Kapitulli 10

728 23 2
                                    

Ju kerkoj falje se nuk kam qenë aktive, ngaqë nuk kam qene dhe nuk do te jemë aktive po e permbylli kete histori me këtë kapitull.

Një mengjes me shi ku degjohej  pikat e shiut në dritare, une po qendroja në shtrat perballë një mafie që nuk jam e sigurt a dashuroj apo jo.
Si kam mundesi ta dashuroj një burrë që me ka kindapuar nga dhoma.
Kam frikë se po me genjen, por ki fjetur me të budallaqe.
Ai ishte zgjuar se po me shikonte por une nuk po e vreja sepse i kisha ngulur sytë murit duke menduar.
Mirmengjes Sara... je mirë se nuk me ktheve pergjigjen - u pergjigjë Danieli
Mir mir nuk kam gjë, faleminderit Daniel- u ngrita nga shtrati per te shkuar në banjo.
Po hanim mengjesin dhe as une as Danieli nuk thonim asnjë fjalë te vetme.
Danieli sot dua te shkoj në shtepi te familja ime - u pergjigjë Sara
Danielit i mbeti copa e bukes në fytë kur e tha atë fjalë Sara,
Pse kaq papritur deshiroj të shkosh në shtepi ?
Thejsht, dua ti shoh se çfarë po bejnë - u pergjigjë Sara duke ngrenë nje copë domate.
Po sigur të shkojmë një herë tjeter, sepse sot kam punë.,
Në rregull, do e lëm per një ditë tjeter meqë qenke i zënë.
Thu se je presindet i shtetit e nuk ki kohë per këte dhe merresh me gjëra te kota, por nuk bënë asgjë te rendesishme vetem vretë njerëzz.
Sara ne mendjen e saj.

Danieli dola nga shtepia dhe Sara mbeti vetem në shtepi.
Do ta shohim se kë ki kindapuar Zotëri Daniel - u pergjigj Sara duke e marur motorrin.
Kaluan dy orë derisa mbrrina ne shtepin sepse nuk e dija rrugen, trokita ne derë dhe me doli babai duke me perqafuar i cili asnjherë nuk me kishte perqafuar keshtu.
Eja bije brenda se eshtë ftohtë - u pergjigj Babai
Kur hyra në shtepi nëna erdhi me perqafoi, ashtu edhe motra.
Paska qenë për te me kindapuar per të me dashur apo jo- u pergjigjë Sara
Sara me vjenë keqe, bije se te kina trajtuar aq keqe sikur të mos ishe njeri - u pergjigj Nëna
Nuk e di se çfarë ka ndodhur me ju, por nuk ka problem do ju fal më një kusht
Çfarë bijë, çfarë kushti- u pergjigj babai
Nuk dua të me bani sekrete me nga une, te gjitha dua të me tregoni mua çfardo që ndodhë në shtepi se jam vajza juaj.
Por..... në rregull bije nuk ka problem, me dikush se ke ndryshuar pak- u pergjigj babai
Jo nuk kam ndryshuar, tani me duhet te shkojë pare se ai te me gjej se kam ardhur ketu.
Mirupafashim te gjithëve
Mirupafshim bije- u pergjigj babai duke i bërë me dorë

Në gjysmen e rruges isha derisa një makinë me ndetpreur rrugen, po mundoja te shikoja se kush ishte dhe ishte Daneli duke me pritur që te hy në makinë.
Sara pse nuk me degjove kur te thash se nuk ke per te shkuar ?
Pse të degjoj kur ti as nuk me degjonë, une per ty jam sikur një figur per aty apo ndonjë prostitutë.
Sara, Sara çfarë dreqin po thua keshtu?
Une te dua, te dashuroj por dua te thuash këtë gjë,
Pse ti me me banë sekrete, me ke kindapuar, nuk me lejonë asgjë te bejë perveç te qendroj në shtepi duke te pritur ty apo jo, nese deshiron ketu ateher une nuk pranojë.
Pse nuk po thua asnjë fjalë? Nuk te pelqeu se të thashë këtë gjë ?
Gjithmonë kam qenë keshtu ne shtepi nuk me linin asgjë të bejë, tani as ketu me mirë me vritë,
Në rregull pranoj me këtë që e the, por as nga ti nuk dua të me bash sekrete nga une.
Ne rregull Daniel- u pergjigj Sara
Dua të me pergjigjes me këte pyetje që të them tani Sara ?
A me dashuron mua- u pergjigj Danieli duke e shikuar në sy Saren
Nuk e di, nuk e di, ai me kindapuar, si ka mundesi me kaq kohë të dashuroj një person.
Edhe pse kur jam me të ndihem e sigurt, sigur e kam gjetur personin e duhur per të kaluar kohen.
Po të dua Daniel edhe pse nuk jam e sigurt per këte pergjigje qe e thash - u pergjigj Sara
Nuk ka problem Sara une do të bej të me dashuron shum e me shum- u pergjigj Daneli duke e vendosur doren e tij ne kemben e saj.
Tani dua te puthesh Sara

 Tani dua te puthesh Sara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Funddd ☺️

I Dashuri Im Mafia Where stories live. Discover now