"Hadi Dino, mısır gevreğini ye; okula gideceğiz" diye seslendi Jun ve Dino anında mutfağa geldi.
Bazen düşünüyordu, Dino'yu nasıl bu kadar sevimli bir çocuk haline getirebilmişti. Asla yaramazlıkları için sinirlenmiyordu, asla telaş yapmıyordu. Dino göründüğü gibi tam bir melekti, biraz yaramazlık yapıyordu tabii, 'kravat çalmak' gibi ama yine de bu sinir bozucu olmak yerine çok sevimliydi.
***
"Günaydın Dino!" Öğretmen mutlu bir şekilde selamladı minik çocuğu, onun boyuna gelebilmek adına eğildi ve saçlarını bile karıştırdı.
"Günaydın, Minghao-seonsaengnim!" diye neşeyle bağırdı Dino.
Jun, şimdi 'Çinli' olarak tanımlanan öğretmenin Dino'nun ceketini çıkarıp çocuğun çantasını ondan almasını izliyordu. Bu öğretmeni daha önce görmediğine inanamıyordu. Dino'yu daha önce birçok kez kreşe bırakmıştı ama her seferinde onu karşılayan farklı bir öğretmen olmuştu.
Bu adam yeni miydi?Minghao ayağa kalktı, Jun'a kibarca gülümsedi.
Jun içinde bir şeylerin harekete geçtiğini hissetti, nasıl olurdu bu öğretmeni daha önce görmemişti, onu fark edemeyecek kadar acelesi mi vardı?Daldığı bu düşüncelerden çıkıp boğazını temizledi ve Dino'ya doğru kollarını iki yana açtı sarılmak adına.
Dino hemen kollarının arasına girip sarıldı babasına.Cehennem gibi geçecek bir iş günü için gitmeden önce oğlunun gülümsemesini tekrar görmesi gerekiyordu.
"Seni almaya geldiğimde görüşürüz, tamam mı bebeğim?" Dino onayladı ve heyecanla başını salladı.
Sonra kollarını tekrar sıkı bir kucaklamayla babasının boynuna doladı."Şimdi gidiyorum bebeğim" diyerek boynuna sarılı olan kolları ayırdı ve ayağa kalktı.
"Güle güle baba!" diye bağırdı Dino, arabasına doğru yürüyen Jun'un ardından.
Minghao ise o sırada uzun boylu adamın gidişini izliyordu, acelesi varmış gibiydi, arabasına koşarken ne kadar tedirgin göründüğünü fark etti.
Daldığı düşüncelerden çıkıp Dino'yu omuzlarından tutup sınıfa doğru yönlendirdi.Dino hemen yerdeki oyuncaklara koştu ve oynamaya başladı.
Minghao'nun ise aklında tek bir düşünce vardı, Dino'ya babası hakkında sorular sormalı mıydı sormamalı mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NURSERY TEACHER ── Junhao
Fanfiction✎𝐒𝐇𝐎𝐑𝐓 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘✎ ─Jun bekar bir babadır ve haliyle çok fazla sorumluluğa sahiptir. Başlangıç: 18.06.21 𝐁𝐢𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐥𝐢𝐤𝐥𝐞𝐫 #Hoshi 27.06.21 #The8 02.07.21 #jun 08.07.21