*anX'e hoş geldiniz!
bizi tercih ettiğiniz teşekkür ederiz![yeni bir x'im] [ben zaten x'im]
hoş geldiniz! öncelikle size hangi şekilde hitap etmeliyiz?
**akutagawa
lütfen yaşınızı giriniz;
[belirtmek istemiyorum]
19|lütfen rahatsızlığınızı belirtiniz;
[panik bozukluğu]
[özgül fobi]
[sosyal fobi]
[obsesif-kompulsif bozukluk]
[stres bozukluğu]
[yaygın anksiyete]
[belirtmek istemiyorum]mesaj kutunuzun açık olmasını istiyor musunuz? seçiminizi daha sonra ayarlardan değiştirebilirsiniz.
[evet] [hayır]
biyografi ekleyiniz;
sadece okumak için buradayım.
dürüst cevaplarınız için teşekkürler, akutagawa-san! x'iniz açıldı, artık ilk yazınızı paylaşabilirsiniz!
[şimdi yaz] [bunla sonra ilgileneceğim]
*merhaba sayın x, lütfen başkalarına karşı kırıcı ifadeler takınmayalım*
[paylaş]tebrikler akutagawa-san, ilk yazınız başarıyla paylaşıldı! keyifli günler dilerim, lütfen sakin ve huzurlu kalmaya bakın.
⇝ღ
akutagawa:
uhm, merhaba. burada bile bir şeyler paylaşacak kadar cesarete sahip miyim, emin değilim. anlattıktan sonra pişmanlık bir takıntı oldu. eğer olur da anlatabilme seviyesine varırsam, o zaman görüşürüz. şimdilik sadece kendimi yalnız hissetmemek adına okuyacağım.*anX: fic için yaratılmış kurgusal bir uygulama. adı anonim ve anxiety kelimelerinden türetilmiştir.
anksiyeteli bireylerin toplandığı bir yer. isteyen içini döküyor; normal hayatında bunu yapmaya cesareti olmadığı için burayı kullanıyor. isteyense sadece yazılanları okuyor, yalnız olmadığını bilmek için.
anksiyete hastaları gerçekten çok hassas insanlar, kimisi tarafından hakaret sayılmayacak bir söz dahi onları tetikleyebilir. bu yüzden uygulamada yorum özelliği yok.
aynı zamanda hayatının kaç kişi tarafından okunduğunu bilmek onları oldukça gerebilir, bu yüzdense uygulamada bir kullanıcıyı takip etmek gibi bir durum söz konusu değil.
fakat yorum özelliğinin olmaması aynı şeyleri yaşayan bireylerin iletişime geçmesini engelliyor. mesaj kutusu bunun için var, kullanıcılar mesaj kutularını isteğe bağlı açıp kapatabiliyor. aynı zamanda gönderide hakaret edemeyen gereksiz beyinliler mesaj kutusuna düşerse diye, uygulama sansürlü dahi olsa hakaret içerikli yazan mesaj sahibini banlıyor ve mesaj karşı tarafa iletilemeden imha ediliyor.
kısacası gerçek adını bile kullansan, her şeyinle anonim kaldığın bir uygulama.
umarım açıklayabilmişimdir.
**akutagawa: aku'nun düz bir insan olması sebebiyle ona özel bir nick bulmadık, gerçek adını kullanacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anX | shin soukoku
Fanfiction[akutagawa ryuunosuke & nakajima atsushi, texting-prose, with @xhenxi]