Ahoj díky třem mým následovníkům jsem se rozhodla napsat další díl mého snu .....no tak pojďme pokračovat. Já zapomněla hahahaha...na konci tohoto dílu bude něco o mně tak čau.
Vaše Emma Heaterová.♡♥♡♥.............................................................
V prvním díle jsme se něco malého dozvěděli o Crystal a v tomto díle se o ní a jejím snu dozvíme více tak jdeme na to. ;-)Neděle večer .....................................
Dlouhou dobu jsem chtěla zjistit kdo je NejFake. Každýmu jemu videu jsem dala dislike.
"Děvčata-spát!!"lehce zařve moje máma Lotta.
Má máma je blondýna a je jí 26 let. Moc ji ráda nemám ale nevadími.
No a tak dál.......Já rychle vzala mobil a schovala ho pod polštář. Máma mi dala lehce lepkavou pusu na čelo.
"Dobrou"zašeptá máma
To ji ale neslyším a dělám že spím.
Jen uslyším zavření dveří a vytáhnu mobil z pod polštáře.Hned co ho udemknu tak jdu na YouTube. Vyhledám si NejFake a dávám dislike k jeho videím.
V nabídce videí najdu video který jsem ještě neviděla. Okamžitě jsem si ho zapnula .
Jsem ráda že jsem si ho pustila a shlédla jinak bych vám to asi tady neříkala.
Moc se omlouvám ale tento díl byl tak krátký ale příště se budu snažit napsat delší protože toto byl první díl ze tří.
...........................................................A teď něco o mě:
→mám hnědé vlasy
→je mi 12
→jmenu ji se Emma Heaterová
→nejsem češka
→až do 3 let jsem bydlela v Londýně ale teď bydlím v ČR u Olomouce