Kimi seviyorsun?
Kenma: Sana söyleyemem Kuroo." dedi Kenma. Kuroo biraz üzüldü ama belli etmemeye çalıştı. Onu dürttüm ve yüzüme bakmasını sağladım. Bana bakınca da elimdeki telefonu gösterdim.
Horozumsu Kedi
şimdi ben söylemiyim diyorum ama
yani Kenma söylemez sende salaksın anlamazsın
Kenma sana aşık bebişBu kıyağını unutursam döv beni
Zevkle:)
yazdım ve kulaklığımı kulağıma takıp müzik açtım.
Bir yandan da eşlik ediyordum.
Yn: Romeo, save me, I've been feeling so alone
I keep waiting for you, but you never come
Is this in my head? I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said,
"Marry me, Juliet
You'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say, "Yes"Kenma'dan
Yn yine şarkıya eşlik etmeye başlamıştı. Bu şarkıyı çok severdi. Sesi de gerçekten güzeldi. Okula yaklaştığımızı gördüğümde Yn'yi dürttüm. Kulaklığını çıkartıp o da okula bakmaya başladı. Gözü bir yere takılmış gibiydi. Otobüs'ün yanında duran ve okuldan bir kızla konuşan Yamamato... Yn'nin 2 senedir Yamamato'yu sevdiğini biliyorum ve böyle şeylere alışkın olması gerekir ama şu an gerçekten Yamamato gözlerinin önünde bir kızla flört ediyor. Dur sanırım kız ona sarılıyor ve o da itmeye çalışıyor?
Kuroo: İyi misin?
Yn: Ben mi? Ha evet iyiyim sadece gözüm daldı o kadar. Hadi gidelim!" dedi ve ilerlemeye devam etti. Bizde peşinden gittik. Otobüs'ün yanına vardığımızda Yamamato hemen Yn'nın arkasına geçti.
Yamamato: Kurtar beni Yn! Bu kız beni salmıyor!
Sissy: Hadi ama aşkım!
Yamamato: Ben senin aşkın değilim!
Kuroo: Yn sen Yamamato ile beraber otobüse geç.
Yn: Tamam Kuroo." dedi Yn ve Yamamato'yu alıp gitti.
Kuroo: Bana bak, bi daha benim klübümden birinin yanında görürsem sonun hiç iyi olmaz.
Kenma: Ayrıca bir daha Yamamato'nun yanında bulunup kardeşimi üzersen senin kafanı asfalta sürter sonra keser, ailenin önüne koyar, vücudunu kurtlara yem ederim." dedim. Kız yanımızdan uzaklaştığında biz de otobüs'e bindik. Kuroo, Kai'nin yanına oturdu. Ben de Yn'nin yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yamamato x Reader
Fanfictionaçıklama yok sıkıldığım için yazıyore. Feels yazmakta iyi değilim bilginize. her şeyi tanıtımda okuyacaksınız zaten. Anime deki shipler olucak. Örnek: Yakulev İwaoi Kagehina Asanoya ve daha fazlası...