hned jak jsem přišla toriel mě přivítala s radostí a řekla ať se pořádně vyspím. ráno jsem se cítila fakt dovně ale neřešila jsem to. Požádala jsem toryel o misku a nůžky napsala jsem si na 6 papírku ano a na 6 papírků ne, hodila jsem je do mísy zamíchala a losovala jsem,ani jsem si moc neuvědomovala proč) 4 ano 2 ne
Pomalu jsem otevřela dveře, Toriel si četla v obýváku, hodně jsem si o řezala už tak ostrou tužku potichu jsem přišla zezadu ke křeslu kde seděla natáhla jsem ruce nahoru (hodně se mi klepaly) a pak jsem to nevidržela a řekla jsem "Toriel vyzývám tě na souboj" Toriel byla hodně zmatená ale snažila se to skrýt, zeptala se, "prosím? mé dítě nerozumím ti" zopakovala jsem, "vyzývám tě na souboj" a pak jsme začali. nevyhýbala se když jsem útočila,ne útočila na mě, nechala se zabít. rozpadla se v prach a já si uvědomila co jsem právě udělala, klekla jsem si na zem odhodila jsem tužku a začala jsem přemýšlet proč jsem to udělala ,najednou se za mnou ozval hlas, známý hlas ,Ink:"ze zvědavosti jsi to udělala! zajímá tě co se stane!" rozbrečela jsem se "Inku co jsem to udělala?" portl se pryč a já tam zůstala klečet nazemi pak mi ale nějaký vnitřní hlas řekl ať se vrátím k misce znova jsem tam vrátila lístečky a znova jsem losovala zase čtyři ano dva ne, dobře čtyři monstra ze šesti zabiju! A vidala jsem se na cestu podsvětím.