Breathless

760 45 1
                                    

Breathless...
Teaser

႐ွပ္​....႐ွပ္​..႐ွပ္​.....

သူ​ေနာက္​ကို လွည္​့ၾကည္​့မိျပန္​တယ္​..ဒီတခါလည္​း ဘာမွရိွမ​ေနပါ...သူ႔စိတ္​ထင္​ တာ​ေနမွာပါ...ဒါ​ေပမယ္​့ သူအရမ္​းမွားသြားတယ္​..

အ​ေ႐ွ႕ကိုျပန္​လွည္​့လိုက္​တ့ဲအခ်ိန္​....

'အား........!!!!!!!!!'

လူအသြားအလာ နည္​းတ့ဲ လမ္​း​​ေပၚမွာ...​ေကာင္​​ေလး၁​ေယာက္​ အသက္​မ့ဲ​ေနတယ္​...​ေသြးလည္​ပတ္​မႈမရိွ​ေတာ့တ့ဲ....သူ႔လက္​ဖ၀ါး​ေလး ​ေပၚမွာ...သ​ေကၤတ ​ေလးတစ္​ခု....

လမင္​းရဲ႕ အလင္​း​ေရာင္​က ​ေအးျမပါတယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့ သိပ္​မၾကာ​ေတာ့တ့ဲအခ်ိန္​မွာ....​ေအးျမတ့ဲ လ​ေရာင္​မွာ​ေတာင္​ ​ေၾကာက္​လန္​႔မႈ​ေတြ...ထိတ္​လန္​႔မႈ​ေတြ ျပည္​့လာ​ေတာ့မွာပါ....

သတင္​းကိုၾကည္​့ၿပီး..သူ​ေခါင္​ကိုရမ္​းလိုက္​မိတယ္​...ဒီအျဖစ္​အပ်က္​ႀကီးက ၿပီးဆံုးသြားခ့ဲၿပီ​ေလ...အခုမွ..ဘယ္​အရာက အစ​ေဖာ္​​ေနရျပန္​တာလဲ....ငါ​ေပးဆပ္​ခ့ဲတ့ဲ အရာ​ေတြက မလုံ​ေလာက္​​ေသးဘူးလား...​ကံၾကမၼာႀကီး​ေရ..........

​ေနာက္​ တစ္​​ေနရာတြင္​လည္​း...

သူ႔​လက္​​ေပၚက အမာရြတ္​​ကို ကိုင္​ၾကည္​့ၿပီး သူ သက္​ျပင္​း ​ခ်မိလိုက္​တယ္​....ၾကံဳလာမွ​ေတာ့ ရင္​ဆိုင္​ရံု​ေပါ့....

...........ဆက္​တိုက္​နီးပါးလို ျဖစ္​​ေန​ေသာ လူသတ္​မႈ​ေတြ​ ​ေၾကာင္​့...ပ​ေဟ႒ိ ျဖစ္​​ေန​တ့ဲ အမႈကိုကိုင္​တြယ္​ ဖို႔ ... genius ၁၂​ေယာက္​ ​ေပါင္​းမိတ့ဲအခါ

စိန္​​ေခၚမႈ​ေတြ ၿပိဳင္ ပြဲ ​​​ေတြျကားမွာ ...သူတို႔​ေတြ ​ေအာင္ ​ျမင္စြာ အဆံုးသတ္​ႏိုင္​ပါ့မလား..

႐ႈပ္​​ေထြးမႈ​ေတြၾကားထဲက ျဖစ္​​ေပၚလာတ့ဲ အခ်စ္​​ေတြက​ေရာ ခိုင္​ျမဲႏိုင္​ပါမလား..

Suho...''Lay..ah...ငါတို႔​ေတြ ​ေနာက္​ဆံုးထိ ​ဒီတိုင္​း​ေလးဘဲ ရိွ​ေနရင္​​ေကာင္​းမွာပဲ ကြာ....ဒီတိုင္​​း​ေလး၁၂​ေယာက္​ထဲ ရိွ​ေနရင္​​ေတာင္​ အရမ္​း​ေကာင္​းမွာဘဲ...''

​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ သူသိလိုက္​ပါၿပီ...သူတို႔ဘ၀​ေတြက ဒီတိုင္​းအဆံုးသတ္​ရ​ေတာ့မယ္​ဆိုတာကို.

