[1] sushine

167 18 14
                                    

*sushine:

merhaba, son zamanlarda buraya kısa aralıklarla yazdığımı fark ettim ve bu beni biraz korkuttu. bu kadar kötü olayı aynı anda yaşamak beni gerçekten yoruyor.

bugün yaşadığım olay ise tam bir rezillikti. uzun bir süre okula gitmemek, hatta insan içine çıkmamak istiyorum. okulumuzda bir etkinlik yapılacaktı ve bunun için hepimiz bahçeye inmiştik. ben biraz inmekte geç kaldığım için kendi sınıfımın toplandığı alanı bulamadım. etkinliğin başlamasına kısa bir zaman vardı, öğretmenler sürekli "çabuk bulun sınıflarınızı!" diye bağırıyorlardı.

insanlar bir oraya bir buraya koşturan beni gördüklerinde sizce ne düşünmüşlerdir? ah, gerçekten tam bir aptal gibiydim. öğretmenlerden korktuğum için daha da telaşlanmıştım. kalabalık içindeyken en korktuğum şeyler yere düşmek ve birisine çarpmak. o yüzden sınıfımı bulmaya çalışırken bir yandan 'birine çarpar mıyım, düşer miyim?' gibi düşüncelerle boğuşuyordum.

neyse, bir şekilde sonunda sınıfımdan birisini gördüm. yanına hızlıca ulaşmaya çalışırken aniden ayaklarım birbirine dolandı. anlatırken bile titriyorum resmen. yere kapaklandım ve tam sağ tarafımdan birkaç kişinin kahkahasını duydum. o anda gerçekten nefesim kesildi, deli gibi titremeye başladım. hepimiz terlerken aynı anda üşüme hissini biliyoruz, değil mi? yerimden kalkamadım. o insanların yüzüne bakmak, onların beni yüzümü görmesini istemiyordum ama kalkmadıkça daha fazla rezil olacaktım.

normal bir güne başladım sanıyordum -her zamanki gibi.- her seferinde bu tarz şeyler yaşıyorum.

sinirlerim inanılmaz bozuk.

umarım sizin gününüz güzel geçmiştir, iyi geceler herkese.

umarım sizin gününüz güzel geçmiştir, iyi geceler herkese

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selam dostlarım!!
bu fici aonumi ile birlikte yazıyoruz

normalde texting ve türevi yazmayı pek sevmem -kurgu benden çıkmış olmasına rağmen- fakat bu ficin tutacağına dair inanılmaz bir his var içimde

atsushi'yi özgür,
akutagawa'yı ben yazıyorum

umuyoruz ki burada sizlere bir şeyler katabiliriz!

*sushine: atsushi ve sunshine birleşiminden oluşan anonim bir nick.

anX | shin soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin