Naléhavý případ

24 6 9
                                    

Pavla právě vykonávala potřebu po své fantastické rajské. I ta rajská tentokrát přesmrděla smrad jejích výkalů. Z našeho nahrávajícího studia se ozýval neskutečný rámus a já obdivoval záchodovou mísu, že se pod tlakem Pavly prdů nerozpadla na mikrokousíčky.

,,Až skončíš s tím atentátem, řekni mi. Už mám v zatáčce!" zavolal jsem a jen tak tak udržel stolici. To víte svěrače mám pevné, ač mi je tedy Pavla trošku svým jídlem zkurvila.

,,Tak jdi srát ven Zdendo!" zvolala Pavla a nasrala mě.

Vlítl jsem ji na hajzl a neskutečně se usral na Pavlu, že mi to roztrhlo gatě a Pavle to vylítlo na hubu jako ptáček.

,,Tos posral!" zařvala Pavla a snažila se olízat ten chvístanec, aby mě viděla a mohla mi to oplatit.

,,Všiml jsem si." poznamenal jsem posměšně a prdnul si ještě jednou. Teď to zafungovalo jako fén, takže to Pavle to neštěstí odkrylo z obličeje.

Pavla byla tak nasraná, že popadla naši hojně nepoužívanou a deset let starou štětku a narvala mi ji do nosu. To byla bolest. Ještě že ji nepoužíváme je jako nová, proto nemusíme kupovat novou a můžeme si pořídit větší množství cigeret a alkoholu.

Najednou jsme oba uslyšeli houkání. Nacpali jsme se do hajzlu, já s těžkým srdcem spláchl a vodovodní trubky nás zavedly do naší tajné mafiánské místnosti, která je tajně uložená pod našima domečkama. Ale fakt tajně, tak to nikomu neříkej!

Doplavali jsme tam. Už tam seděl Yvan s několika slečnama na klíně, vedle něj seděl Váša a zklamaně ho sledoval. El-pička seděla Zmijanovi na klíně a okusovala mu jeho hadí nozdru. Nadka žrala. Daník o něčem komunikoval se svou matkou Janinkou. A Džermy si chrupkal.

,,Proč jsme se sešli?" zeptal jsem se naléhavě a rozhlídl se po všech přítomných.

,,Někdo vykrádá kanalizaci."oznámil mi Václav sklesle a prohrábl si své mastné kadeře.

,,To který ubožák?!" zasmál se Yvan pohrdavě a jedné ze slečen šmátral v podprdě, další v kapsáři a jedné dokonce strčil svou smradlavou nohu přímo do prdele.

,, Takže návrhy, jak ho najít a zabít? Tedy neškodně zbavit," ptám se. El-pička se přihlásila: ,,Džermymu už dochází jídlo, takže tak bych se zbavila mrtvolek." ,, Dobrý nápad. Ale jak přijít na to, kdo to je? Pak už stačí ho lomeno je spacifikovat a Džermy má mňamku."

,, Já jsem někoho viděl," ozval se Daník. ,,A koho?" ptá se Jani dychtivě. ,,To je právě ten problém. Já někoho viděl, ale nevím koho, jen vím kdy a kde."

Vzdychám. Občas si říkám, jak může bít Daník tak chytrý a loupit benzíny pro srandu králíkům. Rozhodnu se rozdat úkoly.

,,Yvane, projeď kamerový záznamy. El a Zmíjo, nechte Džerma pročmuchat místo činu. Daníku, ty je tam zaveď. Jani s Nadkou, vy proveďte zápis z kamer. Vášo, ty zápis z místa činu. Paolo ty ukliď doma ty hovna a Nadko, uvař mi prosím něco dobrého, ten Pavly obídek byl otřesný."

Schytám od Pavly facku, ale na to jsem zvyklý. Nadka se sladce usmála a šla něco ukuchtit.

,,Pak podejte hlášení. Běžte."
Já si sednul na své křeslo, zapálil cígo, do druhé ruky vzal rumík a užíval si pocitu, že jsem nejlepší mafián pod kanalizací.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mafiáni z Palevicovi uliceKde žijí příběhy. Začni objevovat