-- Camioanieee, salut pinguini mei caramelizati ❤ In poza de la media sunt cei din GOT7..sii...Sper sa va placa capitolul, imi cer scuze pentru greselile gramaticale din capitolul asta si cele precedente ❤✌✌❤ Bye-byee
Langa mine se aseaza Jackson.
-Salut, amice!
Doamne avea un zambet atat de dulceee, imi venea sa-l tin in brate si sa nu-i mai dau drumul.
-Salut. Tu trebuie sa fi Jackson, nu? Spun cu un zambet mai dulce decat al lui.
-Dap. Incantat de cunostinta Erik.
-De unde stii cum ma cheama..?
-Pff, aproape toata lumea te cunoaste.
"Oh doamne, iar zambetul ala, ajutoor, mor."
-Oookaay!! Baieti, intr-o ora vom fi in Hong Kong, eu ma duc, va las sa vorbiti in continuare.-Desigur domnule, spun baieti la unison.
"De ce universul ma chinuie, de ce?! In stanga mea sta Yong Hwa, iar in dreapta Jackson.. super, si eu aia smechiera in mijloc. De cee?! "
-Sii...Erik, ce faci ?-Bine..presupun.
-Dar tu Jackson, ce faci?
-Ma gandeam la ceva..
-Hmm? La ce?
-Nu ai intelege Hwa.
-Totusi as incerca.
Amandoi isi aruncau niste privi ucigatoare (de sexy) , mai aveau putin si se luau la bataie.
- B-baieti..
-Ce?! Au zis la unison.
- N-nu va mai certati..
-Imi pare rau daca te-am speriat.
-Nu este nimic..dar va rog sa nu va mai certati, mai ales in avion..
-Orice pentru noul membru.
"De ce mi se pare ca drumul asta dureaza un secol?! Hwa avea si el un zambet mai mult decat adorabil, iar Jackson mi-a luat mana si si-a cerut scuze..doamne..VREAU SA AJUNGEM MAI REPEDE!! "
Pe parcursul drumului am dormit, dar ma trezeam din cand in cand din cauza turbulentelor.-Baieti, haideti. Am ajuns.
-Acuuum..am stigat la unison.
Na durat mai mult de 30 de minute si am ajuns in fata hotelului. Bai..bai..ESTE IMENS!
-Waa..ce tare..
-Hahaha, prima oara cand vezi un asa hotel. Se amuza JB pe seama mea.
-Mhm..mi se pare putin arogant..dar sper ca nu este asa.
Ne-am ales camerele, trebuia sa stam cate 4 in camera si eu am picat cu..PAM,PAM,PAM...Hwa, Jackson si JB. Universul sigur ma uraste.
*in camera*
-Erik..sau defapt sa-ti spun Clara? De ce faci asta? Ca sa fi cu unul din noi?
Vocea mi se parea suparata, trista si foarte cunoscuta.
- C-ce? Cand m-am intors l-am vazut pe.....
CITEȘTI
You're beautiful
RomanceClara este o fata de 19 ani. Ea cu fratele sau geaman Erik au fost abandonati inca de la o varsta frageda. Ei au crescut intr-o manastire din Coreea de sud doar cu ajutorul maicutelor. Pe parcursul anilor Erik a devenit un cantaret celebru , iar Cla...