poznanie w poznaniu 1

29 2 0
                                    


Po zakończeniu szkoły podstawowej Tomek zdecydował że postanowi wyjechać do poznania (Poznań miasto doznań) bo chciał odizolować się od wszelkich problemów. Postanowił być w  techniku ale jako że jego rodzice go kiedyś zostawili w supermarkecie praktycznie ich nie ma więc spał w technikum żywiąc się gruzem ze ścian przez co ewoluował w wyższą formę ludzką tolerującą gruz jako diete poranną i coś spalającego 2137 kg, dzienni co też dało mu jakiś typ mocy bo ważył mniej od powietrza i przez to był szybszy od wiatru i zapierdalał szybciej niż ja gdy rodzice wracają z wywiadówki co jest osiągnieciem.

                                                             *      *         *

Agata. przyjaźni się z kosmitą (Anastazja) która dała jej ogromną wiedze o wszechświecie co znaczy że wie jak pauzować gry online i nie dostania +69 kilogramów po graniu w lola co też jest cudem ma też inne efekty po jedzeniu kremówek ma zróżnicowaną diete bo lubi też jadać madnarynki B) Przyjechała do poznania bo chciała uciec przed tomkiem

                                                             *  * *

    tomek uciekł z supermarketu jak z gułagu w warzone i jechał pociongiem do poznania. Pewnie pytacie   ,,skąd miał bilety?" wyżebrał. zaraz potym spotkał agate z kosmitką Anastazją podfszędł do nich aler onę uciekły.

     Na peronie Agata w padła pod pociąg Tomek jak to zobaczył od razu zawiadomił odpowiednie słuszby. Gdy przyjechała karetka ,która jest kierowana przez Jamusza (konkurencja tomka). Jamusz chciał  wpakować tomka w jeszcze większe łajno jeżdząc na wstecznym przejechał jeszcze kosmite anastazje łamiąc jej 200 kości i rozbryzgując wszystkie kremówki papieskie które były w jej kieszenii niefortunnie agata to zobaczyła i zawiadomiła służby które techenicznie tam były ale tylko na niby a jako że ich tam nie było to tomek wkroczył do akcji po zobaczeniu jamusza próbującego przejechać agate ujawnił swoją prawdziwą strone i zaczął się transformować w kombajn który wsysnął jamusza do środka resetując jego ustawienia fabryczne. zawiuzł ją do szpitala bo miał na to pieniądze które se wyhackował. nie wiedział jednak o tym że całej sytuacji przyglądał się stary januszanisa gotowy skopiować swojego syna.            po całej sytuacji agata zaprzyjaźniła się z tomkiem i razem szczęśliwie pojechali do poznania. zamieszkali w tym samym akademiku.


A+T=:3  amogus love story (SUS) [dystans] uwuWhere stories live. Discover now