A szobámban ébredtem. Már sötét volt, de mivel kint az ablak előtt van egy utcai lámpa némi fény is bejött.
Nem tudom miért, de kikeltem az ágyamból, ez egy rossz ötlet volt. Mikor letettem a lábaimat a szőnyegre egy fura kis lényt láttam meg. Mintha egy kisebb macska méretével megegyező LPS karakter lenne, egy liláskék mókus..féleség? Elkezdett integetni, ugrándozni, kacsintgatni. Tudniillik én parázok minden kis lénytől, ami álmomban simán megölhet, ezért hogy vissza tudjak aludni szerettem volna megszabadulni tőle. Unottan felálltam, hogy elkapjam, de kiszaladt, keresztül a nappalin, majd megállt a fürdőszoba ajtóban.
A karácsonfánk már fel volt állítva/díszítve és a nappali közepén volt. Kikerültem, majd a kis karaktert fenékbe billentettem, aki labda formába gömbölyödött a rugástól és a kádban landolt. A végén egy sima gumilabda lett belőle. Mivel égett a villany a mamám is kijött.
A fürdőkádban víz folyt, de nem mertem elzárni, furcsa állatos képek voltak a fürdőkád falán, ahogy jött fel a víz. Grotex mosolyú golden retriver, démonira torzult macska, stb.... lekaptam a képeket és hisztérikusan sírva mutattam a mamámnak. A képek, mikor elfordítottam őket, hogy más nézze visszaváltoztak normálra, de mikor visszafordítottam magam felé ugyan olyan borzalmasak voltak. Inkább visszadobtam őket a kádba.
Nem tudom miért, de a vizet sem mertem elzárni. Hisztérikusan sírtam mamának, hogy folyik a kádba a víz, de csak én láttam. Ő nyugtatgazott és mondta, hogy nincs semmi.
Még egy pillantást vetettem a kádra és megint megláttam a képeket. Kiszaladtam a házból, sírtam, pánikoltam.
Mama azt mondta, hogy minden oké, elvisz egy körre az autóban, hogy nyugodjak meg, de ahogy mentünk a kocsi felé egy nő jelent meg az utcán.
"Nem tudom meddig kéne maradniuk... úgy látszik egy gyerek már fent van" és az égő villanyra utalt, majd meghallottam a 11 hónapos unokaöcsém sírását. Beszaladtunk a házba. Vérben volt. Élt, de valamiért csurom vér volt.
És ekkor volt egy másik álmom, de arra nem emlékszem..felkeltem
Másik régi álom:
______________________________________Egy erdő szélén levő tóparton voltunk. A tó hirtelen megáradt és el kellett menekülnünk. Teljesen ismeretlen emberekkel voltam, de úgy éreztem nagyon közel állnak hozzám. Egy szőke kislányt kaptam a karjaimba és egy másik lány, kb. Velem egy idős az oldalomon szaladt velünk. Rövid göndör hajuk volt és régies fehér ruhát hordtak. Ápoltak voltak, de a nagyobbik lány lábait foltok díszítették.
Egy kis idő után egy házban voltam, de most egyedül. Mintha más személy lettem volna.
A folyóáradástól menekülő embereket engedtem be a házba. A ház tele volt furcsábbnál furcsább babákkal, de a vendégel egyáltalán nem bánták. Mkndtam, hogy nyugodtan nézzenek körül a konyhában, pont most vásároltam be, pedig úgy éreztem, mintha sohasem hagytam volna el a házam. Az egyik vendég megszólal: "maga olyan, mint egy hűvös szellő, nincs súlya és nem tudom, hogy mik a szándékai". Erre a tudatomon kívül válaszoltam: Amíg éltem, eleget szenvedtem.
Ekkor egy visszaemlékezésbe cseppentem. Minden fekete-fehér volt.
ESTÁS LEYENDO
Rémálmaim gyűjteménye
De TodoEbben a könyvben a rémálmaimat jegyzem le. Legalább is azokat, amelyekre emlékszem