Kapitulli 7

593 20 0
                                    

Une po prisja që Karli të vinte, por akoma nuk kishte ardhur, keshtu qe une zbres poshtë te shikoj se çfare po ndodhë.
Gjithçka ishte normale derisa shoh Danielin duke fol me dikë, por nuk mund ta dalloje se kush ishte sepse me kishte nderpres rrugen.
Kur po përshendetej se me atë burrin, shoh Karlin.
O dreq pse nuk me telefonofe - tha Sara duke vrapuar drejt Danielit dhe Karlit.
Pershendetje Karl, çfare po bene ketu?
Erdha që te jepje atë gjenë se me the, e mori Danieli burri i juaj
( O Zot , si ka mundsi mos ta bësh një punë per së mbari) - thash me veten duke dashur ta kapja per flokesh.
O faleminderit Karl. Si i ke familjen? A jan mire?
Shum mire jan Sara, si thua une të shkoj tani- tha Karli
Në rregull, Karl me telefon kur të shkoj në shtepi sepse dua te flasë per diçka.
Nuk ka problem. Mirupafshim Sara dhe Daniel
Sara eja me mua lart ne dhome- tha Danieli i nervrikosur
Daniel kam disa pun..
Thashhh eja lart në dhomë Saraaa
Ne rregull erdha ( o mora fund, te ma paguash Karl për këtë)
Sara çfarë eshte kjo? Ehhh Çfare është mu pergjigje?
Ne rregull Daniel, do ta themë pse e mora atë gjëne.
Ne rregull pra, me trego- tha Danieli i cili ishte ulur në qoshe të shtratit që te priste per një pergjigje.
I thash Karlit që të më sillte nje pergjuse për te degjuar, se çfare po beje.
Danieli u ngrit nga shtrati dhe ju afrua Sares.
Pse nuk me pyetje Sara?
Sepse ti gjatë gjithë kohes nuk ishe ne shtepi, qendroje jasht dhe fillova të dyshoj........
Në atë çast isha e shokuar buzet e tij u preken me te mijat, trupi im filloj te prekej me tijen.
Ulu - tha Danieli
Une ulem pran tij
Je ulur në vend të gabuar Sara - Danieli ngriti vetullen
Me uli në prehrin e tij, filloi duke me puthur shpatullen.
Nuk do te shqetëshohesh nëse.... - tha Danieli ndersa i hapi këmbet, une e shtregoj grushtin.
U perpoqa te largohem, por nuk munda sepse isha bllokuar ne krahët e tij.
Vërtet dëshiron te ikesh Sara- tha Danielo duke me ferkuar kofshen
Rrotullu Sara dhe do të shohesh si do te ndihesh- tha para se te thithte lekuren.
Mos ki frikë te ankohesh, Dashuri - tha Danieli duke me puthur perseri shpatullen
Buzqeshja dhe ankohesha me qellim. Danieli me shikoj i habitur,  por vetem buzqeshi dhe tha: beje perseri por më fort.
U skuqa dhe Danieli filloi duke me hequr te brendshmet
Ti do te ndershkohesh, ne fillim do të jete qefe por pastaj do të kerkosh falje, edhe pse do te kerkosh falje , por perseri do te beje pas disa sekondash

I Dashuri Im Mafia Where stories live. Discover now