Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Oylarınıza ve yorumlarınıza çok ihtiyacım var. Birde hikaye için kapak lazım ben biraz beceriksizim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Temmuzun kavurucu sıcağı altında ailemle birlikte Bodrum'a doğru ilerliyorduk. Bu Bodrum gezisi benim karne hediyem de sayılır diyebilirim. Şuan o kadar heyecanlı ve mutluyum ki babamın " Hira kızım ayakta dans etmeyi bırakıp hemen yerine geç ve emniyet kemerini tak." demesiyle kendime gelmiştim. Ben ne ara ayakta dans etmeye başladım acaba. Heyecanım ve mutluluğumdan dolayı bunu fark etmemişim herhalde. Bu düşünceler arasında yerime de oturmayı başarabilmiştim. Kafamı cama dayayıp yeniden düşüncelere daldım. Acaba şuan arkadaşlarım aralarında ki lider gidince ben gelene kadar aralarına bir lider seçerlermi? Yok canım daha neler. Biraz da okulda ki popülerliğimi düşündüm . Benim popi hikayem çok değişikti. Bunu düşündüğümde en ufak bir tebessüm etmeden duramadım. Birden kulağımın zarını patlatacak kadar güçlü ve tiz bir korna sesi tüm arabayı doldurdu. Ve ardından büyük bir gürültü. Her zaman sevdiğim cam kırığı sesi şimdi yüreğimin heryeri korkudan oluşan simsiyah bir elbise giydiriyordu. Ağzıma gelen metalimsi tat sayesinde dudağının kanadığını anladım sonra ise etraf yavaş yavaş kararmaya başladı.
×××××
Gözlerimi hafifçe aralamaya çalıştım ama odadan gelen ışık yüzünden göz kapaklarımı indirmek zorunda kaldım. Gözlerimi tekrar açmayı denediğimde başarabilmiştim. Gözlerimi biraz odada gezdirince bir hastanede olduğumu anladım. Kafamı sağa döndürdüğümde kaşında bir yara bandı olan annemi ve burnu sarılmış babamı gördüm. Kafamı annemler doğru çevirdiğini anlayan annemler hemen ayağa kalktılar. Annem ellerimi tutup hıçkırıklara boğuldu. Ardından babam gelerek annemi biraz olsun sakinleştirmeye çalıştı. Ortalığı bir anda sessizlik bürümüştü. Odadaki tek ses annemin içi çekişleriydi. Bir kaç dakika sonra oda kapısının açıldığını duydum içeriye doktor ve yanında bir kaç hemşire girdi. Doktor bey bana çatallaşmış sesiyle
" 3 gün sonra sonunda uyanabildin. Gerçekten çok güçlü bir bünyen var. Şimdi hemşire hanım sana zaman zaman iğneler yapacak onun harici dinlenmelisin. Geçmiş olsun. " dedi ve bana gülümseyerek odadan çıktı. Odada kalan tek hemşire bana iğne vurmak için yanıma geldi. Babamda anneme" haydi selma kantine inelim birşey içeriz kendine gelirsin. " dedi annemde hafifçe başını salladı ve çıktılar. Hemşire iğneyi vurduktan sonra
" İstersen ailen gelene kadar yanında durabilirim" dedi.
"Olabilir" dedim.
Aslında kız olsun erkek olsun kolay kolay kimseyle aynı Odada tek başıma kalmazdım ama bu hemşire hanım bana çok sıcak ve sevecen geldi ve hiç düşünmeden teklifini kabul ettim. Hemşire yatağımınnir ucuna oturdu.
" Senin hiç kardeşin yokmu? "
" Hayır ben evin tek kızıyım... Aslında bir abim vardı ama kaçırıldı onu çok aradık ama bulamadık. Bizde ümidimizi kaybettik ve Hayatımıza kaldığımız yerden devam etmeye başladık."
Gözümden iki damla yaş süzülüverdi. Hemşire abla
" Özür dilerim canım benbilmiyordum. " dedi.
" Önemli senin bir suçun yok ki. " dedim ki zaten onun gerçekten bir suçu yoktu.
" Neyse bu konuyu kapatalım. Senin adın ney ? "
" Benim adım Banu. " dedi ve bana sağ elini uzattı. Bende ona hafif bir tebessümle sağ elimi uzatarak karşılık verdim. Biz el sıkışırken içeriye babamlar girdi. Banu abla gitmek için ayağa kalktı.
" Yanımda kaldığın için çok teşekkür ederim Banu abla. "
" Önemli değil canım ne zaman istersen yine gelirim. " dedi ve geçmiş olsun diyerek çıktı.
Bende biraz odayı incelemeye başladım.. ODA NE?? Solumda da bir yatak vardı ve yaşlı bir adam yatıyordu ama yanında refakatçi yoktu. Sürekli sağa dönük olduğum için olsa gerek yanımda ki hastayı göremedim. Neyse banane canım. Doktor bana dinlen dememişmiydi? Evet demişti. O zaman benim dinlenmem lazım.
" anne ben biraz dinlenicem."
" Tamam kızım. "
Gözlerimi kapattım. Aradan 5 dakika geçti. Tam uyumak üzereyken kapı açıldı. Ve gelen kişi... Aman allahım nasıl olur bu kişi...
Evet arkadaşlar işte ilk bölüm umarım beğenirsiniz. Oylarınızı ve yorumlarınızı unutmayın.