Олчихлоо

4 0 0
                                    

     " Хан захиралаа зөвлөлийн хурал эхлэх гэж байна. Та бэлэн үү"
Тэгьеээ одоо явцгаая сая жоохон дуг хийчихлээ. Хурал эхлэв>"Захирлаа энэ одоо юу болоод байгаа юм бэ? EDE грүп биднийг өөрсдийнх нь энэ сар гаргах гэж байсан ухаалаг чихэвчийн загварийг хулгайлсан гээд аль хэдийн гомдол гаргачихлаа. Ууг нь их борлуулалттай байсан юмсан яаж цохицуулах вэ!" Би та хэдийг яагаад энэ зөвлөлд оруулсан юм шиг байна. Иймэрхүү асуудалд намайг оролц гэх гээд байгаа юмуу . Би энэ HS грүпийн захирал Хан Сэкён/манай гол дүрийн эмэгтэй/ . Өөрсдөө мэдээд зохицуул үгүй бол бүгдийг чинь халчихна шүү(ууртайгаар хэлэв).
     Пак жолоочоо явцгаая. "Хаашаа явах ьэ захирлаа? Пэнтхаусруугаа юу эсвэл Сун Ханна/Сэкёны дотны найз бөгөөд поп дуучин/ гийнх руу юу?" Өнөөдөр зүгээр гэрлүүгээ явсан нь дээр юм шиг байна. Сэтгэл санаа тиймхэн байна. Намайг пэнтхаусд хүргээд өг.
     Би тэр өдөр эрт ажлаа дуусгаагүй бол замын хажуудах шинэхэн кафен цонхны цаана суух чамайг харахгүй байсан байх.
   Гэртээ сандаран орж ирэх* Яагаад дахиад таарчихав. Тэр хүн Ким Юүнги биш байсан юм болов уу? Надад түүнтэй дахиж уулзах зориг алга. Аль хэдийн 10 жил болчихсон шүү дээ . Тиймээ таарсан ч намайг танихгүй байх. Санаа зовох зүйл байхгүй Сэкёнаа!.
Тайлбар хэсэг: Хан Сэкён болон Ким Юүнги нар нь багын найзууд байсан бөгөөд Ким Юүнги түүнд хайртайгаа хэлсэн боловч Сэкён Америк руу сурах хэрэг гарсан учраас түүнийг орхиж явсан юм. Тэд тийнхүү 18 насандаа салцгаасан. Хан Сэкён нь анхнаасаа баян байгаагүй бөгөөд 13н насанд нь аав ээж хоёр нь салсны дараа аавтайгаа хамт байж ядуу буурай амьдрал туулж өөрийн хөдөлмөрөөр HS грүпийг үүсгэж технологийн салбарт амжилт гаргаж буй бие даасан залуу эмэгтэй юм.
      ... Маргааш өдөр нь> Хавар болж байгааг  ч хэлэх үү гадаа үнэхээр сайхан болжээ Со нарийн бичгийн даргаа. "Тийм байнаа захирлаа. Ингэхэд та кофе уух уу урд шинэ кафе нээгдсэн байсан. Үнэхээр тансаг орчинтой. Өчигдөр би тэнд бүр MEMORY  нисэх компаны захирлыг харсан гээч! Олон хүн царайг нь мэдэхгүй ч би тэрний фэн грүпд байдаг болохоор танисан юм л даа үнэхээр царайлаг. Нэрийг нь ... аа тийм Кк Ким" ...(зогсоох)  За одоо болно доо би өөрөө яваад кофегоо авчихна ххэ. Чи надад санаа зоволгүй явж ажлаа л хий.  "-Зааа захиралаа. Өө тийм мартах шахлаа өнөөдөр орой 9 цагаас Riverpalace дээр язгууртнуудийн үдэшлэг болно гэсэн. Танд хамгийн түрүүнд урилга явуулж байнлээ. Та очино биздээ. Тэнд бас EDE грүпийн дэд захирал ирнэ. Энийг ашиглаад хулгайн асуудлийг шийдчихвэл ч ... ззө би гарлоо захирлаа"
    Хүүүххх үнэхээр яриасаг юм гээч ххэ. Хийх юм байхгүй болохоор очсон ч болох л юм.
     Үдэшлэг эхлэв> "HS грүпийн захирал
Хан Сэкён ирлээ!!! Тавтай морилно уу Хан захиралаа! Та үнэхээр үзэсгэлэнтэй юм гээч! Би өнөөдрийн үдэшлэгийн зохион байгуулагч юм л даа. Таныг би VIP өрөөнд хүргэж өгье. Тэнд бүр MEMORY ийн Ким захирал байгаа та очоод танилцаарай. За ороорой ороорой"
  " -Заа энэ хүн нөгөө Ким захирал, харин энэ бүсгүй бол Хан захирал танилцаарай"
    Би тэр үед тэндээс шууд зугтаах байсан юм. Тиймээ бид тэнд дахиад уулзлаа. MEMORY нисэхийн захирал нь Ким Юүнги байсан юм. Бүх биеэр минь халуу түгж , зүрх минь зогсох шахсан тэр мөчид тэр надад ийнхүү хэлсэн юм. "Удаан уулзсангүй шүү. Чамайг олсондоо үнэхээр баяртай байна. Санасан шүү Сэкён аа"
              


             Үргэлжлэл бий....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Энэ удаад надтай үлдээчWhere stories live. Discover now