Selam bu benim ilk hikayem acemi felansa kusura bakmayın. Yazım yanlışları içinde kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın.
-------Minicik------
Gözlerimi kocaman açtım. "Ne demek istiyorsun açık konuş!"diye bağırdım. Yanıma gelip kolumu tuttu. " Diyorum ki. Benim altıma gireceksin."diye tısladı. " Sen... s-se..." dediğimde ona vurmaya başladım. " Manyak! Aptal! Sapık! "diye bağırdım. Bu noktaya nasıl mı gelmiştim. En iyisi en başından anlatmak.
Ben Ayça Kaya. 17 yaşındayım. Açık kahve ve neredeyse belime kadar gelen dalgalı saçlarım var. Ona uygun çok açık kahve gözlerim. Bana genellikle bebek yüzlü derler. Cildim beyaz ve pürüzsüz ve şekli bebeğe andırıyor. Kırmızıya yakın düz dudaklarımı var. Kendimi tanımlarsam böyleyim.
Geçen ay pazartesi günüydü sanırım. Normal geçen günlerden biriydi. Yine sıramda oturmuş etrafı izliyordum. Pek kimseyle anlaşamam. Sıra arkadaşım Selin var. Onun dışında pek kimsem yok. Annem ve babamı 2 yıl önce kaybettim. Onların ardından amcamın yanında çalışmaya başladım. O zamanlarda bugünde hep sessiz, çirkin, ezik ve inek öğrenci tabiriyleydim. Sonra koridorda birden onu gördüm. Herşeyin bende değişmesine neden olan çocuk. 2 yıldır bu okuldayım ve onu hiç görmemiştim. Görür görmez sanki içimdem birşeyler koptu. Düşüncelerim değişti. Birden onun çekimine kapıldım. Onu izledim. Hep takip ettim ama bana bir kere bile bakmadı. Bu benim gücüme gidiyordu. Daha fazla dayanamadım. Ve güzel popüler olmak için elimden geleni yapmak istiyordum. "Bu saçmalık o tekin biri değil. Sen böyle güzelsin. " demişti Selin ama ben onu takmayıp değişmek istemiştim. Güzel akıllı popüler ve seksi olmak istemiştim. Sadece o beni görsün istemiştim. Beni fark etmesini. Görüp bana selam bile verse yıllarca o selamla yaşayabilirdim. Ama o beni görmedi bile. Bende ona inat yada kendimi cezandırmak için yeni bir Ayça olmak istedim. Ve eminim bu olacaktı. O benim olacaktı.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın.