𝟲/𝟳

301 25 23
                                    

Zayn: Olea, üzgünüm tutamadım kendimi

Olea: başımıza ne geliyorsa senin bu tutarsızlıkların yüzünden zaten Zayn

Olea: daha ne kadar söylemem gerekiyor Zayn?

Zayn: laftan anlamaz bir piçim evet biliyorum

Olea: her seferinde seni engelliyorum ve başka bir yerden çıkıyorsun, bıktım

Olea: yazma bana

(Görüldü)

Olea: üzgünüm sinirimi senden çıkardım

Olea: kaba oldu laflarım

Olea: seni kırmadan aramızdaki bağı koparmaya çalışıyorum

Olea: 3 yıl önce koparmamız gereken bağı*

Zayn: laf atmadan olmuyor değil mi Olea?

Olea: olmaz Zayn

Zayn: kısır döngüde takılı kaldık farkında mısın?

Zayn: izin ver düzelteyim

Olea: Zayn

Olea: üzgünüm ben her şey için

Olea, Zayn'i engelledi

Zayn: ne oluyor Olea?

*Bu mesaj gönderilemedi*

Zayn: batırdım değil mi?

*Bu mesaj gönderilemedi*

05.02.2019

Zayn: sevgilim

Olea: efendim

Zayn: sen iyi misin?

Zayn: neler oluyor?

Olea: ben hiç iyi değilim Zayn, sana ihtiyacım var

Zayn: ben gelemem

Olea: biliyorum, bu yüzden ben geldim

Zayn: nasıl yani?

Zayn: burada mısın?

Olea: kapının önündeyim Zayn

Zayn: ben müsait değilim

Olea: Zayn senin her halini gördüm ben, bir şey saklıyorsun şu an

Olea: yedek anahtar ile mi gireyim?

Zayn: Olea geri dön sen

Olea: ne?

Olea: kaba oluyorsun

Zayn: üzgünüm elimden gelen tek şey bu

Olea Lesley

Saksının altındaki yedek anahtarı aldım, sürpriz yapıyor diye umdum, kilidi çevirdim. Zayn'in 'siktir' diye inleyişini duydum. Koridorun sonundaki odaya doğru yavaş yavaş yürümeye başladım, içimden lütfen sürpriz yapıyor olsun diye geçirdim, yatak odasının kapısını hafifçe ittirdim ve en yakın arkadaşım Emily kıyafetlerini giyinmeye çalışıyordu. Zayn'in yüzünde gördüğüm ruj izleri ihanete uğradığımın kanıtıydı.
Nefes alamadığımı hissettim, kalbim sıkışmıştı. Zayn hemen durumu toparlamaya çalıştı.

"Olea, ben-"

"Senden nefret ediyorum! Bunu bana nasıl yaparsınız?"

Emily hemen konuşmaya başladı.

"Olea, Harry'nin haberi olmasın."

Elime geçirdiğim iki mumu ikisine de fırlattım. Acıyla inlediler.

"Yüzsüzler!"diye mırıldandım.

Koşarak evden uzaklaşmaya başladım, Zayn'de peşimden koşuyordu, bir daha onu asla affetmeyeceğimi bildiği halde koşuyordu. Bana yetişip kolumu kavradı, beni tam kendime çekerken yumruğum ile kendine geldi.

"Seni asla affetmeyeceğim, rahat bırak şimdi beni."

"Olea hayır, ben bu okyanus gözlere bakmazsam yaşamamın ne anlamı var? Olea yapma böyle, seni seviyorum ben."

"Öl o zaman."

Bu görüşümün onu son görüşüm olmasını istedim, tekrar karşılaşmak istemediğim iki kişiden biriydi, en yakın arkadaşım sandığım kızın sevgilim ile birlikte olması canımı acıtmıştı. Daha çok acıtan hala Zayn'e aşık olmamdı, kendime zamanla unutacağıma dair söz verdim. Harry'nin evine doğru yürümeye başladım, bir yandan ağlıyor bir yandan da düzgün yürümeye çalışıyordum. Telefonumun çalması beni tekrar dünyaya bağladı, Harry arıyordu, açıp tiz ve bir o kadar çaresiz sesimle konuşmaya başladım.

"Harry!"

"Olea! Sen ağlıyor musun? Yanına gelmemi ister misin?"

"Sana geliyorum, dışarıda konuşabilecek bir konu değil."

"Tamam, ama ağlama lütfen, seviyorum seni unutma bunu, bekliyorum."

Hemen Harry'nin yanına gitmek için koşmaya başladım, insanlar deli görmüş gibi bakıyordu, Harry'nin kapısına geldim. Harry ağlama sesimi duymuş olacak ki ben daha kapıyı çalmadan kapıyı açtı, sıcak ve şefkatli kolları ile sarıp sarmaladı beni, ne olduğunu bilmeden teselli etmeye başladı. Salona oturdum ve hepsini anlatmaya başladım, gözlerinin dolduğunu gördüm. Zayn'i aradı ve öfkesini kusmaya başladı.

"Bunu bize nasıl yaparsın?"

"..."

"Sus konuşma, bundan sonraki hayatında ne beni ne Olea'yı görürsün."

"..."

"Orospu çocuğu!"

"..."

"Siktir git bir daha görmeyeyim seni."

Telefonu Zayn'in suratına kapattıktan sonra gelip bana sarıldı ve konuşmaya başladı.

"Birlikte atlatacağız güzelim, her şeyi birlikte-"

"Eğer ben bugün Zayn'in evine gitmeseydim bunu fark etmeyecektik."

"Sen onu her olayda affediyorsun Olea, ama bunda olmaz, engel olurum sana."

"Evet belki her olayda affetmeye devam ederdim, Zayn beni aldatmasaydı."

𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐞 ➳ 𝐙𝐚𝐲𝐧 𝐌𝐚𝐥𝐢𝐤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin