"Kapa çeneni yoksa senin için hiç iyi olmayacak küçük kız."
'Sen kimsin beni susturuyorsun? Senin yardımına ihtiyacim yok dememe rağmen kendini benden üstün göstermeye çalışıyorsun. Haddini bil, sen benim daha kim olduğumu bilmiyorsun.
"Kimmişsin küçük hanım? Babası kumarda bütün servetini kaybetmiş Bir kızsın sadece yani çaresizsin!'
Bunu soylememle aniden yüzümde hissettiğim yanma hissi ile birlikte şaşırmıştım.
'Sen bana çaresiz diyemessin!'
Bu bardağı taşıran son damlaydi artık. Hep ortamda otorite sahibi biriyken böyle bir tokadı affedemezdim.
"Kapa çeneni yoksa senin o çok sevdiğin dilini keserim."
'Sen kimsin be!'
"Lannn alın götürün şunu gözüm görmesin, ben cezasını daha sonra vericemm. Ayrıca kapatin ağzını bağırmasın"
'Tamam abi her zaman ki yere bırakıyoruz'
"Tamam lan tamam uzatma işte hadi çabuk olun"
Ağır konuşmuşmuydum acaba ? Gözlerindeki acı tebessüm...
Mekan bugün herzamankinden daha kalabalıktı sebebinin ne olduğu ise hiç önemli değil diye bugün kafayı dağıtmak istiyor dum sadece.'Merhabaaa'
Gözlerim yarı açık yarı kapalı açtım.
"Söylee"çok yorgun görünüyorsun emir biraz hafiflesen çok daha iyi olur."
"Nasıl olacakmış oo?"
'Bana gidelim orada görürsün.'
Uzun bir yoldan sonra kızın tarif ettiği gibi geldik. Gelir gelmez kendimj yatakta buldum açıkçası çokta hoşuma gitmişti.
Sabah erkenden kalktım ve duşa girdim. Dayak yemiş gibiydim...
'Günaydın hayatım'
"Günaydın"
'Nereye gidiyorsun?'
"Bu seni ilgilendirir mi"
'Bilmem'
"İşine bak bulaşma bana pişman olursun mekana da girip çıkma fazla."
'Ne oldu yanlış bişeymi söyledim yoksa'
"Ben çıkıyorum uğraşma canimi sıkma!
Aşağı park ettiğim arabayı çalıştırmak üzereyken dünkü kız geldi aklıma. Adı neydi ?
" amına koyduğum nie açmıyon lan telefonu. Yarım saattir arıyorum piç kurusu çabuk kizi bizim mekana getirin."
Beni karşılayan osmani görünce kan beynime sıçradı.
"O telefonu götüne sokarım anladı mı "
'Kusura bakma abi duymamışım, kız sabahtan beri bağirio üstelik o piç kurusu nerde hesap vericek diyip duruyo valla ben demiyorum kız diyo abi!'
Ne hesabi soracak ki?
Karşısında beni görünce gözleri fafif parladı kahveleri değişik bi ton oldu birden.
"Açın ağzını".
'Sen kimsin lan adi herif beni zorla kaçırdınız. Bunların hepsini sorucsm sana.'
"Laflarına dikkat et bence KK küçük hanım daha kötüsünü yaşamak istemiyorsan..!"
"Alın götürün şunu uğraşamam bununla.'
Gitmesini istiyormuydum gerçekten. Böyle hissetmemin sebebi neydi o kızda farkli olan neydi?
'Kızı takip edin gittiği yeri bilmek istiyorum."
'Hayırdır abi kız hoşuna mı gitti?'
"Kes lan sikik sikik konuşma dediğimi yap."
Aradan sadece iki güne geçmesine rağmen nerede nasıl olduğunu bilmeme rağmen görmek istiyordum sanki. Bugün içimdeki bu his daha ağır basıyordu. Arabayı çalıştırmak için anahtarı çevirdim ve gitmek için hazırlandım. Bunu yapmalımıydim?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bazı bölümlerde yazım yanlışları oldu ne olur kusuruma bakmayın 🙏
Literatura Feminina💜