3.Bölüm

571 45 15
                                    

Doruk , Asiyeyi yalnız başına denizin ortasında uzanırken görür . Berk ise tam deniz kenarında ağlıyordur. Doruk Berkin yanına gelir.
Doruk : Berk ne oluyor
Berk : Kriz geldi yine . Kendini denize attı.
Doruk : Ne krizi? Ve niye oldu?
Berk : Salih manyağı buldu yine bizi
Doruk : Salih manyağı o krizlerinde yapma diye sayıkladığı adam mı?
Berk : Evet.
Doruk : Kriz nedenini sormuyorum şimdi. Asiye hasta olacak .
Berk : Onu iki şey sakinleştirir. Biri Deniz . Diğerini boşverr
Doruk : Iyi gelecek bir şey ise söylee
Berk : Sen boşver onun yanına git gelsin beni böyle görmesin
Doruk : Tamam bekle sen burada

Doruk Asiyenin yanına gider . Onu denizden çıkarır
Doruk : Berk bizi sorarlarsa Asiye yalnız kalmak istedi evde uyuyor bende arkadaşım hasta anne ve babası yurtdısında ona bakmaya gidiyorum tamam
Berk : Tamam ama.birşey olursa ara.
Doruk : Tamam

Asiye tepki vermiyor ve sakinleşmeye çalışıyordu . Doruk onu kucağına aldığı için kokusunu rahatça içine çekebiliyordu . Buda sakinleşmesine yardımcı oluyordu.

Doruktan
Asiye kucağımda. Rahatlamaya çalısıyor.
Niye bu krizleri geçirdiğini merak ediyorum . Ona bunu yapan Salih şerefsizini öldürmek istiyorum. Ama şimdi Asiye daha önemli . Onu dağ evine götürdüm. Yavaş yavaş kendine geliyordu .

Asiye : Dorukk
Doruk : Yorma kendini .
Asiye : Sağol

Asiyeyi yatağa bıraktım. Uyudu hemen. Biraz onu izledim . Çok güzeldi. Sonra uyanırsa yanlış anlamasın diye aşağı indim.
Bu duygular neydi? Ben Harika ile sevgiliydim. Ona da haksızlık oluyordu . En kısa zamanda ondan ayrılmam lazımdı . Babam zamanında Kenan Amca ile konuşup bizi sevgili yapmaya karar vermişti. Ama biz o zaman başkalarını seviyorduk. Bunu Harikada biliyordu . Ailelerimizin hatrına sevgili olmuştuk.
Ben o zamanda Asiyeyi seviyordum. Ama nedense biz küçükken  çekip gittiler. O olaydan sonra dediler. Ama o olay nee?
Asiyenin sesini duydum bir süre sonra . Hemen yukarı koştum. Asiye elinde cam parçası ile koluna çizikler atıyordu.
Doruk : Asiyee !
Hemen elinden aldım cam parçasını . Daha sonra koluna pansuman yaptım. Asiye sakinleşmemisti hala. Berki arayıp durumu anlattım . Krizin ikinci evresine girdiğini söyledi.  Buraya geliyor. Gelene kadar Asiyeye sarılıp sakinleştirecek bir sekilde konuşmamı istedi.  Bende dediği gibi sarıldım ona .
Asiye : Dorukk ben çok korkuyorum . Yine gelirse. Hep en değerlim dediğim kişilere zarar vermeye çalışıyor.
Doruk : Asiye yapamaz birşey rahat ol. Sakinleşmen lazım. Kendine zarar veriyorsun . Bu iyi birşey değil. Seni sakinleştirecek birşey yapalimm
Asiye : Sadece benimle konuş . Ama susmadan .
Doruk : Peki tamam.

Doruk Berk gelene kadar Asiye ile konuşur . Berk gelir sonra.Doruk onları yalnız bırakır.Ama merakına yenik düsüp dinler.

Berk : Asiyee
Asiye : Berkkk
Berk: Kuzum gel iç ilacını .
Asiye ilacları icer
Berk : Kolun çok kötü olmuş . Ama bunu kendine yapma balım
Asiye: Berk ben yine aynı yere gitmek istiyorum
Berk : Asim bak korkma yine aynı yer olmaz. Aşamazsın sonra bu durumu
Asiye  : Berk onun anısı var o olmadan aşamıyorum biliyorsun
Berk : Kuzum bak ablan öldü biliyorsun hem sen şimdilik arkadaşın ama daha sonra eniştem olacak arkadaşa sığınsana
Asiye : Berk sevgilisi var . Ve sevgilisi en yakın arkadaşlarımdan biri. Ne yapmamı bekliyorsun?
Berk : Tamam Asim ama bunu sakın unutma onlar birbirlerini sevmiyor. Seni ve Oğulcanı unutamadılar . Sonra babaları onları sevgili yaptı.
Asiye : Berk buraya onunla gelmem bile hataydı.
Berk : Asiye kusura bakma ama seni o eve götürüp işkence çekmeni izleyemem!
Asiye ve Berk bir süre daha konuşur. Doruk ise duydukları karşısında şok olmuş ve kendini bahceye atmıştır .

Doruktan
Nasıl ya ? Asiye bunca zaman beni mi seviyormuş ? Ablası mı varmış ? Kafamda bir sürü soru var ama şimdi daha önemli bir şey var. Harikadan ayrılmak.

Doruk bu sekilde düşünürken Harika kendini sahile atmıştı.
Harikadan
Ben yine aynı şeyi yaşıyirum . Oğulcanı seviyorum ama Doruk ile birlikteyim.O da Asiyeyi seviyor. Biliyirum bunu. Bu ikimize de haksızlık  . En kısa zamanda konuşmalıyız .  Ben böyle düşünürken karşımda Tolga belirdi. Eyvahh ! Bu manyak
Dorukun en büyük düşmanı . Ve Asiyenin de . Asiye ve Dorukun tanıştığını bilmiyor . Ama ikisinide ayrı yerlerden vurdu. Ve en önemlisi Melisadan hoşlanıyor. Manyak bu çocuk. Bir dakika . Doruk bunu görürse ben yandımmm. Çünkü yangın yerine çevirir ortalığı . Ve bu demekki Asiyeye patlayacak. Ve Asiyenin uzülmesi demek benim üzülmem demek .
Tolga : Harika , sevgiilin ve Asiyenin tanıştığını neden söylemedin acaba

Sınır koymaya karar verdim
20 vote 15 yorum

BİLİYORSUN ASDOR (Askiya Alındı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin