×Midnight Memories× 1.část

9 0 0
                                    

Seattle, 13.8. 2013, 23:43, Skye Davis---Současnost
Miluju měsíc. Možná je to tím, že jsem se narodila přesně o půlnoci. Zběžně zabloudím pohledem k hodinám na stěně. Už to nebude dlouho trvat. Otevřu deník položený v klíně. Zakládám si ho máminou fotkou. Jedinou, kterou jsem našla. Máma byla tak strašně krásná. Je to poslední stránka. Poslední stránka mého pátého deníku. Poslední strana mého starého života. 
Milý deníčku,
je to tady. Tak moc mě mrzí, že to musím udělat, ale dýl to tady nevydržím. Připadám si jako popelka. Skye sem Skye tam. Dneska po mě Emily chtěla, abych jí dělala služku na její narozeninové párty. Ona je o měsíc mladší než já proboha. Jsem tak ráda že je to tady a zároveň je mi líto, že opouštím tátu. Už za pár hodin začnu znovu. Chtěla bych tady mámu. Ta by mi poradila jak tátu nezranit. Myslím že za pár hodin si teprve uvědomí co ztratil. A hele půlnoc. Hodně štěstí Skye Davisová.
Zaklapla jsem deník a zvedla se. Položila jsem ho na hromádku a vzala přichystaný papír.
Milovaný tatínku,
mám tě strašně moc ráda, ale nemůžu tady zůstat. Vím že ti nejspíš strašně moc ublížím ale já musím. Věř mi, že kdyby to nebylo nutné tak neodejdu. Vždycky jsi říkal, že jsem tvoje všechno. I pro mě je tohle těžké. Doufám, že ti můj odchod otevře oči a přijdeš na to, co jsi zaspal.
Navždy
Tvoje Skye…
Složila jsem papír do obálky a vzala druhý.
Sabine,
jo je to tu konečně můžeš žít svůj život. Už ti nebudu překážet. Jenom prosím neubližuj tátovi. Stačí, že mu ublížím já.
Skye
Vložila jsem do další obálky i tenhle papír a s oběma obálkami jsem vyšla z pokoje. Vešla jsem do tátovy pracovny a přešla velkou místnost až k jeho stolu. Položila jsem na něj obálku určenou pro něj a vytáhla z kapsy mobil. Položila jsem ho na obálku a chtěla odejít. Zastavila jsem se a znovu si prohlédla tátův stůl. Všimla jsem si fotky nás dvou. Bylo to ještě před Sabine. Vzala jsem rámeček do ruky a chvíli váhala. Pak jsem ale i s fotkou vyběhla ven. Na chodbě ležela Sabine kabelka. Strčila jsem druhou obálku do ní a vrátila se do pokoje. Do otevřeného kufru jsem ještě hodila deníky. Bee mi odpoledně pomáhala balit. Oblékla jsem si koženou černou bundu a zavřela kufr. Zapla jsem si nový mobil s novým číslem. Je přesně půl jedné ráno. Vzala jsem kufr, kabelku a boty do ruky. Vyšla jsem z pokoje a prošla celou dlouhou chodbu. Zastavila jsem se u ložnice táty a Sabine. Chvíli jsem váhala, ale pak jsem položila věci na zem a vešla potichu do ložnice. Přešla jsem k posteli a podívala se na tátu. Bude mi tak moc chybět. Dala jsem mu pusu na čelo a odešla z ložnice. Sešla jsem schody a dole u dveří jsem si obula boty. Naposled jsem se ohlédla a vyšla z domu ven. Zamkla jsem za sebou a zamířila ke svému autu.

×Midnight Memories×Kde žijí příběhy. Začni objevovat