De tijd was gevlogen sinds de wedstrijd tegen Karasuno. Wij hadden ons tot de finale geknokt net als het team van Mark, die tegen de Royal Academy speelden. Wij speelden tegen een team waar we nog nooit van hadden gehoord, een team genaamd Occult Junior High, tenminste dat dacht ik, maar toen herinnerde ik mijzelf dat Mark een oefenwedstrijd tegen hun hebben gespeeld, en het een taaie ploeg was, maar dat maakte niet uit, want we moesten en zouden de finale winnen. Ik ging naar huis, want de training was net afgelopen. Morgen zou de wedstrijd zijn tegen Occult, en iedereen wilde scherp en top fit zijn. Toen ik naar huis liep, zag ik Mark met 2 teamgenoten lopen richting de noedelbar. 'Inderdaad Nathan, als we ons best doen kunnen we van ze winnen.' 'Mark, kijk uit.' Een vloog recht op hem af. 'Ah, wie was dat.' Mark keek over straat, en lachte. 'Ha broertje, jij ook hier.' Inderdaad, ik was degene die de bal schoot. 'Altijd scherp he meneertje Raimon.' 'Haha, ja zeg dat wel ja.' Ik liep naar hun toen en Mark stelde zijn teamgenoten voor. 'Nathan, dit is mijn tweeling broer Shane. Shane, dit is een teamgenoot van mij genaamd Nathan.' 'Hallo Shane, goed je te ontmoeten.' 'En dat daar is-.' 'Jaja, iedereen kent Axel Blaze Mark, hem hoef je niet voor te stellen. Maar wat zeggen jullie, wat eten?' Alle drie knikte ze en we liepen door. Ik hield van de noedelbar, het eten was echt lekker daar. Toen we naar binnen liepen deden de drie heel erg normaal tegen de barman. 'Ohja, dat weet jij natuurlijk niet. Shane, dit is onze coach, meneer Hillman.' 'Hallo jongen, nog een kleinzoon van de grote David Evans dus.' Ik knikte en bestelde een portie noedels. 'Zeg jongens, kunnen jullie mij wat vertellen over Occult junior, over hun spelers enzo?' 'Waarom zou je over hun willen weten.' 'Nouja, wij spelen tegen hun in de finale.' 'Ze stellen opzich niet zoveel voor, ze hebben een raar team, maar de raarste is hun coach. Ook hebben ze 1 supertactiek: Geestslot. Maar als je dat tegen weet te houden, wat een team als Lupin Junior High zou moeten lukken, heb je er geen moeite mee.' 'Ah oke, ik zal het doorgeven. Trouwens, als wij morgen winnen, is er een kans dat we aan dezelfde kant van het toernooi als jullie komen, maar dat is alleen als jullie verliezen van Royal, maar als jullie winnen komt Royal aan dezelfde kant.' 'Wij winnen sowieso, dus jullie zullen tegen Royal moeten spelen.' 'Ha, dat is veel vertrouwen voor een klein team als jullie.' Ik zette mijn eten weg. 'Veel succes morgen, jullie gaan het nodig hebben.' Toen Shane weg was zei Nathan tegen mij; 'Mark, ik vind je broer maar vreemd, ene moment is hij chill, en het volgende moment gedraagt hij zich vervelend.' 'Ah ja, zo is hij gewoon hahaha.'
Uiteindelijk won Raimon van Royal, en werd Occult met 7-0 verpulvert door Lupin. Dit stukje was een beetje een proloog, nu het 2e gedeelte van het toernooi begint, zal ik de wedstrijden ook gedetailleerder vertellen, veel leesplezier!
JE LEEST
Inazuma Eleven: Shane Evans, de toekomstige legendarische speler.
FantasyDit verhaal gaat over Shane Evans, de in een alternatieve tijdlijn broer van Mark Evans. Dit is de persoon die ik zou willen zijn als ik in dit universum zou leven. Shane is een rustige jongen aan het begin, en vind zijn broer aan het begin van de s...