Capitolul 7 - Adevarul

21 3 0
                                    

  Cand m-am intors l-am vazut pe Jackson si pe Hwa. Amandoi pareau dezamagiti si suparati.
  -Despre ce vorbiti?
  -Clara...de ce ai facut asta?
  -Pentru fratele meu.
  -Unde iti este fratele?
  -In America..din cauza managerului sau a avut un  accident si a trebuit sa se opereze la ochi.
  -Pff, si tu iai luat locul, pentru sa nu-si piarda celebritatea ?
  -Da.. A muncit mult ca sa ajunga cunoscut...
  -Clara..si cand se intoarce ?
  -Peste o luna..auziti unde este JB?
  -La barul din centru..nu-ti face griji, numai noi stim.
  -Dar de unde stiti?
  -Eu..eu mi-am dat seama.
  -Hwa...cum ti-ai dat seama?! Credeam ca arat si ma comport ca un baiat la perfectie...
  -Nu totul este perfect...mai sti ziua in care te-ai imbatat? Eu te-am dus in carca pana la masina si cand am ajuns acasa tot eu te-am dus in camera si acolo mi-ai spus tu..
  -Imposibil! Nu am facut asta.
  -Ai dreptate , nu tu mi-am spus ,ci bautura din tine.
  Dupa cateva minute de liniste Jackson vine la mine si ma strange in brate si imi apuca fata in mainile lui mari si calde.
  -Clara...noi vom avea grija de tine pana cand fratele tau se va intoarce. El se apleca si imi saruta fruntea, simteam cum obrajii imi luase foc.
  -Da.. noi vom avea grija de tine. Acestea erau cuvintele lui Hwa, era la fel de bland si dulce, dupa cateva secunde vine si el si-mi lasa un sarut micut pe obrazul drept. "Doamne, de ce imi faci asta? De cee?! "
  Dupa aceasta discutie noi ne-am ales paturile si ne-am asejat hainele. Ma simt mai bine ca au aflat, acum pot vorbi deschis cu cineva care imi cunoaste secretul.
  -Clara..as vrea sa-ti zic ceva..
  -Te ascult, Hwa.
  -Vreau doar sa stii ca eu cu Jackson......
 

You're beautifulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum