seznamování

15 2 0
                                    

Toriel mně vzala dovnitř (nejspíš je to  její dům), dům byl velký s kuchyní  obývákem a několika pokoji, do jednoho pokoje mě zavedla, a řekla ať si odpočinu, poděkovala jsem jí lehla si do postele a  okamžitě jsem usnula. Ráno před posteli ležel obrázek s nápisem byly na něm dva koláče 1 byl karamelový a druhý byl čokoládový měla jsem si vybrat který chci a potom to podstrčit pod dveřmi okamžitě jsem dala do srdíčka čokoládový a podstrčila jsem to pod dveřmi z chodby se ozvaly kroky za hihňání a zase kroky pryč ještě chvíli jsem ležela a šla jsem za toriel chvíli jsme si kreslili naučila mě jak kreslit kytky a šneky potom se zeptala"mé dítě budeš chtít jít pryč nebo tady se mnou budeš?"řekla jsem že bych si nejradši asi dala ten koláč a potom bych asi vyrazila prozkoumávat, odpověděla že koláč hned přinese ale ještě se zeptala jestli si ho sním sní nebo jestli si ho vezmu na cestu. Řekla jsem že si ho ráda dám sní tak jsme ho snědli a já vyrazila na cestu.
Když jsem přišla na takovou malou louku kde bylo pár keříků a stromečku něco jsem uslyšela jako kdyby něco bylo za mnou vzala jsem do ruky tužku a prudce jsem se otočila nic, nic tam nebylo řekla jsem si to se mi asi jenom něco zdálo. a zase jsem něco slyšela u stromu podívala jsem se tam podívat ale nic tam nebylo až na jednu hnědou nit řekla jsem "kdo jsi? a jestli mě chceš zabít nebo pocákat barvou tak co udělej hned!" z křoví za mnou vyletěla oranžová barva a trefila mě přímo do obličeje a ten někdo v keři se začal smát. hodila jsem tam jednu z mých dvou tužek pak jsem se tam šla kouknout a našla jsem tam jenom kus látky a tu tužku "nějak se ti páře  oblečení "řekla jsem s pobavením "to víš když po mě furt něco házíš tak se nediv"ozvalo se z keře za mnou.

inktaleKde žijí příběhy. Začni objevovat