Multi ani au trecut de la inventia geniala a domnului Sir Edward Cannis, o inventie care a schimbat lumea pentru totdeauna
Imi placea sa spun ca era o lume violenta si cruda, deoarece asa era la moda, dar uitandu-ma inapoi, aceea era o realitate ideala. Nu era totul perfect, dar lucrurile erau "normale". Vedeai fel de fel de oameni, fiecare cu treaba lui, in drumul lui, nederanjati de inconjurimi. Daca voiai sa fi lasat in pace, erai lasat in pace. Totusi, un mare aspect in viata tuturor oamenilor devenise Cainele Anal, poreclita "jucaria" de oamenii batrani, deoarece ei nu intelegeau importanta acesteia. Acesti caini anali erau, si nu cred ca trebuie sa explic ce se face cu un caine anal, produsi de compania fondata chiar de El, Cannis Industries. Aceasta companie nu avea competitori, deoarece acestia erau singurii care stiau sa produca acel produs. Era o companie asa de mare, incat 89% din populatia lumii il folosea, ramanand cu 11% care ori erau inamici al acestei companii, ori prea batrani pentru a il folosi. Cu toate acestea, Cannis Industries era cea mai apreciata companie din lume, iubita de oameni datorita inventiei miraculoase.
Doar ca, ca orice lucru maret, acesta a avut un sfarsit, cand actionarii megacorporatiei au facut decizia executiva de il inlatura pe Sir Edward Cannis din functia de CEO, trimitandu-l pe acesta intr-o spirala a maniei. El a fost cel care a inventat si a pus bazele acestei companii, insa nici el nu era cel mai onest om. Vazand ca nu e cale de intoarcere, Edward alege sa dezvaluie toate secretele companiei, si arde toate schitele de producere al Cainilor anali. Documentele aratate de Sir Edward Cannis lumii, au dus la momentul istoric numit "Scandalul Dogate". Acesta este poreclit de multi oameni ca Inceputul Sfarsitului.
Totul s-a schimbat din acel punct. Efectele disparitiei cainilor anali au adus foamete si saracie in toate tarile lumii. Cainii anali au devenit ilegali. Sir Edward Cannis a fost executat live pe Facebook cu un flamethrower.
CITEȘTI
Caine Anal
FantasyIntr-un univers paralel plin de violenta, rasism, homofobie si abuz de putere, dominat de megacorporatia .........., urmam povestea ultimilor doi maestrii cainari anali, singurii supravietuitori utilizatori de caini anali, si le urmarim lupta pentru...