letters to Olea

243 12 20
                                    

05.02.2026

Selam Olea, Hayatımın anlamı...

Seni çok özledim Olea, kalbim sızlıyor. Bu mektubu cam bir şişeye koyup okyanusa, sana göndereceğim Olea.

Olea seni çok istiyorum ama okyanustan korkuyorum. Beni almasından değil, beni sahiplenmesinden korkuyorum. Ama senin için geleceğim ve artık onun olacağız. Okyanusun derinlerinde...

Senin sadece benim okyanusum olmanı istiyordum, şimdi herkesin okyanusu oldun Olea. Ve ben kıskanıyorum.

Ama belki okyanus senin içindedir, okyanusu sahiplenmişsindir.

Okyanus Tanrıçam, beni de sahiplenir misin?

-Zayn

06.02.2026

Tanrıçam, artık beni sevmiyor musun?

Neden almadın beni?

Her ne kadar suçlu olan ben olsam da bana kıyamayıp bana geri dönüş yapıyordun Olea, bu sefer öyle olmadı. Çünkü değiştirdi seni, bu garip astronomi.

Olea sensiz yaşayamam dediğimde öl o zaman demiştin, neden rolleri değiştik hayatım? Neden ben gitmedim buralardan?

Okyanusun öfkeli dalgalarına öfkeliyim, suçsuz bir meleği aldı, Tanrıçamı aldı, yaşama sebebimi aldı okyanus.

Mektubum ıslanmasın diye şişe mantarını kapatmama gerek kalmadı, kağıt gözyaşlarımın okyanusunda yüzüyor Olea.

Seni seviyorum.

-Zayn

05.02.2027

Olea, uzun zamandır sana mektup yazmıyordum, seni ne kadar özlediğimi tahmin bile edemezsin Lea.

Buraya sana haber vermeye geldim Lea, bugün bir kız çocuğu evlat edindim, adı Alyeska.

Sen okyanustun, o da okyanusun kıyıya çarpan dalgaları.

Alyeska adının anlamının dalgaların intiharı olduğunu söyledi.

Sen okyanustun o da dalgaların intiharı, ben ise o dalgaların vurduğu kıyıyım.

Ve her dalga geldiğinde- senin olmadığın her bir gün geçtiğinde -ben daha da yıpranıyorum.

Ama kendimi seni sevmekten alıkoyamadım, o yüzden yine ve yine buradayım, Alyeska ile birlikte.

-Zayn

15.04.2040

Selam anne.

Bugün 19 yaşıma bastım, babam hep buraya bir şeyler yazmamı isterdi, o yaşarken yapamadım anne, özür dilerim.

Babam geçen ay gitti buralardan.

Banyoya girdiğim an babamı kanlar içinde gördüm anne. Minik bir not bırakmıştı.

"Olea beni kendi okyanusuna almıyor kızım, ben de kan dolu okyanusumda gidiyorum buralardan. Tüm hatalarımı bu kan dolu okyanusa bırakacağım, ruhumla birlikte. Lütfen kızma bana, seni seviyorum. Okyanus gözlü çilli kızım, Olea'm."

Babam da gitti anne.

Beni Olea'm diye seviyordu, onun gibi bir babam olduğu için çok şanslı hissediyorum. Senin hakkında konuşmaya gerek bile yok. Tanrıçasın. Babam fotoğraflarını gösterdiğinde güzelliğin beni bile büyülüyordu anne, siz mükemmeldiniz. Arkanızda bir enkaz bıraktınız anne.

Babam beni evlat edinmeseydi çok kötü bir hayat yaşardım anne, ikinize de çok teşekkür ediyorum.

Çok kötü bir hayat yaşamak üzereydim, babam seni aldatmasaydı.

-Alyeska Malik

________________________________

2021 yılının yazında yazdığım bu kurguyu 2023 kışında düzenleyip tekrar karşınıza getirdim.

Zayn'in Olea'yı aldatması sonucunda pişmanlığı ile başlayan bu kitap, Olea'nın ölümünden yıllar sonra Zayn'in kendi canına kıymasıyla bitiyor. Zayn aşık olduğu kadınla ilişkisinde yaptığı hiçbir hatayı evlat edindiği o güzel kızı Alyeska'da yapmıyor. Alyeska'nın gözünden Zayn, onun hayatını kurtaran bir babaydı. Belki de Zayn Olea'yı aldatmasaydı, Zayn Alyeska'yı evlat edinmeyecekti. Eğer Zayn Olea'yı aldatmasaydı, Alyeska aile sevgisi görmemiş bir kız olarak büyüyecekti.

Her zaman favori kurgum olarak kalacak, umarım beğemerek okumuşsunuzdur. Yeni bir Zayn kurgusu yayınladım, ona da beklerim<3

🎉 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐞 ➳ 𝐙𝐚𝐲𝐧 𝐌𝐚𝐥𝐢𝐤 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐞 ➳ 𝐙𝐚𝐲𝐧 𝐌𝐚𝐥𝐢𝐤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin