London, 14.8. 2013, 8:33, Skye Davis
Stála jsem ve svém novém bytě. Konečně. Londýn jsem viděla jen tak letmo, ale i tak je úžasný. Zítra se musím podívat po nějaké práci. Ale teď už nechci na nic myslet. Pomalu jsem přešla k posteli a lehla si. Okamžitě jsem usnula… Probudilo mě světlo svítící skrz okna. Vstala jsem. Dneska to vypadalo na krásný den. Z tašky jsem vyndala šampon, sprchový gel a kartáček s pastou. Došla jsem do koupelny a osprchovala se. Pak jsem si vyčistila zuby. Došla jsem do pokoje a začala vybalovat. Když bylo vše hotovo oblékla jsem si své oblíbené černé džíny a tričko s Eiffelovkou. Do kabelky si dala mobil, peněženku a vyšla jsem do ranního Londýna. Na snídani jsem šla do Starbucksu. Nakonec jsem se vrátila domů a zapla notebook. Brouzdala jsem po internetu a hledala práci. Asi po půl hodině mě jedna nabídka na práci zaujala. Vlastně ani nevím proč. Šlo o to, že bych dělala chůvu. Opsala jsem si adresu a okamžitě tam vyrazili bez ohledu na to kolik je hodin. Došla jsem k velké bílé vile. Působila na mě dost honosným dojmem. Vzala jsem za kliku od branky a došla k velkým bílým dveřím. Zazvonila jsem na zvonek a přišla mi otevřít paní se světlými vlasy.
„Ahoj co potřebuješ“ usmála se přátelsky.
„Dobrý den já Ehem jsem Skyler Davis a na internetu jsem našla vaši nabídku na práci jako chůvy“ řekla jsem nevozně.
„Jej to je bezva já jsem Lou pojď dovnitř“ kývla rukou a já vešla dovnitř vily.
„Tak tohle je Lux tu bys hlídala. Je to velký andílek ale umí pozlobit“ představila mi blonďatou holčičku.
„Bylo by to skvělé“ usmála jsem se.
„No ale nešlo by o normální práci“ ukázala na pohovku a ona si sedla naproti mně.
„Já dělám stylistku jedné kapele. Možná je znáš, jmenují se One Direction. No a tady doma to zvládám, ale ty bys dělala chůvu na Tour která začíná 25.Prosince. Jezdíme po celém světě a vracíme se někdy v Říjnu. Šla bys do toho?“ zeptala se mě.
„Jasně“ zakývala jsem hlavou a Lou se usmála.
„Takže tvoje práce začíná 1. Prosince“ objala mě Lou a vyprovodila ke dveřím.
Podala mi lísteček se svým číslem a se slovy kdyby něco.
ČTEŠ
×Midnight Memories×
Fiksi PenggemarI'm hurting, baby, I'm broken down I need your loving, loving I need it now When I'm without you I'm something weak You got me begging, begging I'm on my knees Story by Kety & Nika #love #nanny #hardlife #tears