Yeni Okul

48 0 0
                                    

Nerden başlasam bilemiyorum.Bugün Özel Ayhan Tekdağ kolejine başliyacağim.Bu arada ben Eylül Karasu 16 yaşindayim.Ayhan Tekdağ kolejinin çok iyi bi...
-Eylül geç kalicaksiniz hadi!
-Tamam geliyorum.
Ah buda annem Sedef Karasu. Aslinda geç kalmiyoduk ama annem herzamanki gibi panik yapiyordu. Neyse nerde kalmiştik. Ayhan Tekdağ koleji çok iyi bir okulda tek kötü yani yatili olmasiydi sanirim. Ama benim aradiğim okul zaten yatili bir okuldu.
-Hadi ama Eylül
-tamaam
Annemi sinirlendirmek istemediğim için bavulumu kapatip aşağiya indim. Babam arabada bekliyordu. Annemle uzun bir vedalaşmanin ardindan, kardeşim Eslemi öpüp arabaya bindim. Babamda arabayi çaliştirdi ve yola koyulduk. Okul şehirin dişinda kaliyordu. Bende bu uzun yolculukta sıkılmamak için kulakliğimi taktim.
......
Kapimin tiklanmasiyla irkildim. Müzik dinlerken uyuya kalmişim. Arabadan yavaşca indim ve gözlerime inanamadim. Bu okul mükemmeldi. Okulun çok iyi olduğunu biliyordum ama gözle görmek ayri bir şeydi. Ürkek adimlarla okula doğru yürüdüm. Okulun içi dişindan daha güzeldi. Babami takip ederek müdürün odasina yürüdüm. Kapıyı tıklayip
içeri girdik. Müdürün odasi geniş ve ferahti.
-Hoşgeldiniz. Oturun şöyle.
-Hoşbulduk Selim. Nasilsin?...
Evet okul müdürü Selim abi babamin arkadaşiydi. Onlar beni unutup uzun sohbetlerine daldilar. Bende etrafi iyice inceledim. Çok endişeliydim 11. Sinifa başlarken okul değiştirmiştim. Burada neyle karşilaşicağimi merak ediyordum. Eski okulumdan ayrildiğim için hiçte üzgün değildim aslinda. Zaten orda hiç arkadaşim yoktu. Evet doğru bildiniz ben okuldaki asosyal kızdım. Ismimi duymamla Selim abiye baktim.Bana bir kağit uzatarak;
-Bu ders programin dersin başlamasina yarim saat var. Oda numaran 105 4. Katta. Eşyalarini orada zaten. Sana eşlik etmek isterdim Eylülcüm ama burda tamamlamam gerek şeyler var.
-Önemli değil ben giderim. Herşeyin için teşekkürler.
Babama el sallayip odadan çiktim. Şimdi ben bu koca okulda nerden bulcaktim yatakhaneyi...
Yatakhaneyi bulup odama çikana kadar 15 dakikam gitmişti. Burdaki odalar 2 kişilikti. Oda arkadaşimi çok merak ediyordum. Odaya girdim kimse yoktu. Sinifa gitmişti büyük ihtimalle, dersliklerin nerde olduğunu ona sormayi planliyordum halbuki...
Okulun formasinin katli durduğu yatağa doğru ilerledim. Bunlar benimdi sanirim. Formayi hemen üstüme geçirdim. Odayi inceleme işini sonraya birakarak odadan çiktim.
....
Hani bana alkiş tam zamaninda edebiyat sinifini buldum. Hoca kapiyi kapatirken gerçek anlamda sinifa atladim. Nefes nefese kalmiştim. Gözlerim boş yer ararken arka siradaki yeşillerle buluştu.
Merhaba bu hikayeyi ilk defa yazıyorum. Yazım yanlışların için şimdiden özür dilerim. Yorumlarınızı bekliyorum.

UMUTSUZ BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin