(11 luty/22:12)
Clay Pov :
She invited me like 1 hours but when I write to her nothing happen she don't answer me! I really worried about her! She just like my soulmate! If something happen to her i really gonna c#t myself! but finaly...
×Clay?
finally she wrote back to me the stone fell from my heart
Laur Why didn't you reply to my?!
×I just... when I invited you i just write with my friend but I was thinking and when I dressed myself I got remember my...my ex...
You got ex...?
×Yeah...
You don't see me Good because of that he don't be Good right...?
×he was horible! I hate him but today when I got walk i fell him around me and i scared now!
she really scared i just hope she don't cry...
×Clay...?
im sorry....
×about What...?
im just sorry im not with you...
×not with me...? Well A have sweetshirt from your march so maybe thats helps me don't cry...
I really happy about what she wrote because Laur don't cry because of my sweetshirt...
Can A call to you...?
×Yeah I dont see why not..
Okey..
I just call to her and...
- Laur...
- Clay...
- I think... and are you want to live in New York!?
- I...
Please Tell Yes....
- I really want but...
But...
- I just scared like scary cat whem i see-
That's because of This guy!
- Please Laur! George, Sapnap, Karl and QUACKITY gonna live with me but i really want you too here! Please They gonna kill me there!
- ....
- Laur...?
- Clay... I.... I gonna tell you tomorow okey...?
- Of course Good Night Laur...
- Good Night Clay...
*I end call... thats really sad....
Lauren Pov:
nie wiem co mam zrobić naprawdę chce jechać do Nowego Jorku ale naprawdę się boję.... prześpię się z tym pomysłem i zobaczy się...
=| Time Skip |=
=| twa tygodnie później |=
(26 luty / 06 : 16 czasu polskiego)ugghg... która jest godzina... szósta! O mój boże nie ma mowy że teraz zasnę.. poprostu ubiorę się i pójdę się przejść... odkąd Dream zaproponował mi wyjazd do Nowego yorku śni mi się mój były, I Dream, I raz nawet widziałam siebie z trzeciej osoby w karetce to troche dziwne nie powiem ale nie wieże w sny prorocze więc niezbyt knie to obchodzi.. ehh... miałam zagrać a Dreamem w Bedwarsy ale boje się mu odpisać nawet kiedy on do mnie spami..
=| Time Skip 20 minut |=
- No dobra..
Zamknęłam drzwi i wyszłam poszłam w stronę sklepiku obok mojego domu to dosłownie 200 metrów tyle że... rozejżałam się i weszłam na pasy na drodze nie było żadnego auta byłam przy końcu pasów i wtedy poczułam tylko ból i widziałam ciemność ocknełam się i widziałam jakiegoś chłopaka wyglądał jakby był w moim wieku chociaż ciężko powiedzieć wszystko było rozmazane pytał się mnie o coś ale ja słyszałam tylko pisk...
{Clay Pov}
=| Time Skip 2 hours |=
I gonna call to her i hope she gonna answer me!
- Dzieńdobry?
- ... Who are you and where is Lauren?!
- Mr... Clay right?
- ...Yeah...
- Mrs... Lauren have car crush in this moment she is in hospital....
*no... no....No!!
- where in...?
- #######
- Are everythings be okey...?
- I think that Mr.
- thats Good... I send A friend to her
- Whats his name?
- Nick ######
- thank you Mr. She be okey
- thanks....
*I hung up... and immediately I call to Sapnap
- Sapnap!
- OMG What Dream i have a stream
- You have a stream..?
- Yeah
- Then End it!
- What no!
- End because someone who Is in country where you are have problem!
- Who?
- You know who! end this stream!
- Okey okey bye
{Nick Pov}
*What can happen
- Okey sorry everyone but i need to end
*Everyone wrote "What happen" or "Who have problem"
- Im sorry bye everyone
*I end my stream in laptop And i call do Clay
- You can Tell me What happen I end stream
- Laur is in hospital! You idiot!
- Wait What What happen!
- I dont know all What i know she have a car accident you must go to her!
- me?
- Yes because you are in Poland you idiot!
- Oi.. Yeah which on is she?
- ####
- okey I go to her
- Why you so calm!? BYE
_________________________________________
694 słówaTen epizod był ciężki nie powiem szczeże sama się płakałam jak to pisałam serio. Szczeże zastanawiam się czy tylko ja przeczytam cała tą historie i mi się nie znudzi wsęsie ja serio mogę przeczytać wcześniejsze i dopiero pisać dalej i zawsze jak wracam do pisania to najpierw czytam wszystko wcześniej serio czy tylko ja tak mam=-= (pewnie tak) i jak ktoś chce można mi zadawać pytanka!
CZYTASZ
Ważna dla niego/Dream x Reader/💚
RandomZawieszona ❌ Ogólnie bardzo jej nie lubię, przeczytałam ją jeszcze raz i uważam że jest chujowa a gramatyka mnie po prostu dobija, polska i angielska, jestem wdzięczna osobą które ją przeczytały ale jakim jebanym cudem wam się to podobało. Ogólnie c...