Hazırlık Maçı-2-

15 2 1
                                    

Kuroo, Kai'nin yanına oturdu. Ben de Yn'nin yanına geçtim. 

..................................

Kenma: Nintendomu versene." dedim yanımda oturan aptala. Çantasından çıkardı ve bana uzattı. Elinden alıp oyun aramaya başladım. 

Yn: Hey minecrafta devam edelim mi?

Kenma: Olur." dedim ve oyuna girdim. Hemen ardından da o girdi zaten.

Kuroo'dan 

Kenma ve Yn'nin arkasında oturuyordum. Benim arkamda da küçük(!) birinci sınıfımız ve Yaku vardı. Aslında onları Yn ile shipliyorduk. Yaz kampında da boş vakitlerimizde aralarını yapmayı planlıyoruz. Ve Yamamato ile de Yn'nin arasını yapıcam. Ama bundan kimsenin haberi yok. 

Hazırlık Maçında
Yn'den

Şu an ikinci seti oynuyorlar. Birinci seti onlar aldı. Bu set maç sayısındayız. Bi saniye.

Yn: Koç Nekomata! Mola isteyebilir miyiz?

Nekomata: Tabi." dedi ve Naoi-san mola istedi. Takıma tek tek sularını verirken bir yandan da düşüncelerimi söyledim. 

Yn: Tahmin edebileceğinizi düşünüyorum, maçın yarısından beri Hinata ile Kageyama..." dedim. Fakat cümlemi bitiremeden takımın yarısı kafasını yana yatırıp salak gibi bakmaya başladı.

Yn: 9 ve 10 numara hiç hızlı hücum yapmadı. Ya Hinata vurur, diğer bir seçenek de Sugawara-san, yani 2 numara oyuna girer servis atar ve smaçı Kageyama vurur." dedim. 

Kuroo: Şu anki dizilişte Yamamato, Kenma ve İnuoka file önünde. İnuoka sen şu 10 numarayı bloklayabiliyorsun. Eğer ikinci seçenek olursa Yamamato ve Kenma, siz bloklayın. 12 numara oyuna girip servis atabilir. Onu Yaku sana bırakıyorum. Eğer 9 numara Plase atarsa da Kai sen ya da ben karşılayalım. 

Takım: TAMAMDIR!" diye bağırdılar ve maça geri dönerlerken arkalarından bağırdım.

Yn: BU SETİ ALMADAN GELMEYİN! SİZE GÜVENİYORUM KEDİLERİM! 

Nekomata'dan

Yn yine olayı çözmüş yapabilecekleri bütün hamleleri sunmuştu. Ve morallerini yerine getirmek için söyledikleri de işe yaradı sanırım. Ve tahmin ettiği gibi 9 ve 10 numara hızlı hücum yapmıştı. 

İnuoka: DOKUNDUM!" diye seslendi Morisuke'ye. Morisuke de topu karşıladı ve Kozume'ye gönderdi. Kozume Taketora'ya gönderdi. Ve sayı bizde. İkinci seti aldık.

Yn'den

İŞTE BU! İkinci set bizim. Takıma sularını ve havlularını dağıttıktan sonra hepsine yaklaşıp saçlarını karıştırdım. 

Yn: Aferin hepinize! Çok iyi iş çıkardınız çocuklar. Hadi gidin ve diğer seti de alın.

Maçtan sonra
Yn'den devam

Maçı aldık. Setler şöyle;

1. Set: 25-27 Karasuno
2. Set: 27-29 Nekoma
3. Set: 33-36 Nekoma

Evet, son set bizi zorladı ama kazandık. 

Nishinoya: Hadi Nekoma gelin yemek yiyelim!" dedi. Takıma baktım hepsi aç gibiydi. Yanlarına oturduk ve herkese yemeklerini dağıttım.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yamamato x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin