Nu , nu este sfârșitul meu sau a ceea ce scriu , e sfârșitul celor 4 ani de liceu care au zburat atat de repede.
Cand vine vorba de liceu...pai imi aduc aminte cum in prima zi de liceu am întârziat si asa am cunoscut-o pe colega mea de banca care m-a luat cu ea , ea a fost singura care a fost curioasa sa ma cunoască.
Imi aduc aminte de prima diriginta care in prima săptămână m-a facut să-mi doresc sa ma mut din liceu si care mi-a mărturisit că s-a înșelat in privința mea.Ulterior , la începutul clasei a XII-a s-a prăpădit .
In clasa a X-a am întâlnit-o pe cea care avea sa ne fie diriginta pana la absolvire si care ne-a facut liceul mai frumos .
In perioada liceului am fost foarte timida , nici pana acum cand am absolvit nu am reușit sa ma deschid in fata colegilor sau a profesorilor , niciodată nu am inteles de ce , eram atat de deschisă cu ceilalți .
In acești 4 ani am facut multe nebunii , primele petreceri , prima beție , prima narghilea si prima tigara . Primul meu chiul a fost foarte stresant pentru ca mereu imi era frica ca nu cumva sa fiu prinsă dar mai apoi am prins curaj , vinerea era zi de cafea .
In clasa a X-a , in ultimele săptămâni , in 30 Mai , cu o zi inainte de ziua mea mi-am cunoscut marea iubire , totul a inceput de la un snap , a doua zi era vineri si normal , cafeaua de dimineata ceea ce a condus la întâlnirea noastră la o trecere de pietoni , unde m-am prefăcut ca nu-l vad pentru ca tremuram ca o disperata. A fost cel mai puternic sentiment simțit , dupa ceva timp am ajuns să mă formez eu ca femeie dupa caracterul lui , multe nopți nedormite si multe convorbiri care imi imprima tot mai tare ideea că vreau să-l cunosc mai bine , era atat de misterios incat i-am aflat numele dupa un an de la primele noastre mesaje . In următoarele luni am ajuns insfarsit sa fim impreuna , atunci am aflat ca toate gândurile mele despre oare cum ar putea fi el s-au schimbat radical .
Iar acum la sfârșitul poveștii liceului am ramas cu puține amintiri dar cu o alta eu , o prietena care imi este ca o sora si cu o nedumerire uriașă "Oare de ce nu ma pot deschide in fața colegilor mei , chiar si acum dupa 4 ani?"
CITEȘTI
Șerpi in psihologie
Teen FictionAici vreau sa dezbat diverse subiecte din viața de zi cu zi și vreau să dezvolt tot ce aș putea dezvolta . Daca vreți să dezvolt un anumit subiect sau întrebări , DM si dacă am ce dezvolta ...cu tot dragul Vreau sa fie ceva liber...nu creativ