×Midnight memories× PROLOG

17 0 0
                                    

Sydney, 14.8. 1995, 0:01, Fynn Davis
Doktor vychází ze dveří a míří přímo ke mně.
„Pane doktore jak jsou na tom“
„Vy jste pan Davis?“
„Ano“
„Vaše dcera je zdravá a za chvíli vám ji přijdou ukázat. A. Je mi to líto ale vaše manželka porod nepřežila“ 
Měl jsem pocit, že se, se mnou právě rozhoupala podlaha. Sedl jsem si na židli a položil hlavu do dlaní. Ze dveří vyšla sestra s maličkým růžovým uzlíčkem, který mi podala. Najednou se mi v náručí vrtělo maličké stvoření.
„Ahoj Skye“ pohladil jsem jí prstem po tvářičce a ona otevřela očka.
Viděl jsem v nich Sienu moji milovanou manželku.

Seattle, 23.7. 2010, 10:23, Skye Davis
Rozčesávala jsem si své dlouhé hnědé vlasy, když jsem zezdola uslyšela hlasy. Seběhla jsem po schodech dolů a zamířila do obýváku. Seděla tam žena asi 35 let. Na černo obarvené vlasy měla ostříhané nakrátko. Vedle ní seděla dívka asi tak v mém věku. Blonďaté dlouhé vlasy měla přehozené na jednu stranu. Přeměřovala si mě svýma velkýma oříškovýma očima. Ta starší vstala a přešla ke mně. "Ahoj já jsem Sabine a tohle je moje dcera Emily." Ukázala na holku, která si mě pořád ještě prohlížela. "Já jsem Skyler." Řekla jsem a podala ruku Sabině, ta se usmála. Pak jsem přešla k Emily. "Skyler, ale jinak mi můžeš říkat Skye." Podala jsem jí ruku. "Emily." Ušklebila se. Sabine vypadala mile docela mile no, ale opak je pravdou…

Seattle, 14.1. 2011, 23:59, Skye Davis
Seděla jsem ve svém pokoji a zběžně se podívala na hodinky. Je to jen chvíli co tu jsou a stihly mi ze života udělat peklo. Zapla jsem noční lampičku a vytáhla svůj deník.
Milý deníčku,
Sabine si mého tátu vzala. Už nebyla tak milá. Táta pořád jen pracuje, takže jsem s těma dvěma zůstávám často sama. Začali se ke mně chovat jako ke služce. Emily je ve škole oblíbená. Zatímco já byla jen šedá myš co se do ní čas od času ty husy (Emily a spol.) navezli. Jedinej kdo mě držel při životě byla moje nejlepší kamarádka Bee. Jasně táta mě má sice rád, ale jak jsem říkala. Neustále pracuje, aby vydělal peníze a Sabina s Emily si mohly nakoupit a tak si nevšímá toho, jak se k jeho jediné dceři chovaj. Chybíš mi maminko.

×Midnight Memories×Kde žijí příběhy. Začni objevovat