F;dicle sen hemen ajansa git ajandama bak bütün işleri iptal et ben bütün gün burda olucam hadi çabuk ol.
D;Tamam Feris hanım
Dicle hemen hastaneden çıkar hastene egoya yakın olduğu için hızlı adımlarla ajansa geçer.
D:jülide biri feris hanımla gördürüşmek isterse o bugün meşgul de ben hemen işleri iptal edip hasteneye geçicem.
J:Ne hastenesi dicle birine bir şey mi oldu?
D:Evet benim hemen çıkmam lazım görüşürüz
J:dic-
Dicle hızlı adımlarla jülideyi bile takamdan hemen ferisin odasına geçer.D:nerde bu ajanda ya!
Dicle ajandayı bulur ve bütün işleri iptal eder.
Sonra hemen hastaneye gitmek için yola koyulur.
Hastaneye varınca sedyede barışın bir odaya götürüldüğünü görür hemen yanına gider.
D;Feris hanım neler oluyor nereye gidiyor (hafif bağırır bir sesle)
F;normel odaya alıyorlar dicle ameliyat başarılı geçmiş.
D;Ne!
Dicle ağlamaya başlar ama tabiki bu mutluluk göz yaşlarıdır:).Yaklaşık bir saat 1 saat sonra barış kedine gelir.
(Feris,dicle ve aydın ona oda camından bakıyordur)
Barış hafif yorgun ve bitik bir sesle
B;dicle
Der.
Dicle tabiki cam olduğu için bunu duymaz sadece müdahale eden doktorlar duyar.
Doktor;dicle diye birini şöyledi eğer buradaysa barışı görebilir yakını sanırım.
Dedi ve gittiD:ne dicle mi demiş?!
F:dicle seni niye söyler ki barış
D:bilmiyorum ki feris hanım
F:neyse sen gir barışın yanına
D:Tamam feris hanım(Dicle odaya girer barış uyanmıştır)
B;dicle
D;barış iyi misin?
B;iyiyim ben de ne oldu bana ya
D;araba kazası ama şu an durumun iyi merak ettme sen dinlen.