Pewnego dnia Tomek z Agatą wybrali się na maraton 150km. Tomek dzięki swojej super mocy zapierdalania szybciej niż ty uciekający przed matką, która wraca z wywiadówki był pewny swojej wygranej.
Przed maratonem Tomek zaczął się rozgrzewać i postanowił przebiec 1km w jak najmniejszym czasie. próbował i próbował i za każdym razem wychodzimy 30sekund po 200 razie udało mu się przebić przebiegł je w 10 sekund. tak szybko biegł że na chodniku pozostał tylko kurz Tomek cofną się w czasie do roku 1939 (wtedy wybuchła 2 wojna światowa). Ukrywający się chłopak agaty postanowił ze to jest jedyna szansa żeby w Polsce w roku 2021 nie rządził pis tylko lewica. Pierwsze co zrobił to udał się do naj bliżej osoby i spytał się gdzie on się znajduje miejscowy chłopak mu odpowiedział że w Warszawie. Tomek wiedząc z której stronie nad ciągają Niemcy a gdzie komuna (wiedział bo "UWARZAŁ" na lekcjach) zmienił się kombajn i pojechał żeby pomóc Polakom którzy walczą przeciwko Niemcom. Niemieccy żołnierze wycofali się natychmiast gdy widzieli i słyszeli przeklinającego Tomka jako kombajn i już więcej razy Niemcy nie walczyli z Polakami zaraz po tym Tomek pojechał walczyć z komuną ponownie wygrał.
Tomek próbuje przedostać się do czasu kiedy miał biec maraton z Agatą próbował i próbował ale nadal mu nie szło nagle spotkał królów czasu Adama i Adriana przenieśli go do czasów których normalnie żył i naprawili co narobił. Tomek szczęśliwy wygrał maraton a cała ta historia wyszła na to że Tomek dostał oparzenia opon mózgowych i to wszystko działo się tylko w jego wyobraźni.
YOU ARE READING
A+T=:3 amogus love story (SUS) [dystans] uwu
HorrorPowieść miłosna o Agacie i Tomku zachodzą oni w tej powieści w związki, ciąże (obaj) i mają zachodzą też jak i w związki tak i w uzależnienia i dołączają do kultów