Kris...''ကြၽန္​​ေတာ့္ဘ၀မွာေ​နာင္​တရ​ မယ္​့ ကိစၥဆိုတာမရိွခ့ဲဘူး..မရိွ​ေအာင္​လည္​း​ေနခ့ဲတယ္​..အခုကိစၥလည္​း ဘယ္​​ေတာ့မွ​ေနာင္​တမရပါဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးနားက ကြၽန္​​ေတာ္​့ခ်စ္​သူ​ေလး Tao လက္​ကို ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ၿပီး မ်က္​လုံးကိုမွိတ္​လိုက္​မိတယ္​''

Luhan...''ဘ၀ဆိုတာ မ်က္​လွည္​့ဆရာနဲ႔တူတယ္​ဗ်..အခ်စ္​ဆိုတာ မယုံၾကည္​ခ့ဲတ့ဲ ကြၽန္​​ေတာ္​..အခု ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀ထဲကို ၀င္​လာခ့ဲတ့ဲ..Sehunဆိုတ့ဲ​ေကာင္​​ေလးကို အရမ္​းခ်စ္​ပါတယ္​..သူ႔အသက္​ထက္​​ေတာင္​ခ်စ္​ရပါတယ္​''

Chanyeol...''ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဘ၀အတြက္​အဓိပၸါယ္​ ကို​ေျပာပါဆိုလ်ွင္​...သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀အနာဂတ္​ ပ့ဲကိုင္​႐ွင္​ပါ...Baekhyunဆိုတ့ဲ ​ေကာင္​​ေလး​ေပါ့..''

Kai...''​​ေလာကႀကီးကို စိတ္​ကုန္​​ေနတ့ဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေလာကအစစ္​ထဲ ​ေခၚ​ေပးတ့ဲ သူ​ေလးက ​ေတာ့ Do Kyung Sooလို႔​ေခၚတ့ဲ ဇီးကြက္​က​ေလး ​ေလ''

Xiumin.. ..''သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ စကား​ေျပာစက္​​ေလး ဗ်...အာျဗဲ စိန္​ ...Chen အ႐ူး​ေကာင္​​ေလး...''

အခန္​းက်ယ္​ႀကီးထဲမွာ..​ေကာင္​​ေလး၁၂​ေယာက္​စု​ေ၀း​ေနၾကတယ္​...သူတို႔မ်က္​ႏွာ​ေတြက တစ္​စုံတစ္​ရာ ကို အသည္​းအသန္​ ​ေတြး​ေနၾကတ့ဲပုံပါ...

​ေနာက္​​ေတာ့ အသားျဖဴျဖဴနဲ႔​ေကာင္​​ေလးက ထလိုက္​ၿပီး...''ကဲ...ငါတို႔စလိုက္​ၾက​တာ​ေပါ့..''

Hae...ဟို၂ပုဒ္​​ေတာင္​ မႏိုင္​တာ လက္​ကျမင္​းၿပီး​ေနာက္​တစ္​ပုဒ္​ ထပ္​​ေရးလိုက္​ျပန္​ပါၿပီလို႔ ​မ​ႀကိဳက္​ရင္​မတင္​​ေတာ့ပါဘူးလို႔...​ေနာ္​..ပထမဆံုးYaoi ficပါ...Drama ခ်ည္​းသက္​သက္​ မ​ေရးခ်င္​လို႔ Crime သ​ေဘာပါထည္​့​ေရးတာပါ..​ေတာ္​​ေတာ္​ႂကီး႐ႈပ္​ျပ​ီး..႐ွည္​မွာပါ..စာ​ေမးပြဲၿပီးရင္​ ​ေရးပါ့မယ္​လို႔..စာ​ေမးပြဲ နီး​ေနႁပီဆို​ေတာ့...ဘာမွupdateမလုပ္​ႏိုင္​​ေသးပါဘူးလို႔...ၿပီးရင္​​ေတာ့ ဖုန္​ခါ​ေပးပါ့မယ္​လို႔..Exo Comeback..ႀကီးၾကားၿပီး​ေပ်ာ္​လို႔teaserတင္​လိုက္​တာပါ..အ​ေနာ့္​ ကို​ေမတၱာ ၀ိုင္​းမပို႔ၾကပါနဲ႔ဦးလို႔..Fic updateမဟုတ္​လို႔..

Evanescent Love♥ ♥Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt