#8

901 47 5
                                    

"Beomgyu?" Beomgyu pun menoleh ke arh org yg memanggil namanya.Trnyata Yeonjun.Dia sudh smpai di pintu keluar hospital

"Ah Tuan" dia lgsung mnundukkan badan nya lalu trsenyum

"Soobin mana?"

"Ada dalam bilik dia , kalau Tuan nk jumpa dia pergi lah dulu smentara dia blum tidur"

"Nae gomawo tlong jga" Yeonjun lgsung bergegas ke bilik wad Soobin

Beomgyu pun cuma boleh melihat Yeonjun yg sekelip mata sudah menjauh dari dia.Berbeza sekali dgn Yeonjun yg dlu,lgsung tak peduli dgn org lain trmasuk keluarganya sndiri.

Yeonjun mlihat wad Soobin yg tidak jauh dri pndangan nya.Dia trsenyum gembira tpi senyuman ny luntur ketika mndengar isakan sbaik sahaja ingin mmbuka pintu wad itu

Dia mndengar smua itu.Emosi nya brcampur aduk.Apa guna nya kasih syg dia ke Soobin slama ini?Apa soobin cuma menganggap itu hnya sbuah kta" biasa?

Atau dia yg salah kerana mengatakan Soobin ialah baby sugarnya dan mmbuatkan Soobin merasa lebih kepada pelacur dripada dipungut?

'You are really stupid Yeonjun'






Paginya Yeonjun bergegas keluar dari rumah.Dia keluar awal supaya tidak diganggu Yeji.Dia siap mmbelikan sarapan untuk Soobin.

Malam semalam dia tidak tidur di wad atau rumah.Dia tidur dalam kereta kerana terlalu mengantuk.Dia tidak snggup msuk ke dlm wad soobin jdi dia hnya dduk d dpan pintu bilik wad itu smbil mndengar tangisan soobin yg menyayat hatinya.

Setelah dipastikan Soobin telah tidur,dia masuk secara smbunyi² dan mengecup dahi soobin sbgai night kiss lalu pulang ke rumah.

So sweet yg single jeles :)

Yeonjun msuk ke dlm wad soobin sbaik shaja smpai.Soobin msih trtidur.Dia meletakkan makanan di meja kecil tepi katil , lalu dduk d smping soobin.

"Wake up baby" ucap nya smbil mencium bbir soobin lalu mlumat nya prlahan.

Soobin terbangun kerana ciuman Yeonjun.Dia ketawa kecil lalu melingkarkan tgn nya ke leher Yeonjun.

Yeonjun trsenyum lalu menghentikan kegiatan mereka dan menatap lekat wajah Soobin.

"Are you feeling well hmmmm?"

"Yes daddy" yeonjun trsenyum mndengar jwapan Soobin.Dia lalu memegang tgan soobin yg mlingkar di lehernya lalu mengecupnya.

"Wake up,take a shower and have a breakfast.You will discharge today baby"

"Yeayyy-!!!boleh keluarr-!"

"Hahahaha yesss , then pergi taman naee hirup udara segar"

"Daddy ikut?"

"Yes of course i am honey.Now i will call for a nurse to take a shower for you"

"Otheee"





"Waaa cantikk" jerit soobin smbil melajukan kerusi rodanya menghampiri bunga" mekar itu.

Yeonjun cuma mmbawa soobin di taman belakang rumah , mustahil untuk soobin ke taman public , Yeonjun tk nk dia kelelahan lgi.

Taman itu milik arwah eomma yeonjun,dia psti shaja tk nk menjaga nya tp disebbkan irene suka bunga jadi dia serahkan smua itu kpd irene shaja.Trnyta berguna juga taman bunga ni.

"You like it?" Tanya Yeonjun lalu menghampiri Soobin smbil tersenyum.

"Yeaaa-!"

"It's pretty right?"

"Yess , wae?"

"In real life,you will be pretty like them although you are a boy" ucap yeonjun smbil terkekeh gemas mlihat soobin

Soobin yg tidak faham mksd Yeonjun hnya menganggukan shaja.Stelah itu mereka masuk untuk makan tengahari.Yg msak psti shaja Irene , Yeji cuti harini.

Tbc.

SWEET SLAVE - YeonbinWhere stories live. Discover now