YANDERE // MAFYA // TRİKOTİLO­MANİ BAEKHYUN

533 22 15
                                    


Bu istek üzerine yapılmış yandere ve mafya tepkisidir.


                         Giriş

"O bir tek sana güvenmişti! Belki onu gerçekten tedavi edip iyi bir insan olarak değiştirebileceğini düşünüp sana inanmıştır! Ama sen onu daha da kötü bir insan haline getirmişsindir! Ve bu yüzden sana inanmayacak ve bir ömür bu duygu ile yaşamak onu yavaş yavaş öldürecektir.! "


Trikotilo­mani Sendromu ;

İnsanların gövdesindeki kıl­ları, kaşlarını kirpiklerini, özellikle de saçlarını koparmaları ve bunu sürekli tekrar etmelerine trikotilomani adı ve­riliyor. Öyle ki bireyler başlarında kellik oluşuncaya kadar saçlarını koparabiliyor. Bunun engellenmesi durumundaysa büyük gerilimler yaşayabili­yorlar. Tersi durumda yani saçlarını koparırken büyük keyif aldıkları, hatta rahatlama yaşadıkları görülebiliyor. Kişile­rin büyük çoğunluğu saçlarını koparır­ken acı duymadıklarını tam tersine ke­yif aldıklarını belirtiyor.

Fobileri; Yalan! Güveninin sarsılması ve ihanet!!

Hobileri; Dans etmek, şarkı söylemek, saçlarıyla oynamak ve insanlara işkence etmek

Zaafları ; Sana ait olan herşey, Makas..

Korkunç yüzü; Durduk yere sinirlenebilir ve etrafındaki herşeyi parçalayıp yok edebilir. Ve saçlarına büyük bir takıntılığı vardır. Ve Canı acıyan kadar saçıyla uğraşabilir.

Ve kıskandırılmaktan nefret eder. Asla ona eski sevgililerinden bir daha bahsetme. Diğerlerini anlatamadığın için çok şanslılar. Ama çocuğunun babası dışında...

Eski sevgililerini bulup çoğuna işkence etmiştir. Ve tüm saçlarımı kafa derileri yüzülüp kanayana dek devam etmiştir....

Tepki: Biasımız bizi hapis ettiği odada doğum yaparsak

Hamileyken seni odaya kapatmasının tek nedenide çocuğun başka bir adamdan olması. Ve sen orada sancı çekip doğurana kadar saçlarını yolup onları birer top haline getirene kadar devam ettir. Ve bebeğin sesini duyduktan sonra dayanamaz ve kapıyı açıp içeri girerdi. Ve bebeği gördükten sonra size karşı yumuşardı. Ve sizi hemen bir hastahaneye götürürdü. Ve çocuk sayesinde seni tekrardan affederdi....

YANDERE /// EXO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin