- YENİ BİR HAYAT

12.6K 302 24
                                    

Babamın işleri İzmirde pekte iyi gitmiyordu.Kendiside bundan yakınır durur zaten.Akşam eve geldi.Annem mutfakta.Bense okuldan dönmenin yorgunluğuyla koltukta televizyon keyfindeyim.Babam anahtarı çevirdi ve içeri girdi.

- İyi akşamlar herkese,dedi.

-Hoşgeldin baba,dedim.Annemde hoşgeldin anlamında mutfaktan bir gülümseme attı.

Babamın sesinden birşeyler olduğunu anladım.Genelde toktur sesi güleçtir yüzü.Ama bugün bir farklılık.

- Baba bir sorun mu var ?

- Kızım otur şuraya.

Koltuğun ucuna iliştim.Babam mutfaktan anneme seslendi.

- Ece,gelir misin canım?

Annemde sonunda bitirdi işlerini yanımıza geldi.Annemdede bir haller vardı ya hadi hayırlısı...

- Murat...Artık söylede bir an önce hazırlanalım.

Bende ne zannettim ya ? Korku filmi gibi anlar yaşattılar.Ama kızmadan edemedim.

- Baba ya..Ödüm koptu.Bişey oldu zannettim.Ama sizede kızdım yani.Bensiz tatile çıkılıyo ??

- Ne tatili kızım ?

- Annem dedi ya hazırlık falan...Annem lafa girdi.Anlaşılan söyleyemeyecekti babam.

- Kızım.Biliyorsun babanın işleri kötü şu sıralar.Ama dün babana bir yazı gelmiş ve İstanbuldan çok iyi bir şirketten iş teklifi geldi.Biz babanla bunu çok konuştuk.Ve bir karar verdik.

- İSTANBULA TAŞINIYORUZ...

Hayatım bir anda elimden kaymıştı,en azından ben öyle hissetmiştim..

Ama babamıda annemide düşünmeliydim.Ki uzun zamandır akıllarındaydı sanırım bu fikir...Bu da bir fırsattı onlar için.

- Belen,kızım birşey demeyecek misin ?

Dilim tutuldu sanki. -Bbb.benn...Ne desem ki ? Yani hayatımız nasıl iyi olacaksa öyle olsun.

Annemler bunu duyunca rahatlamışlardı.Babam ertesi gün işi kabul ettiğine dair bir belge gönderecekti ve biz hemen o akşam toplanmaya başladık.Hadi bakalımm !!

- YENİ BİR HAYAT ! YENİ BİR YAŞAM ! YENİ BİR BELEN !
-----------------------------
MULTİMEDYADA BELEN ;)

- GENÇ LİSELİLER -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin