Het echte toernooi begint: de 2e fase

7 1 0
                                    


'Beste voetballiefhebbers, vandaag zijn we bij het begin van de 2e fase van het Voetbal Frontiertoernooi. Zometeen zullen 1 voor 1 de teams naar voren komen.' 'Oke mannen, zijn we er klaar voor?' Ja! ' En daar zien we het verrassende team van Raimon Junior High. Na 40 jaar zijn ze weer terug bij de laatste fase, en we zullen allemaal hun progressie volgen.' 'Oh wat spannend, moet je zien hoeveel mensen in het stadion zitten.' ' Ja, maar bij een toernooi als dit is dat ook niet zo gek.' ' En daar hebben we de kampioen van vorig jaar die dit jaar zijn titel zal willen verdedigen, Royaaaal Academyyy!' Jude liep langs en stak zijn duim naar me op. ' Dit is het Mark, het grote werk. Als je je hier kan onderscheiden, zal je echt gewardeerd worden.' Na Royal kwamen nog een paar teams het veld op, waaronder Shuriken Junior High, Farm Junior High, Kirkwoord Junior High, Island Junior High en Falcon Junior High. 'En kijk eens wie we daar hebben. Deze school word gezien als een team die dit jaar kans maakt op de titel, Lupin Junior High!' Ik liep uiteraard naast Nakamaru, met Mason en Jason voor ons, Ringo natuurlijk voorop, en recht achter ons Ontari en Printo. Ik keek met een arrogant lachje naar mijn broer, terwijl hij me toelachte. Als laatst kwam Zeus Junior High, maar er kwamen geen spelers het veld op. Het bleek dat ze er niet bij konden zijn.

De ceremonie was afgelopen en mijn team liep langs Raimon. ' Oh hey Mark, heb ik mijn team al laten zien. Dit is mijn aanvoerder, Ringo Stagger, en hem ken je natuurlijk, want Nakamaru is vaak bij ons.' 'Yo Mark, alles goed?' zei Nakamaru met een grijns. ' Tuurlijk, je moet binnenkort maar weer eens langs komen.' ' Komt goed.' ' Dat daar is onze keeper, Ontari, en die 2 daar zijn ook broers, Mason en Jason.' ' Oke oke, maar ik heb een idee, aangezien we allebei een wedstrijd hebben over 2 dagen, zullen we vandaag bij Raimon een oefenwedstrijd spelen? We kunnen over 2 uur beginnen.' 'Wat zeg je Ringo?'; zei Nakamaru. Shane hoorde dat al niet meer, aangezien hij weg was gelopen. 'Hah, tegen jullie? Het zou wel interessant zijn. Oke, we doen het, over 2 uur bij Raimon.'

2  uur waren verstreken en Raimon stond op het veld op te warmen. 'Waar zouden ze zijn Mark?' 'Ik heb geen idee Nathan, Shane reageerd ook niet op mijn berichten.' Toen hoorde ze een luid gebrul. Een mega grote bus kwam aangereden, en alle toeschouwers keken op. Toen de bus eenmaal stopte, kwamen alle spelers eruit. 'Dus dit is Raimon he, helemaal nog niet zo erg'; zei Ringo. Alle spelers gingen uiteindelijk op hun plaats. 'Goedmiddag mensen, live hier naast het veld, staat je vaste commentator Chester Horse Jr. voor het verslag van deze wedstrijd. Vandaag een oefenwedstrijd tussen Lupin Junior High en onze trots, Raimon Junior High!' De scheidsrechter floot voor het begin van de wedstrijd. Axel en Kevin stormden naar voren. 'Hier Kevin, voor jou.' Kevin nam de bal aan en bracht zijn Fighting Spirit uit. 'Grote Samurai, Musashi aantrekken!' ' Zozo, een speler met een Fighting Spirit, en die hem aan kan trekken. Zo te zien heb ik ze onderschat.' Kevin rende naar de goal en schoot. Hij schopte de bal een paar keer omhoog, en toen riep hij; 'Drakenstorm'! De bal raasde naar de goal met een zwerm van draken erachter aan. 'Kom op Ontari die is voor jou.' 'Ha, natuurlijk.' 'Koning van de jungle, Gorilla!' 'Gorilla Blok!' Ontari hield de bal met gemak tegen. Hij schoot de bal naar voren, maar hoorde iemand roepen. 'Stop hier onmiddelijk mee!' Het bleek dat Shane de bal had onderschept, en de trainer Watertown was ook aangekomen. 'Zijn jullie helemaal gek geworden, we hebben morgen een wedstrijd en jullie gaan nu ook een wedstrijd spelen. We vertrekken nu meteen. Jullie hebben geluk dat Shane me dit heeft verteld, anders hadden jullie een nog groter probleem gehad.' 'Ja coach, sorry coach!' Shane schoot de bal keihard op de grond waardoor er een kleine zandstorm kwam, en toen die weg was, was Lupin Junior High ook weg. 'Nou dat was vreemd.' 'Klopt Nathan, maar hun coach en Shane hebben wel gelijk, en bovendien komt dit goed uit voor ons, aangezien het best een domme keuze was, want dit was een zware wedstrijd geworden, en dan waren we morgen kapot.' 'Daar heb je gelijk Mark, laten we ons maar focussen op morgen.'

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 13, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Inazuma Eleven: Shane Evans, de toekomstige legendarische speler.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu