Soobin di bawa ke satu bilik.Lelaki berbdan besar itu memaksa soobin duduk satu barisan ygs udh mmpunyai 5 lelaki² yg sdg berdiam diri.
Hnya dirinya shaja yg menangis
Tidak lama slepas itu ada 2 lelaki masuk dan duduk d sofa di hdapan nya smbl menghdap mreka.
Slah seorang nya sperti berumur 40-50 an mnakala seorang lgi brpakaian kemas dan tampak muda srta menawan.Tpi dgn pndangan nya dan sorot matanya yg tajam dan rambut biru laut itu mmbuatkan soobin sdikit bergedik ngeri
"Ini yg msih 'fresh' Tuan Kim?" Tnya yg lbih muda.
"Hahahahah kau nak yg fresh jdi ini diantara top fresh yg kmi dpat Yeonjun"
Yeonjun brsandar d sofa lalu menyilangkan kaki kiri ke atas paha kaki kanan nya.Dia mmerhatikn stiap satu dri 6 org itu trmsuk Soobin.
"Itu?" Kta Yeonjun smbl mnunjuk ke arah Soobin.
Soobin lgsung menangis lbih kencang dan memberontak utk keluar tpi dithan oleh bodyguard d sna.Mulutnya juga diikat dgn kain supaya tidak trlalu bising.
"Ohh kau nk yg itu?Kau msih muda tpi knpa slera mu sgt cenderung?kau tidak lihat bgaimna teruk nya ank itu?bahkan muka nya shaja sudah dibanjiri air tngisan"
"Aku cuma menanya"
"Dia budak baru.Dan apa kah kau tahu dia anak dri pelakon trkenal itu?Jeon Jungkook dan Stella Marclyne?Hebat skali bukan"
"Aku mahu dia"
"Hah?kau tidak bergurau?dgan keadaan dia sperti itu aku psti sebaik shaja kau melesak masuk kan penis mu ke dlm hole nya , dia psti pengsan.Kau mahu yg than lama dan binal kan hm?"
"Kau buta?"
Yeonjun brdiri lalu mnghmpiri Soobin.Dia mnyuruh slah satu dri bodyguard itu mmbuka ikatan mulut soobin
Soobin hnya psrah.Dia trdiam dan memejamkan matanya ktika tgan yg kekar itu mnyentuh bibirnya
"Kau lihat ini , bibir pink ranum mlah ini kali prtama aku mlihat bibir sesempurna ini"
Dia kmudian menyelak baju soobin hingga mnampakkan bdan serta dada ny yg agk menarik itu.
"Bdan yg putih polos , nipple yg sgt pink.Bahkan bdan nya juga mmpunyai bntuk yg bagus.Aku psti budak² kau itu sudh mmpunyai cak kemerahan d bdan mreka."
Tuan kim hnya menjelingkan mtanya.
"Aku mau budak ini dan aku akn mmbayar 2 kali ganda jika kau tidak keberatan" kata Yeonjun lalu menutup bdan soobin lagi.
"Baiklah klau itu yg kau mahu , bawa dia dan salin bajunya" arah Tuan kim ke bodyguard nya tpi dihentikan Yeonjun
"Jngan.Aku tidak mahu ada org yg mlihat bdanya.Dan ingat lah klian akn ditusuk paku jika memperlakukan ksar trhdap jalang kecil ku."
Yeonjun lalu mengalihkan pndangan nya ke Soobin lalu mengangkat daguny.
"And one more thing , kawal lah prasaan mu trlbih dahulu baby atau aku sndiri akn menghabiskan mu"
•
•
•
•
•"H-hiks mommy daddy soobinie tak nak dijual..." Soobin bersandar d headboard ktil smbl memeluk kakinya
Tba² lelaki yg brnama Yeonjun itu masuk lalu mengunci pintuny.
"Jngan nngis.Aku tidk suka"
Yeonjun lgsung mndkati soobin lalu mnarik kaki nya dgn ksar mmbuatkan soobin trjatuh lalu trbaring d bwah kukungan Yeonjun.
"T-tuan jangan rogol soobinie hiks soobinie tk nakk.."
Yeonjun mengabaikan nya lalu mmbuka baju soobin mmbuatkan ank itu topless.Yeonjun jga mmbuka baju nya sndiri mempamerkan sixpack ny.
Soobin menangis lbih kuat dan itu mmbuatkan Yeonjun risih.Dia ingin mncium soobin tpi prkataan ank itu sukses mmbuatnya berhenti sketika.
"m-mommy soobinie takutt...h-hikss"
Sketika pemuda brmbut biru itu teringat kisah kelam nya.Dia berdecak kesal lalu memakai bajuny utk mninggalkan bilik itu.
"AAAA!T-TUAN SOOBINIE MHON TUAN BWAK SOOBINIE KELUAR DARI SINI H-HIKS"
"Ck aku dtang utk dipuaskan bkan utk bwak kau balik bodoh"
"Tuan soobinie m-mhon hiks soobinie takut soobinie bukan jalang..."
Yeonjun memegang tombol pintu itu.Brniat utk mmbukanya tpi baju blkang ny ditarik sdikit.
"T-tuan soobinie nk ikut..."
Ank itu sudh siap dgn bagasiny d blkang smbik mnundukkan kpalanya
Yeonjun mrasa kan itu sgt comel sperti ank kecil yg tidak ingin ditinggalkan bapaknya.
"Soobinie janji ung tk mnyushkan tuan.."
Stelah beberapa rayuan akhirnya Yeonjun stuju utk mmbawa nya pulang.
"Hah.." Yeonjun lgsung mendukung soobin dgn gaya koala.Yg didukung pun trkejut lalu reflek memeluk lher Yeonjun
"T-tuan knpa tuan-"
"Supaya kau tk trtinggal d dlm kerumunan jalang² d sana" ucap Yeonjun datar.Satu tgan dia menahan tubuh soobin mnakala satu lagi dia mnarik bagasi soobin ke bilik Tuan Kim
•
•
•"Aku nk beli dia" kta Yeonjun
"HAH?!"
"Kau ingin duit lebih?ambil ini" Yeonjun pun menglemparkan 5 blackcard ke arh Tuan Kim.
"Terima kasih." Ucap Yeonjun tnpa ekspresi lalu lgsung brjalan keluar dri tmpat jijik itu.
Soobin hnya trsenyun tipis dan lega wlaupun hakikatnya dia msih dibeli dan d bwah pengawasan lelaki brambut biru itu.
Tbc.
YOU ARE READING
SWEET SLAVE - Yeonbin
Romance"AAAA!T-TUAN SOOBINIE MHON TUAN BWAK SOOBINIE KELUAR DARI SINI H-HIKS"-Soobin "Ck aku dtang utk dipuaskan bkan utk bwak kau balik bodoh."-Yeonjun "Tuan soobinie m-mhon hiks..."-Soobin --- "The second world is the best haha"-Soobin