Giriş

23 8 30
                                    


Denizin derinliklerinde güzeller güzeli bir deniz kızı doğum yapmış. Annesi de babası bir çocukları olduğu için çok mutlularmış ama bu mutluluk uzun sürmemiş. Doğum sırasında çıkan bir kasırga bütün deniz halkını içine çekip öldürmüş. Minik bebek annesi sayesinde kurtulup bir adaya sürüklenmiş ve bir deniz kıyısına vurmuş. O sırada ise adaya tatile gelen Yıldız ailesi tesadüf eseri yosunlara sarılbsarılebekği kıyıda bulmuş. Bebeğin ailesini bulamayan çift onu evlat edinmişler. Adı hakkında tek bildikleri şey kolyesindeki Maritza yazan bir kolyeymiş. Artık ailenin minik kızları olmuş.

Maritza'yı bulan aile ilk önce adaya bakmışlar biri varmı diye kimseyi bulamayınca yanlarına almak istemişler. Bebek o kadar tatlıymış ki bakmaya doyamamışlar küçükk fındık burnu ve buğday teni ile o kadar güzel bir beğenmiş ki. O sırada Maritza hala uyuyormuş kucağa alınma hissiyle gözlerini yavaşça açmış. Minik bebek ağlamaya başlamış. Kim bilebilirdi ki hayatının bir anda değişeceğini onu doğuran annesinin öleceğini...

Gözleri onu kucağına alan bayan yıldız ile buluşunca dudaklarını büzmüş. Ağlayacağını anlayan bayan yıldız onu hemen kollarıyla sarmış. Kocasıyla adadan gitmek için tekneye binmişler. Bu sırada bebeği sarsmadan uyutmuş. Şehire gelince ilk işleri markete gidip bez ve kıyafet almak olmuş. Sonra doktora götürmüşler aşılarını yaptırmışlar. Doktor çok sağlıklı bir bebek olduğunu söylemiş. Karısı küçük bebekle eve giderken kocası kimlik çıkarmaya gitmiş bir dostunun yardımıyla çıkartabilmiş. Artık adi Maritza Yıldız olmuş adada buldukları ay doğum günü olarak yazmışlar...

Minik bebekle hayatı değişen çift, onu öz evlatları gibi yetiştirmişler. Sularda dönen oyunun ilmekleri birer birer birbirine dolanıp her şeyi bebek için hazırlamaya başlamışlar...

Merhaba kuşlarim bu benim ilk kitabim yardim ve destek aldigim ilk kitap bunun icin@Gezgin_61 ve Zeynepzkan549 çok teşekkür ederim onlar olmasaydi hic cesaret edemicektim.

Denizdeki dolunayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin