-- Helău, asta este noua mea carte :)) pe cealalta nu mai avea rost sa o tin, devenea tot mai plictisitoare asa ca m-am hotarat sa o sterg si sa fac una mai buna! :D Sper sa va placa ❤ --
-Clara, Clara!! Unde esti slujba va incepe incurand!
Aceasta a fost Sora Elena, aceasta a avut grija de mine si fratele meu, este ca o mama pentru noi.
-Vin acum!
In timp ce alergam prin curte am vazut pe cineva putin cunoscut, sigur era doar in mintea mea. Mi-am continuat drumul pana la usa bisericii. Am deschis usa incet si am intrat..Acolo era o fata cu niste casti in urechi.
-Psst, psst! Incerc sa-i atrag atentia.
-Ce vrei?
-Da-ti castile jos! Suntem la o slujba. Dupa ce am spus asta s-a uitat malefic la mine si a dat volumul mai tare, rock-ul acela se auzea foarte incet, dar totusi a atras cateva priviri. Eu ma apropi incet de ea si ii scor castile din urechi, in secunda 2 telefonul a cazut si au iesit si castile. Muzica aceea se auzea al naibii de tare, Sora Elena incremeni, ma luase de mana si impreuna am iesit pe usa.
-CLARA! Cum de ti-ai permis sa se intample asa ceva?
-Nu am facut nimic! Eu doar incercam sa o fac atenta la slujba si ea a scapat telefonul..zic cu jumatate de gura.
-Drept pebeapsa vreau sa cureti toate cele 5 statui din gradina.
-Ce?! Si cand voi avea timp sa-mi fac bagajul?
-Ce bagaj?
-Pai maine plec la Roma, ai uitat?
-Se pare ca da..cu timpul incepi sa uiti unele lucruri. Daca chiar nu ai timp macar du-te pana la magazinul din Seul.
-Dar imi va lua mai mult de 30 minute sa ajung acolo si pana gasesc si magazinul....
-Ce conteaza ? Vrei sa stai 5 ore sa speli niste statui sau vrei sa te plimbi pana in capitala?
-Tot timpul ai stiut ce sa zici Sora. Mi-am luat casca si bicicleta si am pornit.
*pe drum*
-Hmm? Cineva este in spatele meu...dupa ce-i fac loc masinii sa treaca aceasta se duce din nou in spatele meu. Confuza ma dau in partea cealalta, dar masina tot asta face, imi maresc fiteza si cand, cred ca am scapat de el, apare.
-Sora!! Soraaa! Opreste-te.
Nu l-am ascultat si din nou am marit viteza.
-Te rog, opreste-te! Sora!
-Nu te cunosc!
-Ba da. S-a intamplat ceva cu fratele tau! Opreste ca sa vorbim.
La auzul acestor cuvinte ma opresc si accept sa vorbim.
-Ce s-a intamplat cu fratele meu?
-Mai intai, ma mai ti minte?
-Nu...stati! Stiu ! Sunteti managerul fratelui meu! V-am vazut si in gradina bisericii.
-Exact..acum, Erik are o problema din cauza mea..
-Care este?!
-A avut un accident si acum vede ⇨⇦ (crucis).
-OH! Doamne !
-Nu-ti face griji! Acum este in America, si am auzit ca operatia a avut un succes, dar va trebui sa stea acolo sa se recupereze..
-Cat timp?
-Cel putin o luna..
-DOAMNE! Va multumesc ca mi-ati spus!
-Mai este o problema..
-Care?
-A promis ca va semna cu trupa A.N.JELL..
-Sii...care este problema?
-AHH!!! El nu va putea ca trebuie azi sa semneze! Si am venit azi aici ca sa te rog sa vi tu si sa semnezi in locul lui..
-Nu voi face asta!
-Ba poti, sunteti identici! Doar trebuie sa semnezi nimic mai mult!
-Binee...
-WAAA!! BINGOO! Dar acolo va trebui sa porti haine de baiat si sa nu te comporti ca o fata.
-Sa facut! As face orice pentru a imi ajuta fratele.
-Atunci hai sa mergem. Te rog urca.
Eram in fata unei cladiri uriaseeeee! Ziceai ca sunt 5 blocuri in unul.
-Clara, te rog sa iei aceste haine si sa te duci sa te schimbi in baie, eu voi fi aici.
-Desigur.
*dupa 10 min*-Wow, chiar arati ca fratele tau, ti-ai aranjat peruca si hainele bine, da?
-Da, domnule.
-Pff te rog nu mai vorbi asa formal cu mine, zimi direct pe nume, adica Andrew.
-Ok....Andrew.
-Bine, acum hai sa mergem la presedintele companiei, domnul Kevin.....
CITEȘTI
You're beautiful
RomanceClara este o fata de 19 ani. Ea cu fratele sau geaman Erik au fost abandonati inca de la o varsta frageda. Ei au crescut intr-o manastire din Coreea de sud doar cu ajutorul maicutelor. Pe parcursul anilor Erik a devenit un cantaret celebru , iar Cla...